• Ik was even TH TV Episode [/volgens mij] 46 aan het kijken. Toen zag ik dus de tourdata.:

    - OCTOBER. 24 - ORLANDO, FL. - HOUSE OF BLUES
    - OCTOBER. 26 - ATLANTA GA. - TABERNACLE
    - OCTOBER. 29 - PHILADELPHIA, PA. - ELECTRIC FACTORY
    - OCTOBER. 30 - NEW YORK CITY, NY - ROSELAND

    Dat is het enige wat ik voorlopig hier zie staan. :') Zodra ik meer weet post ik het hier wel. (x
    Laten we het erop houden dat ze dus NIET alleen in November naar Amerika zijn, maar in Oktober dus ook. :')

    Hou dit topic alsjeblieft zonder ruzie ofzo!
    Danke.


    Edit: Dit topic is niet aanvallend, hatelijk, of voor wat voor reden dan ook bedoeld! Onthou dat!


    -

    Oh, oke.
    Nou eh, gezellig zeg.
    Wat goed dat ze ook aan ons denken, wij, die ze bekend hebben gemaakt waardoor ze naar Amerika konden gaan, wat aardig zeg dat ze ons nu laten zitten voor die Amerikaanse fans.


    Life is hard and then we die

    Ahh Tokio Hotel komt er vanzelf nog wel achter wie de echte fans zijn ;)! Amerika laat ze hard vallen is het niet nu dan is het over een jaar wel !! Tja ik vraag me af hoeveel fans ze nog in NE over houden


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    jaah dikke shit ze xD

    maar ik hun het hun wel dusj
    ik zal er maar geen probleem van maken
    ik zeg 1 iets
    het LIJKT erop dat ze Europe vergeten
    ik zeg het LIJKT ik zeg niet dat het zo is


    P.S. tom en bill zijn keiveel verandrd en gmoogd zegn wat da je wil het is en blijft zo


    Gilles (ll)

    Oh, oke.
    Nou eh, gezellig zeg.
    Wat goed dat ze ook aan ons denken, wij, die ze bekend hebben gemaakt waardoor ze naar Amerika konden gaan, wat aardig zeg dat ze ons nu laten zitten voor die Amerikaanse fans.


    Inderdaad. [x


    -

    jaah dikke shit ze xD

    maar ik hun het hun wel dusj
    ik zal er maar geen probleem van maken
    ik zeg 1 iets
    het LIJKT erop dat ze Europe vergeten
    ik zeg het LIJKT ik zeg niet dat het zo is


    P.S. tom en bill zijn keiveel verandrd en gmoogd zegn wat da je wil het is en blijft zo


    Je mag het zeggen hoor, ik geef je gelijk. =D


    -

    (...)

    Je mag het zeggen hoor, ik geef je gelijk. =D


    =')

    vind ik wel jammer het is wel door europe dat ze eiglyk wel bekend zijn
    ahja
    wat kunnen wij daar aan doen
    het is meer dat kut manegment ofso


    Gilles (ll)

    Ahh Tokio Hotel komt er vanzelf nog wel achter wie de echte fans zijn ;)! Amerika laat ze hard vallen is het niet nu dan is het over een jaar wel !! Tja ik vraag me af hoeveel fans ze nog in NE over houden




    Denk je? Ik betwijfel het, hoor.
    Tegen de tijd dat zíj erachter komen, is driekwart van de Europese fans al opgestapt. [/ik ook, denk ik]


    -

    Ahh Tokio Hotel komt er vanzelf nog wel achter wie de echte fans zijn ;)! Amerika laat ze hard vallen is het niet nu dan is het over een jaar wel !! Tja ik vraag me af hoeveel fans ze nog in NE over houden


    Ja, idd, maar tegen dat de Amerikaanse fans ze "laten vallen", schieten er hier in Europa misschien ook niet veel fans niet meer over omdat ze het beu zijn van te blijven moeten wachten... En dan is het bye bye succes vrees ik..

    (...)

    =')

    vind ik wel jammer het is wel door europe dat ze eiglyk wel bekend zijn
    ahja
    wat kunnen wij daar aan doen
    het is meer dat kut manegment ofso



    Nou, toch niet helemaal, hoor.
    Want hun mening mogen ze uiten, dat mag wel. Maar ze komen er nog wel achter, als ze [/over 2 jaar ofzo. o_O] in Europa een concert geven, dan komen ze er wel achter wat ze ons aangericht hebben, als ze voor nog niet eens halfvolle zalen staan te spelen, omdat 3kwart van de Europese fans zijn opgepast. Groot gelijk geef ik ze!


    -

    (...)



    Denk je? Ik betwijfel het, hoor.
    Tegen de tijd dat zíj erachter komen, is driekwart van de Europese fans al opgestapt. [/ik ook, denk ik]


    Ik weet het niet de tijd zal het leren. De egte fans zijn ze al kwijt dat is zeker


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Of niet soms? x]


    -

    (...)



    Denk je? Ik betwijfel het, hoor.
    Tegen de tijd dat zíj erachter komen, is driekwart van de Europese fans al opgestapt. [/ik ook, denk ik]


    en ik geef je gelijk :o

    die gaan er niet achtr komen
    Tom FT Bill zijn te dikkenekerig gekomen (mijn mening) die denken soms alleen aan SUCCES
    de europese party waar blijft dieje ? :8
    kheb dr gelijk nog gene zak va ghoord
    soms lijkt het dat ze ons nodig hebben om te stemmen dat ze awardjes zouden hebben :X
    ah pfuh ze verliezen HEEL VEEL EUROPESE FANS
    en ik ben daar zo eentje van
    2jaar geleden :o en het was niet andrs dan tokio hotel
    NU ? ik zou nog heel hard moeten denken waneer ik voor het laatst naar tokio hotel heb geluistrd


    Gilles (ll)

    Niet weer die zever dat ze ons laten stikken voor Amerika -_____- Ik heb m'n mening al 100 keer gegeven, ik doe het niet weer. Het is gwn zever.

    Dit is dan zeker zeg maar het begin van het einde? iig daar lijkt het op [a]


    "...she made her home in between the pages of books."

    (...)

    Ik weet het niet de tijd zal het leren. De egte fans zijn ze al kwijt dat is zeker


    Ja, dat zeker.
    Maar wij kunnen nu wel gaan zeuren, maar hoe zullen de Duitse fans eraan toe zijn? o_O
    Want zíj hebben het voor TH allemaal waargemaakt: Doorbreken in Europa, groot succes in Europa, Doorbreken in Amerika, Groot succes in Amerika, Europa [/vooral Duitsland] laten zitten.

    Echt, serieus.


    -