• Ik was net mijn ontbijt aan het maken en toen moest ik denken aan al mijn stomme acties rn opmerkingen. Dat zijn er nogal een boel, maar de meest recente is toch met carnaval.

    Ik en mijn beste vriendin waren twee jongens tegengekomen van brabant. Dus wij zaten met hun j. n café rn hun betaalden al ons en ze waren nog knap ook. Wel waren ze verkleed als New kids. Een van de jongens had zijn haren in zo'n afschuwelijk matje en dan van boven zo, ugh. Dus ik vraag doodleuk aan hem "ik hoop toch dat je je haar noet iedere dag zo hebt" dus die jongen kijkt me vet dom aan en die andere begint te lachrn. "Daar, hoor je t eens van een ander!" Zegt die dus ik denk oh shit... Antwoord hij ecg zo vet beledigd dat hij hrt sl van zn twaalfde zo draagt hahahaha.

    Mijn moeder ook, ze had vroeger ren zaak. Toen woonden we in een klein dorpje en t was evt een kutdorp haha dus toen kwam er een man binnen die begon over t dorp enzo. Gaat ze doodleuk vertellen wat voor kutdorp t wel niet is en de mentaliteit die helemaal verneukt is en zo. Dus die vent gaat weg, komt daarna een vrouwtjr fir ook in de winkel stond. "Je weet toch wel dst dat de burgemeester is hè? " :')

    Wat is jullie meest awkward opmerking of situatie ?

    Lol ja de fouten komen door dat ik t heb getypt op mn telefoon.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 10:55 ]


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.