• Kinderen hebben bij mij op school een twitter acount aangemaakt po de naam van mijn geschiedenis leraar en hebben allemaal berichten geplaats met ik ga je verkrachten en ik vermoord je enzo heel erg. Ze zijn geschorst voor 2 maanden!!! Dat doe je toch niet!

    Da's ernstig. Goed dat ze zijn geschorst.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Vind het raar dat ze niet van school getrapt zijn. Die zullen waarschijnlijk nog een juridische procedure aan hun broek krijgen :W


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wtf wie doet nou zo iets :|


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Wat heb jij een zieke kinderen in je klas.


    The odds are néver in our favor.

    iemand had bij mijn account gehackt van smartschool (is een site waar je je rooster op kon zien en berichten bijvoorbeeld huiswerk kon versturen)
    en had een mail naar een leraar gestuurd, wat erin stond zeg ik niet, want zo praat ik nooit
    en toen werd ik er op aangesproken natuurlijk, maar ik had niks gedaan, gelukkig geloofde hij me
    maar dit is idd ook ziek

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 15:48 ]

    Dat is echt ziek. Zulke kinderen moeten een harde hand kennen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Da's inderdaad belachelijk. Ik bedoel: Denk na, je krijgt er sowieso problemen door.
    Die twee maanden schorsing vind ik trouwens best vreemd, stuur ze dan gelijk van school af. Twee maanden is te lang om alles weer op te pakken.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Da's inderdaad belachelijk. Ik bedoel: Denk na, je krijgt er sowieso problemen door.
    Die twee maanden schorsing vind ik trouwens best vreemd, stuur ze dan gelijk van school af. Twee maanden is te lang om alles weer op te pakken.


    Tell me about it, stud.

    Audacity schreef:
    Da's inderdaad belachelijk. Ik bedoel: Denk na, je krijgt er sowieso problemen door.
    Die twee maanden schorsing vind ik trouwens best vreemd, stuur ze dan gelijk van school af. Twee maanden is te lang om alles weer op te pakken.


    Hier ben ik het volkomen mee eens.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Not weird at all, perfectly normal thing to do D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Omg
    dat is echt erg:S
    je haat je eigen leraar dan wel erg


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Lilium schreef:
    Da's ernstig. Goed dat ze zijn geschorst.


    comfort in c h a o s

    Twee maanden? Ze zouden gewoon van't school getrapt moeten worden en inderdaad, een juridische procedure zou best ook mogen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    Twee maanden? Ze zouden gewoon van't school getrapt moeten worden en inderdaad, een juridische procedure zou best ook mogen.

    Idd dit is echt idioot, die mensen moeten eens leren om een zich een beetje normaal te gedragen, wat the f*ck is daar grappig aan??


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Lilium schreef:
    Da's ernstig. Goed dat ze zijn geschorst.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the