• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 21:25 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik keek alles door en liet af en toe iets horen van verbazing. "Goed gedaan zeg!" zei ik toen vrolijk tegen hem en keek hem aan. "Je kunt echt goed tekenen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oh, dat had ik nog niet verteld?" Zeg ik gemaakt-verbaast.
    "Ja natuurlijk. Je dacht toch zeker niet dat ik niets zou aanschaffen? Ik heb een speciale koffer, waar ik alles netjes in bewaar." Grijns ik breed.
    "Boeien, zweepjes, mondknevel, noem maar op. Ik heb genoeg speeltjes."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Die uitdaging was groter dan ik had verwacht. Ik doe alsof het me koud laat en haal mijn schouders op. "Die troep? Maakt mij niets uit."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik begon als maar meer te blozen als hij er wat van zei. 'Dank je,' zei ik aan het eind. Ik deed mijn tekenschrift gauw dicht en legde hem op tafel. Blozend keek ik naar Damon. 'Dank je,' zei ik nogmaals.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Natuurlijk niet. Wacht maar af. Het is jammer dat ik niet mijn complete bondage-set mee kon nemen. Ik heb helaas mijn Andreaskruis achter moeten laten. Maar een paar haringen in de muur moeten het ook wel doen." Zeg ik bedenkelijk en loop naar de muur waar ik ga bestuderen waar ik eventueel de haring in zou kunnen slaan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    Ik zag dat hij bloosde en glimlachte. Zachtjes streelde ik met mijn hand over zijn wang. "Alsjeblieft, dat had je wel verdiend." zei ik glimlachend. Langzaam boog ik me voorover. "En dit ook." zei ik er zachtjes achteraan en kuste hem teder.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik frons, meent ze dat nou? Een Andreaskruis? "Mijn muren mag je er niet mee vernielen." antwoord ik rustig. Ik vraag me af hoe dit met de ruzie te maken heeft.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik bloosde wat meer toen ik zijn lippen voelde en hij mij kuste. Het voelde heerlijk en nu al zo vertrouwelijk. Ik glimlachte tegen zijn lippen aan en probeerde hem op dezelfde manier terug te kussen als hoe hij het bij mij deed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dan gebruik ik de mijne wel." Zeg ik hardop.
    "Hm, ik was bijna vergeten dat Alec er niet van houdt om vastgebonden te worden. Dan maar op mijn eigen lengte afstellen. Olivia is ook niet zo groot. En misschien kan ik zelfs Mark een keer uitnodigen." Fluister ik weer bedenkelijk, om Luca te zieken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    Hij kuste me terug zoals hij nog niet eerder had gedaan. Ik verloor me compleet in de kus en kon nog net mijn armen om hem heen liggen. Toen de kus verbroken werd glimlachte ik breed naar hem. "Die was erg fijn."

    [Ik ga naar bed, slaap lekker allemaal!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik rol met mijn ogen. "Wil je nou dat ik weer kwaad word?" vraag ik hard. "Het maakt mij echt niet uit wie je uitnodigt voor je zieke spelletjes."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oh nee hoor, ik was gewoon mijn opties aan het overwegen. Jij wil toch niet, en sorry hoor soms heb ik ook gewoon zin." De zieke spelletjes die je toch leuk vind, Luca.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Slaapse]

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte terwijl ik weer lichtjes begon te blozen. Ik knikte een beetje. 'Heel fijn,' bekende ik zachtjes toe. Zijn armen lagen om mij heen. 'Begin je alsmaar leuker en leuker te vinden,' fluisterde ik zachtjes.

    [Mwehh, ik ga ook.. Anders verslaap ik me weer ;d Dag dag en slaapse voor straks]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Dat moet jij dat weten." zeg ik en ik haal mijn schouders op. Natuurlijk kan ik niet zeggen dat dit mij niet raakt ergens maar ik hou mijn mond.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dat zal ik zeker doen. As a matter of fact, ik kan Layne ook wel uitnodigen. Hij mag misschien hatelijk zijn, maar daar voel je niets van." Grijns ik naar mezelf.
    "Som hè, Chèlle, heb je zulke slimme plannen."


    We'll still love each other, forever and always. <3