• B O N E S

Quartermaster the Fearless Fire | Clothing | Alone, The Winged Pig tavern

Waar de meeste crewleden het vaste land onder hun voeten kussen zodra ze het schip verruilen voor de port van Tortuga, blijven de ogen van de quartermaster van de Fearless Fire op de horizon achter het kalme water gericht.
          Bones weet dat ze de mankracht nodig hebben—weet dat deze tussenstop een onvermijdelijke was omdat hij er bij heeft gestaan terwijl ze man na man een zeegraf gaven.
          Het werven van nieuw bloed is een weinig intensief klusje: zodra hij de havenmeester influistert dat zijn beruchte schip op zoek is naar deckhands verspreid het nieuws zich als een tropische bosbrand over het eiland.
          Bones kiest ze bij tijd echter ook nog wel eens zelf uit. Broekies die het goed doen als een extra paar ogen en oren aan boord, of hongerig op zoek zijn naar een doel in hun miezerige levens.
          En voor iemand die er nooit lang of graag is, verwelkomt het goddeloze Tortuga hem met open armen.
          De zilte zeegeur vermengt zich tussen de bijeen geraapte opzetting van de havenstad met die stank van ongedierte en ander gespuis, en herinnert hem er vrijwel instant aan waarom hij zijn hut op het schip prefereert boven een verblijf in de herberg of één van de hoerenhuizen.
          De drukte is overweldigend, zelfs op dit tijdstip, en maakt dat Bones zijn favoriete etablissement in een rechte lijn binnenstapt. Hij kent de eigenaar en diens dochter, welke hem vanachter de bar lonkend opwacht. Zonder enige twijfel geïnformeerd over hun recente aanmering.
          Zodra hij zich op een kruk voor haar heeft laten neerzakken, steekt de jongedame van wal, al schenkend tetterend over het reilen en zeilen van Tortuga sinds de laatste keer dat het eiland achter zich liet.
          Bones luistert met een half oor, nippend van de geïmporteerde rum, tot hij een blonde jongen aan een tafel verderop ziet zitten. ‘Hoe oud was Sam?’ vraagt hij haar terloops wanneer ze zijn glas halverwege opnieuw volschenkt. De interesse naar haar jongere broertje laat de diepgroene ogen van Helena wantrouwig samenknijpen.
          ‘Oh nee, niets daarvan,’ begint ze, een wijsvinger al zwaaiend naar hem opgehouden. Bones leunt achterover voor ze hem ermee kan prikken, één van zijn gehavende handen onschuldig ophoudend. ‘Sam gaat absoluut niet mee aan boord van dat rattenhol.’
          ‘Rattenhol?’ Hij dwingt zijn wenkbrauwen quasi—verrast de hoogte in, de act aangeslagen genoeg om haar met haar ogen te zien rollen. ‘De laatste keer dat je over de Fearless Fire sprak was je een stuk liever.’ Het was het proberen waard.
          ‘Geen denken aan.’ Helena beantwoord zijn grijns niet. ‘Ik waarschuw je, Bones.’
          Misschien is het de moederlijke autoriteit in haar jonge stem, maar hij geeft haar geen weerwoord als ze zich uit de voeten maakt met een vol dienblad.
          Hij had haar waarschijnlijk om iets te eten moeten vragen, beseft hij zich met het rommelen van zijn maag en een schuine blik op de rum.

[ bericht aangepast op 28 juli 2021 - 21:42 ]

Feel the fire, but do not succumb to it.

[Geweldig. Dan is Caroline nu expirimentloos.]

[ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 18:41 ]

Zack Owen Martin

Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht aangezien ze echt opwarmde van het deken. "Ik ga je een geheimpje vertellen" begon ik fluisterend, "Ik ben niet zoals alle andere onderzoekers" zei ik nog altijd even zacht, "Mij mag je alles vragen, zolang het maar redelijk blijft, een deken, drinken, eten, dat kan je vragen, oké ?" zei ik.

[Kort maar ik moet tafel zette]

Charléne Luna Adams

Ik keek hem in de eerste instantie verbaasd aan, en zo mogelijk werd mijn glimlach nog groter. Droomde ik? Hoelang heb ik geen normaal voedsel op? Was dit een één of andere val? Een grap?
    ''Dat- Dat is aardig van je.'' zei ik zacht, even in staat om niks anders te zeggen.
    ''Weet je het zeker? Ik bedoel- wat als ze er achter komen?'' mompelde ik, half tegen mezelf. Ik zou zó graag iets drinken zonder die vieze bijsmaak van de pilletjes, of eten wat niet chemisch smaakte.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Mag ik misschien een kleine samenvatting? ^^]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Caroline heeft geen experiment meer.]

[Aaah nee, dat vind ik zielig voor haar, hij is nog in het gebouw hoor, maar zijn hand bloed nog voor dood]

[Er is iemand die wel het experiment wilt worden van Caroline. Zal ik Matthew vermoorden of je laat je hem in mijn armen sterven?]

Zack Owen Martin.

Ik ging naast haar zitten op de grond. "Als ze erachter komen, dan heb ik waarschijnlijk een probleem, maar tot die tijd heb ik dan wel mensen geholpen" zei ik luchtig. Ik wist heus wel dat ik grote problemen ging krijgen als ze erachter kwamen, maar ik vond het werkelijk vreselijk wat ze deden, "En dit klinkt misschien raar" begon ik, "Maar voor knuffels sta ik ook altijd open" grinnikte ik. Sommige tieners hier hadden ook nood aan een knuffel, dat was een feit.

[Laat hem maar sterven in je armen (: Of je helpt hem, zodat hij er misschien nog doorkomt, anders ben je werkloos]

[ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 19:11 ]

Charléne Luna Adams

Ik lachte even, en gaf hem kort een knuffel. Voordat ik hier terecht kwam, was ik vrolijk, druk, spontaan en had schijt aan wat anderen van me dachten; deze plek heeft me gewoon compleet veranderd. Ik liet hem los. ''Weet je het zeker?'' mompelde ik voorzichtig, aangezien ik niet wou dat hij in de problemen kwam dankzij mij.
    Zo moesten alle onderzoekers zijn, zorgzaam en vriendelijk. Er waren hier genoeg mensen die pijn kregen, ik had zelfs gehoord over zweepslagen. Dat kón toch gewoon niet?

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Zack Owen Martin.

Ik knikte zelfzeker. "Als jij niets vertelt, hou ik ook mijn mondje" grijnsde ik, "Ze maken hier ook soms fouten hoor, zoals de onderzoeker toegang geven tot de camera's" zei ik luchtig. Ik stond op en liep naar de tafel. Ik nam de pilletjes. "Je zult deze wel nog moeten innemen, maar ik moet toch om het uur komen, dan krijg je wel wat te drinken" zei ik. Het resultaat moest er toch nog altijd komen op papier.

Demi Aimee Cox.

De vloer was koud, mijn rug brandde voor dood en ik had geen kleren meer. De kutbewaker ook. Kon hij niet vragen om mijn kleedje uit te doen ? Nee hoor, laten we geweld gebruiken bovenop het geweld, hoera ! Tss. Ik kroop voorzichtig mijn bed in en ging op de witte dekens liggen. Goed, daar ging het witte. Bloed drong zich door in het deken. Ik bond mijn zwarte haren samen in een knotje, zodat die ook niet bloederig werden. Ik sloot mijn ogen even aangezien ik duizelde en ging liggen. Slapen hielp wel, slapen hielp altijd.

[Herhaling vorige post; Er is iemand die Caroline's experiment wilt worden. Dus laat hem maar sterven in mijn handen or something.]

Password schreef:
    [Herhaling vorige post; Er is iemand die Caroline's experiment wilt worden. Dus laat hem maar sterven in mijn handen or something.]

Je kan hem ook nog altijd redden als je wilt ? Mij niet gelaten.

LEADERLOUIS schreef:
    (...)

Je kan hem ook nog altijd redden als je wilt ? Mij niet gelaten.

[Je hebt dan drie personage's. Ik weet niet of anderen mensen daar blij van worden.]

[ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 19:28 ]

Password schreef:
    (...)

[Je hebt dan drie personage's. Ik weet niet of anderen mensen daar blij van worden.]

Het staat niet in de regels dat het niet mag, maargoed.
    Doe dan maar dat hij dood is.

[ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 19:32 ]