• Ik heb koken gehad, serveren gehad en Toerisme en Recreatie gehad (eigenlijk is dat theorie, maarja..) en dan morgen nog Brood & Banket! (Stokbroden, soezen en sprits maken) Dan pas in mei de examens van Engels, Nederlands, Wiskunde en Economie ;D


    Bedankt voor alle succes, het heeft blijkbaar geholpen want ik heb het heel goed gedaan :) Het bleek echt super makkelijk te zijn en we zijn maar een ochtendje bezig geweest! Nu vakantie tot 16 mei, haha <3

    Wie heeft er ook examens?

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 13:32 ]


    Believe in yourself.

    Closer schreef:
    Ik heb geen examens meer, maar ik wil die van jou wel komen opeten :3

    15 mei heb ik ofzo, praktisch examen heb ik al gedaan.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nog een maand, dan heb ik examens.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb geen praktische examens. Wel heb ik in mei al mijn centrale examens.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb pas in juni weer examens.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 18:35 ]


    comfort in c h a o s

    Ik heb het ook al -nu- een paar dingen.
    Succes nog! (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gelukkig niet, maar ik heb morgen twee hele belangrijke toetsen
    Wiskunde en Duits en we hebben het Wiskunde hoofdstuk niet eens afgewerkt dus ik mis gewoon de helft qua kennis


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb net maandag & dinsdag praktijk gehad en heb in mei; nederlands, engels, duits en economie.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Heel veel succes! [:
    Ik heb vandaag mijn herkansing gehad, en dan in mei alles. Waaah spannend


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    FighterBeat schreef:
    Succes! :]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Bedankt voor alle succes, het heeft blijkbaar geholpen want ik heb het heel goed gedaan (: Het bleek echt super makkelijk te zijn en we zijn maar een ochtendje bezig geweest! Nu vakantie tot 16 mei, haha <3


    Believe in yourself.

    M'n rijexamen, lolol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Maandag heb ik praktijk examens voor verzorging D: en dan in mei de gewone examens.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."