• In de zomervakantie ga ik weer op vakantie en ik zoek nog leuke boeken!

    Heeft er iemand een aanrader? (Alle onderwerpen vindt ik leuk, als het maar geen fantasy is met draken, enz.)

    Trouwens, waar kan je boeken van Darkest Powers of de HungerGames halen? Een winkel of in een bibliotheek?

    Ik lees van Heleen Vreeswijk, Peter James, Esther Verhoef en Santa Montefiore. Het zijn wel goede boeken. Verder lees ik vooral Engelstalig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    The Hunger Games kun je gewoon in de boekenwinkel kopen, of online op bol.com etc

    L.A Candy serie van Lauren Conrad
    The Fame Game (soort vervolg van L.A Candy) van Lauren Conrad
    The Fallen, The Stolen, The Chosen (The Nine Lives of Chloe King) van Liz Braswell
    Before I Die (Nederlandse titel: Voor ik doodga) van Jenny Downham
    Gossip Girl serie van Cecily von Ziegesar
    It-Girl serie van Cecily von Ziegesar
    The Vampire Diaries serie van L.J. Smith
    The Secret Circle serie van L.J. Smith
    Night World serie van L.J Smith
    Pretty Little Liars serie van Sara Shepard
    Trylle triologie van Amanda Hocking

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 20:33 ]


    No guts no glory.

    3 vriendinnen, 1 fruitige zomer. Die kan je waarschijnlijk gewoon uitlenen in de bibliotheek.


    Save me from myself.

    Paar mooie Nederlandstalige boeken die ik recent gelezen heb en die me bijgebleven zijn

    - Het spel van de engel (Carlos Ruiz Zafon), je moet ervan houden en persoonlijk vind ik zij eerdere boek Schaduw van de wind, net wat beter
    - Paula (Isabelle Allende)
    - Jane Eyre (Charlotte Bronte -umlaut op de o maar dat krijg ik nu even niet voor elkaar-)
    - een keukenmeidenroman (Kathryn Stockett)

    Zijn wel goed alhoewel als je Engels op niveau is wil ik je wel echt aanraden om in het Engels te lezen omdat de Engelse taal dingen vaak gewoon veel mooier neer kan zetten. Het zijn trouwens geen luchtige chiklit's en je moet ervan houden laat maar zeggen.

    Zielen van Stephenie Meyer is verschrikkelijk goed!
    Het begin is heel vaag en raar en geeft je de neiging om het weg te leggen, maar daar moet je even doorheen want de rest is echt heel goed.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    smaragd van John Stephens
    alicia & de duistere koningin van Bernhard Hennen
    De verborgen kamer van Bart Römer
    Arthur ontmaskerd van Philip Reeve
    Twilight serie van Stephenie Mayer
    Harry Potter serie is ook wel goed.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.