• Bij mij is net 2 uur uitgevallen ._____.
    Gelukkig kan ik het gebruiken om Duits te leren en sommige zijn naar huis gegaan, maar dat kan ik niet ,want ik woon te ver weg.
    En waarom zitten jullie nu op Q?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Een les op de computer, maar moet in 5 minuutjes weer gaan :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    mijn leraar rekenen is er niet. zijn maar 4 mensen (incl ik) van mijn klas. We krijgen straks snel uitleg voor onze werk en dan mogen we alweer naar huis -__-" anderhalf ur gereisd voor niks


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Omdat ik les heb van kwart over 1 tot 4 -____-


    To infinity and beyond •

    Geef mij je uitval, ik heb het nodig D:
    't Is de laatste dag van m'n proefwerkweek en ik heb zometeen natuurkunde en Frans. Snap er niets van, niets! D:


    i put the fun in funeral

    Ik heb enkel les vandaag van 11u30 - 12u45, maar ik zou nu eigenlijk aan het leren moeten zijn


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rooba schreef:
    Een les op de computer, maar moet in 5 minuutjes weer gaan :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Omdat ik nog niet naar school hoef. Om 10.45 moet ik weg voor 2 toetsen waar ik dus echt geen zin in heb. Ik haal ze wel, daar niet van, maar ik heb er gewoon geen zin in.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Opdracht voor maatschappijleer om internationale maatschappelijke onderwerpen te vinden die me interesseren maar dat lukt niet zo goed. En iedereen in de klas is wat anders aan het doen zoals spelletjes spelen op de laptop en kletsen.


    Physics is awesome

    Omdat ik voor jan doedel op school moet zitten.
    Dus, zij willen dat ik hier zit en me huiswerk doe.. Ik wil het dan leuk hebben als ik dat doe ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Omdat ik zo moet gaan sporten. Bleh. Net wakker, nog geen zin. -nocheers-


    Til hug og blod.

    Omdat ik vrij ben en zometeen naar de stad moet. (krul)


    -

    Omdat ik vrij ben tot de examens in mei.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Omdat ik vrij ben tot de examens in mei.

    ik mis die tijd...van de zorgeloze middelbare schoool...*zucht*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    eerste twee uur vrij c:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Everdeen schreef:
    Omdat ik vrij ben tot de examens in mei.

    Echt?! In België heb je toch lekker school tot aan je examens


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right