Hee,
Ik vroeg me wat jongens leuk vinden om te krijgen?
En dan heb ik het over een klein iets, dus niet meteen iets van 50,- ofzo.
'K bedoel btw eigenlijk met name mijn vriendje =$
Maar ook gewoon over het algemeen.
'xox
-
21 april 2012 - 22:3821 april 2012 - 22:47
Ik heb vandaag een vriendschapsring gekregen van mijn vriendje Hij heeft er ook eentje en ze zijn van echt zilver Maar dat is natuurlijk wel een beetje duur...
Ik zou gaan voor een cd, met jullie favoriete liedjes erop. of je kunt voor hem koken Ook kan je voor een luchtje gaan.If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
21 april 2012 - 22:5021 april 2012 - 22:53Parfum ofzo?
"Ignite, my love. Ignite."
21 april 2012 - 22:54Als het je vriendje is zou je een poster met foto´s van jullie kunnen maken. Of iets wat in die richting gaat.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
21 april 2012 - 23:15Dat verschilt puur per persoon, sommige zijn tevreden met een voetbal, sommige teken materiaal, sommige games en sommige willen gewoon helemaal niks.
6 mei 2012 - 18:466 mei 2012 - 22:347 mei 2012 - 11:52Als je mij wat zou moeten geven tja, dan zou ik inderdaad ook 'food' aanbevelen of deodorant/luchtje. En tja het ligt er maar net aan welk type hea, ik zou bijvoorbeeld best graag een goed boek willen krijgen
Maar je kan natuurlijk ook iets origineels maken, zou ik persoonlijk dan ook erg blij van worden. Zoals al eerder gezegd een eigengemaakte CD, of een fotocollage, iets in die richting.
Succes er in ieder geval mee! Want tja, net als jullie vrouwen voldoen wij mannen ook niet allemaal aan de standaardHow many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.
7 mei 2012 - 16:287 mei 2012 - 16:34Geurtjes, kaartje met geld, errrr... Meer weet ik eigenlijk niet.
26 - 02 - '16
7 mei 2012 - 16:35Aurelia schreef:
Food. Liefde gaat door de maag!
Een pizza 'fzo en 't wordt ook nog bezorgd!"I shut my eyes in order to see.'
7 mei 2012 - 16:36Een cd van zijn lievelingsband?
“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien
7 mei 2012 - 16:407 mei 2012 - 16:42Games, als hij op Steam zit, kan je soms echt goedkoop een spel kopen. Muziek meestal ook, maar die van mij is niet zo aan cd's. Hij speelt wel een instrument, dus ik kijk ook soms voor iets voor zijn gitaar en chocolade vindt hij ook altijd lekker. Soms geef ik ook concerttickets. Maar met eens lekker gaan eten zijn ze vaak ook echt blij.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?