• haay ik heb dus een quizzje ontworpen en daar heb ik een paar rolletjes voor nodig ^^ :
    ow jah ik ben in de hoofdrol en mijn naam is Shanice xD


    Zusje van Shanice is de vriendin van .....(ga ik nie vertellen :P) : Nouszie
    BF van Shanice krijgt later verkering met ..... :
    LOLLIPOPx
    Vriendin van ..... en heeft haat aan Shanice :
    Vriendin van ......en is zus van bf van Shanice :


    Dit moet ik weten :

    Tekst:
    Plaatje :

    Je moet wel een bijpassend tekstje hebben :P
    bijvoorbeeld als je zusje bent zeg je : Ik heb een zus en blablabla...

    en plaatje moet niet scene of emo zijn,(danke (flower))

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    niemand rolletje?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ach jah hoor het morge wel moet afsluiten ;)

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ikke mag?xD


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    mag ik mee doen


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    'Waar gaat je serie over??(A)
    Misschien wil ikke wel ;P


    Winter is coming.

    Tekst: Hayy peepz«3
    Ik ben Anouschka en Shanice is mijn sista ^^ Ze is echt helemaal te gek, alleen hebben we net zoals andere broers en zussen ook wel eens ruzie. Voor de rest ben ik vaak buiten te vinden met mijn vrienden enzo. Ook hou ik wel van uitgaan, shoppen en van die dingetjes. Ik ben vooral gek op kleine hebbe dingetjes. Maar ik ga weer. Shanice en ik gaan shoppen ^^ Bubaai «3

    Plaatje : http://api.ning.com/files/RJ-0w5CuF1okxdY3FFuHImJCPRg8VIeUt2LkCh0wWAP4HAdBV2BTnU0ak45xT1LvYPZOFHAOfo3FGAqkD3uJ1g2jGDGnmonY/w2hk01.jpg


    ~

    niemand een rolletje ? (huil)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    BF shanice!
    Info komt<3

    Tekst:

    Haaii kidz<3



    Mijn naam is zoals je hier misschen al had gezien Annelies en al zo'n 17 jaar lang leef ik op deze planeet. Jaja, 17 jaartjes al ^^ Zoals je misschien al gezien hebt heb ik blonde haren en néé! Dit is all naturale dus niet gekleurd>,< Ook heb ik helderblauwe ogen en op mijn 15e heb ik aleen piercing in m'n lip laten schieten. Jaah, zelf vind ik het erg mooi maar ik zie wel elke dag mensen raar naar me kijken. Maar so what. Ik doe toch lekker wat ik wil en niet wat de andere kindjes willen nie waar? Achjah ik draag graag kleren die mijn ogen accentueren dus meestal licht blauwe dingen. Néé ik ben geen emo of scene of van die shiit! Annelies is gewoon d'r lekkere zelf en daar is ze blij om! In mijn vrije tijd doe ik aan foto's trekke, jaah deze heb ik helemaal zelf gemaakt&ook erg veel aan weggaan&shoppen metm'n vrienden! En natuurlijk superdingen doen met m'n allerliefste schat van een BF Shanice. Zonder haar kan ik noet leven beieve me! Maar ach, ik moet eigenlijk eens gaan^^.


    See you


    Plaatje : http://www.quizlet.nl/foto.php?id=81153

    Ike Ike mag ike Vriendin van ..... en heeft haat aan Shanice [A]
    info komt zo


    Dunno ><

    Tekste:
    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 18 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet plijte!!
    Bye. Xxx
    Foto:
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg


    Dunno ><

    Mag ik de rol (A)

    Tekst: Hayy peepz«3
    Ik ben Anouschka en Shanice is mijn sista ^^ Ze is echt helemaal te gek, alleen hebben we net zoals andere broers en zussen ook wel eens ruzie. Voor de rest ben ik vaak buiten te vinden met mijn vrienden enzo. Ook hou ik wel van uitgaan, shoppen en van die dingetjes. Ik ben vooral gek op kleine hebbe dingetjes. Maar ik ga weer. Shanice en ik gaan shoppen ^^ Bubaai «3

    Plaatje : http://api.ning.com/files/RJ-0w5CuF1okxdY3FFuHImJCPRg8VIeUt2LkCh0wWAP4HAdBV2BTnU0ak45xT1LvYPZOFHAOfo3FGAqkD3uJ1g2jGDGnmonY/w2hk01.jpg


    jaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh jij hebt de rol (flower)

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    BF shanice!
    Info komt<3

    Tekst:

    Haaii kidz<3



    Mijn naam is zoals je hier misschen al had gezien Annelies en al zo'n 17 jaar lang leef ik op deze planeet. Jaja, 17 jaartjes al ^^ Zoals je misschien al gezien hebt heb ik blonde haren en néé! Dit is all naturale dus niet gekleurd>,< Ook heb ik helderblauwe ogen en op mijn 15e heb ik aleen piercing in m'n lip laten schieten. Jaah, zelf vind ik het erg mooi maar ik zie wel elke dag mensen raar naar me kijken. Maar so what. Ik doe toch lekker wat ik wil en niet wat de andere kindjes willen nie waar? Achjah ik draag graag kleren die mijn ogen accentueren dus meestal licht blauwe dingen. Néé ik ben geen emo of scene of van die shiit! Annelies is gewoon d'r lekkere zelf en daar is ze blij om! In mijn vrije tijd doe ik aan foto's trekke, jaah deze heb ik helemaal zelf gemaakt&ook erg veel aan weggaan&shoppen metm'n vrienden! En natuurlijk superdingen doen met m'n allerliefste schat van een BF Shanice. Zonder haar kan ik noet leven beieve me! Maar ach, ik moet eigenlijk eens gaan^^.


    See you


    Plaatje : http://www.quizlet.nl/foto.php?id=81153


    jah jij hebt de rol,lief ben ik he (flower)ma is da meisje geen scene?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Idunoo =D
    Mag dat niet scene zijn misschien :X

    Idunoo =D
    Mag dat niet scene zijn misschien :X


    uhhmm eigelijk heb ik liever geen scene :X


    Listen to your heart and your dreams come true ~