• GESLOTEN, GESTOPT!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 19:49 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Whihi, thanks ^^. Althans, neem aan dat je 't over de mijne hebt..?


    No growth of the heart is ever a waste

    Yes I do :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba > Aragog


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wanneer wordt het beginbericht geupdatet?
    En wanneer beginnen jullie?
    Want dit weekend kan ik niet rpg'en (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja, dat vroeg ik me ook af. Er zijn namelijk inmiddels een paar mannen bijgekomen :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Laat je weten wanneer de RPG van start gaat?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    Laat je weten wanneer de RPG van start gaat?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    I'm sorry, ik heb een internet verbod en daarom sluit ik deze RPG TIJDELIJK.


    I'm a fighter, let me go.

    :O


    Don't be like the rest of them, darling

    -_-


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Je kan 'm ook eventueel door iemand anders over laten nemen die je dan de samenvatting geeft als je weer toegang hebt ;].

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 17:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

          Wait... Als je een internet verbod hebt, hoe kom je dan op internet nu? ;'). En i.d.d, wat Aurelia boven me zegt is ook een goed idee.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 17:44 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ..Dafuq.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mo0nlight schreef:
          Wait... Als je een internet verbod hebt, hoe kom je dan op internet nu? ;'). En i.d.d, wat Aurelia boven me zegt is ook een goed idee.


    Mobiel >.< Maar daar kan ik ook niet eeuwig op met prepaid en weet je wat? Ik sluit hem wel gewoon helemaal, ik heb geen zin in gezeur .


    I'm a fighter, let me go.

    Aurelia schreef:
    Je kan 'm ook eventueel door iemand anders over laten nemen die je dan de samenvatting geeft als je weer toegang hebt ;].

    !!
    Het is nogal lame om hem te gaan sluiten als iedereen er op wacht --'


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''