ik over dat tom en bill me opkwamen halen op school. en dat ze dan met mij mee naar buiten gingen en dat bill georg en gustav iets met mijn vriendinnen krgen en ik met tom.. en ook dat ik wou springen vn het dak en toen bill begon te zingen spriingnicht. en toen was ik flauwgevallen en met tranen wakker gexchoten
ik over dat tom en bill me opkwamen halen op school. en dat ze dan met mij mee naar buiten gingen en dat bill georg en gustav iets met mijn vriendinnen krgen en ik met tom.. en ook dat ik wou springen vn het dak en toen bill begon te zingen spriingnicht. en toen was ik flauwgevallen en met tranen wakker gexchoten
Normaal lijkt het alsof je niet kunt kiezen wat je droomt of niet, maar bij mij lijkt dat wel zo. :')
Want ik wil mijn mooie dromen niet verspillen met een paar jongens die over een paar jaar weer normaal zijn. x|
ik heb 4 keer maar over hun gedroomd
en in 2 dromen kon ik helemaal niks zeggen
me mond wou niet open gaanxD
en in 2 dromen gelukkig welxD
3 gingen over hun concerten en bij 1 kwamen ze bij mij slapen/wonen
vroeger had ik het heeeeeel veel, maar de laatste tijd minder 3
maar ze zijn nu wel veel leuker <3. nu ik ze niet meer elke nacht heb, en als ik ze dan wel heb.. geniet ik er echt van xd. maar ik weet mijn dromen alleen nog maar als ze over TH gaan, anders niet mehr oO
Ik had een keer gedroomd dat ik een grap met Georg had uitgehaald die hij niet zo leuk vond..Waardoor hij met een mes achter me aan kwam.. Dus ik Bill om hulp roepen.. Kwam Bill aanrennen met een bijl.. Wilde hij georg neer steken, stak hij dwars door me buik heen.. Toen werd ik wakker.. Was me hele buik op de plek waar Bill me raakte helemaal rood.. En iets dikker..
Ja, volgens mij vorige week, of begin deze week, toen ging Bill mij knuffelen en kreeg ik een kus op mijn wang. En hij had een blonde pluk in zijn pony. Was heel weird. o_O