• Er is me wat op gevallen. Een tijdje geleden was er een meisje dat reclame maakte voor een keuken.
    Dit werd echt constant gebumpt, ook door mods.
    Nu is er vandaag weer een meisje dat een aantal stemmen wil werven om een zeer grote droom na te leven.
    En dat topic wordt gesloten!

    Wtfffff?

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:05 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Audacity schreef:
    Het mooiste vind ik nog wel de 'Omg, jij gaat tegen de regels in, nu ga ik je melden' houding van sommige mensen (cat).


    Me so good.

    Audacity schreef:
    Het mooiste vind ik nog wel de 'Omg, jij gaat tegen de regels in, nu ga ik je melden' houding van sommige mensen (cat).


    Daar kan ik me écht dood aan ergeren.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Audacity schreef:
    Het mooiste vind ik nog wel de 'Omg, jij gaat tegen de regels in, nu ga ik je melden' houding van sommige mensen (cat).


    Dat vind ik wel redelijk triest ja.


    If you ain't seen her, you ain't seen nothing

    Audacity schreef:
    Het mooiste vind ik nog wel de 'Omg, jij gaat tegen de regels in, nu ga ik je melden' houding van sommige mensen (cat).

    Tja, het moet gebeuren hé. En ik heb haar ervoor gewaarschuwd dat het niet mag.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit is gemeld ja, maar anders hadden wij het zelf ook echt wel gezien.
    En er is niets mis met melden.
    Als mensen op het forum gaan zeggen dat ze gaan melden, moeten ze dat zelf weten. Maar desondanks handelen wij zo'n aangekondigde melding wel af.

    Bumpen mag niet. Flooden mag niet. Dus er wordt wat aangedaan. Punt.


    I am an idiot, I move.

    Tsja, sommige mensen moeten zich gewoon aan de regels houden. (cat)
    Ik snap wel dat je vind dat ze het verdient, maar ja, regels zijn regels. Dan iets minder vaak spammen.


    Your make-up is terrible

    Gethsemane schreef:
    Dit is gemeld ja, maar anders hadden wij het zelf ook echt wel gezien.
    En er is niets mis met melden.
    Als mensen op het forum gaan zeggen dat ze gaan melden, moeten ze dat zelf weten. Maar desondanks handelen wij zo'n aangekondigde melding wel af.

    Bumpen mag niet. Flooden mag niet. Dus er wordt wat aangedaan. Punt.


    *voelt zich dom* wat zijn bumpen en flooden?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gethsemane schreef:
    Dit is gemeld ja, maar anders hadden wij het zelf ook echt wel gezien.
    En er is niets mis met melden.
    Als mensen op het forum gaan zeggen dat ze gaan melden, moeten ze dat zelf weten. Maar desondanks handelen wij zo'n aangekondigde melding wel af.

    Bumpen mag niet. Flooden mag niet. Dus er wordt wat aangedaan. Punt.

    Daar heb ik dus m'n twijfels over. Ik zie zó vaak topics waarin ook gebumpd wordt, zonder dat er wat gedaan wordt. Ook als mods het wel zien of er zelfs aan meedoen. No offence, maar wees dan ook wat strikter in de regels. Maakt het wel zo eerlijk. Op deze manier zou je bijna denken dat je, als je een hekel hebt aan iemand, elk klein foutje van die persoon kan gaan melden en diegene ''problemen'' heeft terwijl er anders niks gedaan zou zijn.

    Fantasia schreef:
    (...)
    Daar heb ik dus m'n twijfels over. Ik zie zó vaak topics waarin ook gebumpd wordt, zonder dat er wat gedaan wordt. Ook als mods het wel zien of er zelfs aan meedoen. No offence, maar wees dan ook wat strikter in de regels. Maakt het wel zo eerlijk. Op deze manier zou je bijna denken dat je, als je een hekel hebt aan iemand, elk klein foutje van die persoon kan gaan melden en diegene ''problemen'' heeft terwijl er anders niks gedaan zou zijn.

    Wij zijn geen robots. Wij zien niet alles.
    Het meeste zien wij wel, en daar wordt ook echt wel wat aangedaan.

    En als je je eraan ergert: meld het dan!


    I am an idiot, I move.

    Gethsemane schreef:
    (...)
    Wij zijn geen robots. Wij zien niet alles.
    Het meeste zien wij wel, en daar wordt ook echt wel wat aangedaan.

    En als je je eraan ergert: meld het dan!

    Ik erger me niet aan het bumpen, ik erger me aan het gedrag van bepaalde mensen die alleen degene die ze niet mogen op hun fouten wijzen.

    Fantasia schreef:
    (...)
    Ik erger me niet aan het bumpen, ik erger me aan het gedrag van bepaalde mensen die alleen degene die ze niet mogen op hun fouten wijzen.

    Ah. Alleen ik vrees dat mods daar niet veel aan kunnen doen.


    I am an idiot, I move.

    Gethsemane schreef:
    (...)
    Ah. Alleen ik vrees dat mods daar niet veel aan kunnen doen.

    Er was ooit een topic dat mods de mods zijn en users de users zijn en dat het afgestraft zou worden als users de mods gaan spelen op het forum. Dus.

    Fantasia schreef:
    (...)
    Er was ooit een topic dat mods de mods zijn en users de users zijn en dat het afgestraft zou worden als users de mods gaan spelen op het forum. Dus.

    Ja und?
    Meld het als je zoiets ziet.


    I am an idiot, I move.

    Gethsemane schreef:
    (...)
    Ja und?
    Meld het als je zoiets ziet.

    Ik geloof dat we het net allemaal gezien hebben en het Mitchell heet.

    Fantasia schreef:
    (...)
    Ik erger me niet aan het bumpen, ik erger me aan het gedrag van bepaalde mensen die alleen degene die ze niet mogen op hun fouten wijzen.

    Hypocriet. (cat) Je doet het zelf ook.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:22 ]


    Your make-up is terrible