• Ik heb dus sinds enkele dagen last van mijn draadloze verbinding. Hij verbindt niet meer.
    Mijn lampje van wireless brandt en mijn netwerk varieert in huis van volle sterkte naar enkele balkjes ssterkte. Alleen wil hij niet meer verbinden met het netwerk, wat dus eruit ziet als lege balkjes met een zonnetje voor ofzo dat zegt dat de laptop niet verbonden is.
    Als ik op 'problemen oplossen' klik, gebeurt er niets dat mijn probleem verhelpt.

    Heeft iemand hier verstand van? Want ik vind het niet fijn om constant op mijn kamer aan een draad vast te hangen.

    Ik heb ook al enkele keren de laptop heropgestart en ook geüpdatet, maar daarmee ben ik niets opgeschoten.

    Edit:
    ik heb ook al de router enkele keren aan en uit gezet. Dat helpt ook niet. De vaste verbindingen doen het wel gewoon.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 22:11 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Ja, maar waarschijnlijk licht het aan je Laptop :3

    Dat gok ik ook.
    Ik ga hem morgen eens mee naar de les nemen. Ik heb hem toch sowieso nodig voor arbeidsrecht. Dan kijk ik of ik wel verbinding kan maken met school.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Redelijk zeker. Andere computers hebben wel verbinding met het netwerk (met de kabel) en nu heb ik hem ook aan de kabel en heb ik ook internet. Maar mijn kabel is niet lang en ik zou graag beneden zitten met de laptop dan boven op mijn bureau.
    Ik heb dit nu al sinds vrijdag. =(


    Het kan ook zijn dat alleen het draadloze gedeelte van je router kapot is. Nouja, je ziet het morgen wel.


    Your make-up is terrible

    Toch bedankt aan iedereen die een beetje actief heeft meegedacht. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het zal aan het draadloze netwerk van thuis liggen want op school kan ik wel verbinden.
    Ik zal wel eens iemand contacteren van onze internetmaatschappij.

    Dan mag dit topic dicht want dan zal het probleem door Telenet en anders door mijn computermaker opgelost gaan worden.

    Hartelijk dank voor het actief meedenken!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Slotje op aanvraag.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn