• Kennen jullie dat ook? Dat je een naam wilt nemen, maar dat een permanent gebande de naam heeft? Ik vind dat die accounts helemaal verwijderd moeten worden, ze zijn immers toch permanent geband. Wie is het met me eens?


    26 - 02 - '16

    Jajajaja! *O*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Jajajaja! *O*


    Your make-up is terrible

    Nee, dat lijkt mij niet kunnen.
    Wij hebben die accounts soms nodig voor research, en dat kan niet als ze verwijderd zijn.


    I am an idiot, I move.

    Biologist schreef:
    Jajajaja! *O*


    Alis volat propriis.

    Gethsemane schreef:
    Nee, dat lijkt mij niet kunnen.
    Wij hebben die accounts soms nodig voor research, en dat kan niet als ze verwijderd zijn.


    Welk research? Leg dan een databank aan en laat de andere mensen genieten van de snelheid die Q dan heeft en de namen die vrijkomen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Jajajaja! *O*

    Biologist schreef:
    (...)

    Welk research? Leg dan een databank aan en laat de andere mensen genieten van de snelheid die Q dan heeft en de namen die vrijkomen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vaker voorgesteld, gaat neit gebeuren because of reasons


    quidquid excusatio prandium pro

    ^
    That.
    Maar heb het zelf nooit :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eens.


    I love you Tim

    Goh nee.
    Dan loopt hier straks iemand rond met de naam van een gebande user en dan denk je: yeah/noooo, die is weer terug! En dan blijkt dat die toch niet te zijn..


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het lijkt me handig. Maar die user kan dan terug komen, als die geen ip ban heeft, of iemand anders komt onder die naam te staan.

    Scandal schreef:
    Goh nee.
    Dan loopt hier straks iemand rond met de naam van een gebande user en dan denk je: yeah/noooo, die is weer terug! En dan blijkt dat die toch niet te zijn..

    Goed tegenargument. Niet eens aangedacht.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 8:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hmh, dan heb je wel veel kans dat mensen je er ineens van verdenken dat je (bijvoorbeeld) Hale of Jill bent en dan krijg je r-u-z-i-e-s en m-i-s-v-e-r-s-t-a-n-d-e-n door.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dan neem ik de naam Hale, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Forbes schreef:
    Dan neem ik de naam Hale, lol.


    To infinity and beyond •