• Nou, ik heb dus afgelopen weken een jongen leren kennen via een feest, we hebben contact gehouden rond deze week enzo. Dus hij heeft gevraagt of we vandaag iets zouden kunnen doen samen als een soort afsrpaak, maar ik vond hem al een beetje knap, hij is ook heel erg lief. alleen is dit mijn eerste afspraakje ooit. Dus k kan echt niet eigenlijk begrijpen waarom ik zo nerveus ben.

    Iemand tips?

    xx

    Just be yourself. En jongens schijnen het leuk te vinden als je nerveus bent, maar je moet ook onthouden dat jongens zelf ook nerveus worden maar dat ze het niet toe willen geven.
    Er is niet veel tegen te doen eigenlijk. Gewoon rustig blijven en diep adem halen (:


    To infinity and beyond •

    Zylka schreef:
    Just be yourself. En jongens schijnen het leuk te vinden als je nerveus bent, maar je moet ook onthouden dat jongens zelf ook nerveus worden maar dat ze het niet toe willen geven.
    Er is niet veel tegen te doen eigenlijk. Gewoon rustig blijven en diep adem halen (:
    Hij is wel een stuk kleiner dan mij dus het is een betje naar beneden kijken. maar we gaan samen zegmaar hardlopen etc. Dus tjaa.

    Sorry dat ik het topic omhoog schop, ben naja heel erg nerveus.

    Je bent nerveus omdat dat nou eenmaal menselijk is :Y)
    Maar nee, je hoeft niet nerveus te zijn.
    Wees gewoon jezelf en aardig en ga vooral niet overdreven druk doen of iets dergelijks. Denk gewoon als je naar hem toe gaat aan je beste vriendin of iemand waar je altijd jezelf kan zijn (dat deed ik tenminste toen ik voor het eerst een afspraak had) en dan worden die zenuwen wel minder


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    De eerste keer, tuurlijk ben je dan nerveus! Maar vaak valt het onwijs mee. Als jullie het goed kunnen vinden gaat het allemaal vanzelf. Gewoon jezelf blijven en maak er een leuke dag van.

    Nogsteeds ben ik nerveus, omdat hij er zo aan komt, het enige ding is, nouja hij is een jaar jonger dan me dus tja...

    Gewoon jezelf blijven, zoals iedereen je hier al op het hart drukt. (:
    Dan komt alles goed, want als hij je niet leuk vind zoals je bent, dan wordt het toch niks. ;)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)