• Mijn vader heeft als baan dat hij mensen moet interviewen voor verschillende bedrijven die de mening willen weten van die mensen. Gisteren heeft hij een man geïnterviewd die in een Haarlemse band zit, genaam Purple (en dan nog een woord maar die weet mijn vader niet meer en ik maar denken dat ik mijn vergeetachtigheid heb van mijn moeder) en die man heet Sanders volgens mijn vader. En ze zijn op 3fm geweest.

    Dus als iemand meer informatie heeft over deze band, aangezien ik nu wel nieuwsgierig ben naar die band, zet in dit topic dan even een reactie a.u.b. of laat even een berichtje achter in mijn gastenboek en je mag natuurlijk ook een privé bericht sturen.

    Alvast heel erg bedankt!


    Physics is awesome

    Op de 3FM site staat wel iets over Deep Purple?
    Edit: Nevermind, dat is een Britse band, maar ik zoek nog even of ik iets voor je kan vinden ^^

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 18:40 ]


    “Love is a contradiction.”

    Die had ik ook gevonden en toen ik even in het lijstje van google keek, die zeg maar zo uit klapt kwamen er bijna alleen liedjes met in de titel het woord purple


    Physics is awesome

    Ik heb hier wel een Purple Panic die eens bij 3FM zijn geweest, zijn dat ze misschien?


    “Love is a contradiction.”

    Tiana schreef:
    Ik heb hier wel een Purple Panic die eens bij 3FM zijn geweest, zijn dat ze misschien?


    Ja, dat is de band! Heel erg bedankt maar nou ben ik wel nieuwsgierig hoe je die band hebt gevonden!(K)

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 18:53 ]


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja, dat is de band! Heel erg bedankt maar nou ben ik wel nieuwsgierig hoe je die band hebt gevonden!(K)

    Ik heb van alles op Google afgezocht met de woorden 3FM en Purple erin en uiteindelijk kwam ik 'm tegen, fijn dat je 'm nu hebt =D


    “Love is a contradiction.”