• Nou kijk, ik loop al een jaar ofso bij de psygiater (haat dat woord om te schrijven! xD) voor verschillende problemen die ik heb/heb gehad. Nou moet ik van haar een aantal lieve berichtjes van anderen uitprinten en op een plek hangen waar ik vaak kom, mijn kamer dus. Maar je ziet hem al aankomen, ik heb geen lieve berichtjes.. =.=
    Dus, als je lief wil zijn voor mij, en me wil helpen met mijn probleem, weet je wat je te doen staat! ;)

    XxX Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    IK wil wel een Lief berichtje voor je Schrijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Liefe sgaat!!
    Ikke wil stukje schrijven <33
    Ik hou egt super veel vn je en kan met alles bij je terecht ,,en daaar bn ik je egt super dankbaar voor <33 Weet dat ik er ook altijd voor jou ben ,als je ergens mee sit of gwn iemand om tegen aan te lullen xD
    Hou van je (K)


    Crack a bottle

    Ikke ga een liif berigtje vr je sgryve .. x'D (H)

    Sgat ,

    Ik hou gwn zo veel vn jou dat het onbesgryfbaar is en jey hebt een plaatsje in men hart , Jy bent gwn zo speciaal vr my want ik kan altyd met men problemen by jou terecht want jij zal altyd klaarstaan vr my. net als ik vr jou

    Ik hou zo veel vn jou want jy bent myn PoOeperd (H)(H)


    A. ikmisje.

    IK SCHRIJF I SCHRIJF ^^


    Take My Hand Take A Breath ...

    Schat ik ga nu even lieve tante Charissa wezen. Je kan altijd bij mij terecht en ik ook bij jouw lieford je hebt echt een plaats in mijn hart gekregen net als anderen hier op Q. ookal ken ik je niet zo goed en spreek ik je niet vaak meer (wat ik mis) beteken je echt heel veel voor me. Ik hou van je lieve Say.<3


    *He's the one.

    Waar moet ik dat berichtje droppeen?


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ooh ikke !!

    euhm...

    Lieve Saykopf =]
    Ik jouw niet zo goed kennen maar ik nu al helemaal geweldig vinden ^^ Op Forums lach ik me suf om je droge opmerkingen en je kan ook goed luisteren naar problemen van anderen. Een echte goeie vriendin. Say,is ook een vet koewle naam dus dat maaakt jouw zowiezo al vet koewl ^^ Say, ik kan jouw gewoon niet zeggen wat jij voor mij bent,omdat jij speciaal bent ^^
    LoveYa
    xxRaquel




    Amenn <3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik heb een klein berichtje

    Hey Schat<333
    Wees altijd je zelf want daar gaat het om en trek je niks aan van anderen

    -XxX- KxG

    Heeyy heeyy ^^
    Ik ken je eigenlijk volgens mij niet x3 ik wil alleen zeggen dat ik het heeeeeeeeeel lief van je vind dat je reacties bij mn quiz achterlaat (: en dat ik hoop dat je dat blijft doen ^^
    Byee, x. <3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wil een berichtje voor jou schrijven!

    Liefie,
    jij bent één van de coolste mensjes die hier op Q. zijn.
    Ik ben overblij dat ik jou ken. Als je ooit een problem hebt dan kan je het altij daan mij vertellen.
    Me lieft jou fucking hard

    Ik stuur via pb oke?

    Iedereen heel erg bedankt voor de vele berichtjes in zo een korte tijd! ^^
    Ik vind het echt super om te lezen, echt heel erg bedankt! Ik hoop dat het gaat helpen! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik stuur via pb oke?


    Is goed! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Iedereen heel erg bedankt voor de vele berichtjes in zo een korte tijd! ^^
    Ik vind het echt super om te lezen, echt heel erg bedankt! Ik hoop dat het gaat helpen! ^^


    Zal altyd vr je klaarstaan , Lieverd (H)


    A. ikmisje.