• Vrijdag zat ik Holland's Got Talent te kijken en toen waren ze met iemand voor de auditie aan het praten, volgens mij een jongen die alleen was en ging dansen, en toen hoorde ik ineens een heel bekend nummer.. :'D

    Kan iemand zich nog een paar nummers herinneren die hij/zij herkende in Holland's Got Talent? Wil het nummer toch wel graag hebben D:
    Of in ieder geval weten welke het nou ook al weer was.
    Het was een beetje een wat trager nummer..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    kun je niet op youtube intikken? Of aflevering gemist en dan specifiek zeggen om welke deelnemer het ging/act?

    succes.

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    tialdaatje schreef:
    kun je niet op youtube intikken? Of aflevering gemist en dan specifiek zeggen om welke deelnemer het ging/act?

    succes.

    xx


    Nou, terugkijken kost geld :l Dus dat gaat 'm helaas niet worden.

    Het was een mannelijke solo danser als ik het me goed herinner.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 15:25 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Was dat die danser die 'n oude bekende is van Dan?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    Was dat die danser die 'n oude bekende is van Dan?


    VOlgens mij was het Herman ja :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Correctie, hij was het niet.
    Er speelt geen liedje af bij hem :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb alleen gezien dat die gare mimespeler op het liedje Torn van Natalie Imbruglia vage dingetjes deed, de rest heb ik niet gezien.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Het was niet tijdens een auditie, maar bij zo'n gesprek ervoor ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hier anders terugkijken?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Aladdin schreef:
    Hier anders terugkijken?


    Hmm, al geprobeerd.
    Ben er al heel veel langs geweest, maar ik had gehoopt dat iemand het zich nog kon herinneren ;p
    Meestal heb ik van; OEH, DAT IS SOMEBODY THAT I USED TO KNOW
    Maar nu herkende ik het enkel..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hmm.. Ik zal even kijken voor je.


    Loulou ik hou van jou<3

    Nou de enige herrineringen van afgelopen aflevering waren die droge mimespeler en zo'n vrouw Lisette Brillemans die een of andere Bach-symfonie ging spelen op piano en vervolgens finaal werd afgezeken. Verder kan ik me het niet zo goed meer herrineren xD


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.