• He, ik ben al vaak samen geweest met een jongen waar ik er cht verliefd op ben, maar hy maakt het telkens weer uit vr een vreemde reden, onlangs zocht hij contact met me op en stuurde er ook kusjes achter, ik praat ook best veel met hem en hij plaagt me ook wel vaak, maar een vriendin zegt dat ik hem niet mag vertrouwen! Wat zouden jullie doen? Vertouwen of niet,


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    No, just no. Hij houdt je aan het lijntje en dat is niet goed.

    Haat aan dat soort jongens. Ik zou het niet vertrouwen, want je loopt het risico weer gedumpt en gekwetst te worden.


    Me so good.

    Waarom zou het de eerst volgende keer wel goed gaan als hij het toch uit blijft maken? Ik zou 't niet doen.


    The odds are néver in our favor.

    Hij speelt met je, gewoon niet doen.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Wanrooy schreef:
    No, just no. Hij houdt je aan het lijntje en dat is niet goed.


    Ex astris, sciencia

    Wanrooy schreef:
    No, just no. Hij houdt je aan het lijntje en dat is niet goed.


    comfort in c h a o s

    Als hij het al vaker uitgemaakt heeft, zou ik het niet doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cadentium schreef:
    Waarom zou het de eerst volgende keer wel goed gaan als hij het toch uit blijft maken? Ik zou 't niet doen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Vertrouw jij hem zelf dan nog?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wanrooy schreef:
    No, just no. Hij houdt je aan het lijntje en dat is niet goed.


    i put the fun in funeral

    Nee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niet doen, hij speelt met je, hij is zo'n typische badboy


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    Don't (cat)
    Je bent toch zijn jojo niet die telkens terug komt als hij je zomaar laat vallen? -.-
    Dat soort jongens zijn je echt niet waard. Geen aandacht geven. Niet grof bedoeld of zo, maar ik betwijfel dat hij van je houdt. Als hij dat wel zou doen, zou hij dit soort dingen niet doen. Niet vertrouwen dus. (cat)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Neuh. Only if you're an idiot.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee. :\


    Full of envy behind that anonymous mask