• Bij mij is net 2 uur uitgevallen ._____.
    Gelukkig kan ik het gebruiken om Duits te leren en sommige zijn naar huis gegaan, maar dat kan ik niet ,want ik woon te ver weg.
    En waarom zitten jullie nu op Q?

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Helios schreef:
    (...)
    ik mis die tijd...van de zorgeloze middelbare schoool...*zucht*

Zorgeloze middelbare school? Ik weet niet op wat voor een soort middelbare school jij hebt gezeten maar die van mij is niet zorgeloos dus ik verlang echt terug naar de basisschool

Physics is awesome

Eyes schreef:
    (...)

Zorgeloze middelbare school? Ik weet niet op wat voor een soort middelbare school jij hebt gezeten maar die van mij is niet zorgeloos dus ik verlang echt terug naar de basisschool

wacht maar tot je op mbo/hbo zit,dan noem je middelbare school na een tijdje vanzelf zorgeloos haha :P
    ik vond mijn middelbare school altijd kut en streng etc maar vergeleke waar ik nu zit was ie best relax xD

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Nou, ik moet een gedichtenanalyse maken in een van mijn talrijke tussenuren. >.<

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Helios schreef:
    (...)

wacht maar tot je op mbo/hbo zit,dan noem je middelbare school na een tijdje vanzelf zorgeloos haha :P
    ik vond mijn middelbare school altijd kut en streng etc maar vergeleke waar ik nu zit was ie best relax xD

Mijn middelbare school is enigszins relaxt aangezien de meeste leraren me toch wel mogen maar ik heb wel gehoord dat het er op het hbo anders aan toe gaat dan nu, veel verslagen, toetsen leren, toetsen maken en dan kan je overnieuw beginnen omdat om de zoveel tijd weer toetsen krijgt. Maar nu maak ik me meer zorgen of ik dit jaar over ga en of mijn cijfers goed genoeg zullen zijn zodat ik volgend jaar niet in de problemen kom.

Physics is awesome

Ik heb de eerste drie uur vrij, dus ik hoef pas om kwart over 11 te beginnen. De eerste drie uur zijn herkansingen van schoolexamens en ik doe geen herkansing. Ik was alleen al om 8 uur wakker >.< Kon ik in ieder geval nog vrienden succes wensen met hun herkansing :')

To live would be an awfully big adventure

Helios schreef:
    (...)

MBO valt nog wel mee, de HBO is wel echt een hel wat opdrachten betreft.

ars moriendi

Ik ben vrij. Heb tegenwoordig meer vrij dan school. Daar betaal je dan 1700 euro collegegeld voor.

No growth of the heart is ever a waste

Sarabi schreef:
    (...)
    MBO valt nog wel mee, de HBO is wel echt een hel wat opdrachten betreft.

Had op de middelbare veel meer huiswerk dan op het HBO, alleen de aard van het huiswerk is zwaarder.

No growth of the heart is ever a waste

Infinitum schreef:
    Ik heb de eerste drie uur vrij, dus ik hoef pas om kwart over 11 te beginnen. De eerste drie uur zijn herkansingen van schoolexamens en ik doe geen herkansing. Ik was alleen al om 8 uur wakker >.< Kon ik in ieder geval nog vrienden succes wensen met hun herkansing :')

Ik werd om 5.45 wakker dus toen ben ik eruit geweest om even te plassen maar daarna ben ik gewoon weer naar bed gegaan aangezien ik toch pas om 6.45 echt uit mijn bed moest

Physics is awesome

Ik zit nu nog op Q omdat mijn examen om half 3 pas begint tot 8 uur vanavond...

Believe in yourself.

Ik heb weekend :'D

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Ik zit op school. Maar ben volgende week vanaf donderdag al vrij tot de examens in mei. ^^

"Well, well. Look who we've got here!"

Ik zit op Q. omdat ik Nederlands heb, en aangezien mijn laptop kapot is, dit de enige optie tot sociaal contact is.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Omdat ik veel te veel tussenuren heb:(

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Omdat ik vandaag mezelf ziek gemeld heb en een project weer overnieuw moet maken. (Ik kan me op school echt niet concentreren. Omdat echt iedereen door elkaar heen praat en altijd keihard muziek luistert.) En nu heb ik dus ''pauze'' en zit ik even op Quizlet. :]

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said