• Rollentopic!

Op een doodnormale dag kregen tien studenten - vijf jongens en vijf meisjes - een brief. Het was een brochure van een universiteit: FreeHope University. Een universiteit gelegen in Californië. De school had vele goede commentaren gekregen, zo zei de brochure. Maar als de studenten uiteindelijk toekomen op de campus, blijkt dat iedereen andere informatie heeft gekregen over de school. Voor de ene was het een sportschool, voor de andere een architecturale school.
    Nog voor de studenten verdere uitleg konden vragen aan de mentor, bleek die verdwenen. En de poort was gesloten, kon op geen enkele manier meer opengemaakt worden...

Er sluipen vreemde mensen rond op de campus, die helemaal verlaten bleek. Mensen die uit verschillende tijden komen. Gevaarlijke mensen, bevroren in de tijd waar ze nu in leven, met vreemde gaven. Hoe die mensen hun gaven hebben gekregen, of hoe ze hier terecht zijn gekomen, blijft nog steeds een raadsel... De campusbewoners zelf weten ook niet meer hoe ze hier terecht gekomen zijn.

Zullen de studenten samenwerken om weg te geraken uit FreeHope? Of zullen ze elkaar nog meer wantrouwen, dan ze in het begin al deden? Zullen de vreemde mensen ze tegen elkaar opzetten of zullen ze allemaal dikke vrienden worden?
    Ze hebben geen voedsel, geen water en kennen elkaar helemaal niet. Hoe zullen ze het overleven?

De campus:

De campus bestaat uit studentenhuizen, café's, restaurants en klaslokalen in blokken. Alle ramen en deuren zijn echter dichtgetimmerd. Er is ook een bos op de campus, met een prachtige rivier en waterval. Als je het bos helemaal doorkruist, kom je terecht op een strand.
    De campus veranderd met de tijd mee. Oorspronkelijk waren het allemaal gebouwen uit de 18e eeuw, maar de gebouwen lijken op de een of andere manier te leven, en passen zich aan aan de tijd.

Personages:
    -Studenten
    -Danielle "Danny" Evanthe Constantine - Tolkien
    -Thamera "Tem" Kenway - Citizen
    - Amelie Milla Bradley - OwlEyes
    -Lana Dainne Haley - RainbowShine
    -Josephine Ambrose Cooper - Password

MEISJES ZITTEN VOL.

- (Gereserveerd door FingerNiall)
    -Sean "Sean, Rens" Lawrence Howard - Password
    -Liam Oliver Sanz - Chaim
    -Lucas Jhonson - TheRumIsGone
    -

-Campusinwoners
    -May Violet Grey - FingerNiall
    -Ciara McCean - ThoseWords
    -Nicole Blackie Allman - GelaarsdeKat
    -Farelea Mea Blessim - Space
    -Crystal Kimberley Trevino - RainbowShine

MEISJES ZITTEN VOL.

-Avan Alistair Freehope Tolkien
    -Macky Oryan Elsey - Citizen
    -Mischa Alain Rhine - OwlEyes
    -Cole Highway - GelaarsdeKat
    -Jhon Samuwel McAlistar - TheRumIsGone

JONGENS ZITTEN VOL.

(Kunnen eventueel nog rollen bijkomen)

Rules:
    -Maximum 2 personages (liefst jongen en meisje).
    -Enkel Citizen en ik maken topics aan, anders wordt het een warboel.
    -OOC graag tussen haakjes: () [] {}

-By Tolkien & Citizen

[ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:45 ]

help

[Laten we ophouden over de Seankwestie en praten over vage dingen(bloos)
    Iemand ervaring met excel? ^^
    -haataanwiskunde-]

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

(ik zeg Souwn, beetje donkere o-w klank zeg maar)

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Citizen schreef:
    [Laten we ophouden over de Seankwestie en praten over vage dingen(bloos)
    Iemand ervaring met excel? ^^
    -haataanwiskunde-]

[Uhhm, ik kan wel wat met excel.]

Amelie Milla Bradley
    Zeker ben ik weer de laatste die aankomt. Rot treinen, volgens mij is die universiteit in de middle of nowhere.
    Zuchtend kijk ik op mijn mobiel, geen gemiste oproepen of sms'jes. M'n vader heeft waarschijnlijk niet door dat ik weg ben.
    Een onbehagelijk gevoel komt op als ik het gebouw zie, dit is niet zoals de foto op de folder.
    In het licht lijken er wat mensen rond te lopen dus ik ga naar binnen.
    'Hallo?'

All our dreams can come true if we have the courage to pursue them.

Sean Lawrence Howard || Student.

"Dankje. Zeg tegen je zelf en je vriendin dat je niet bang hoeft te zijn. Ik lust geen mens. Ik ben Cole Highway en ik sta buiten. Het is aan jou of je me wilt ontmoeten," Opnieuw die stem in mijn hoofd. Ik ga even zitten op de bank in de lounge. Vrijwel direct is het een grote stofwolk om me heen, maar dat maakt me nu niet uit. Ik wil weten wie het is! Voorzichtig sta ik op en schud even mijn hoofd. Rustig, zonder diepe angst loop ik via de balie naar buiten. Ik laat mijn ogen om me heen glijden, maar zie niemand.
    "Cole?" Het is meer iets dat ik mompel dan een vraag.

Cole Highway
    Ik zie hem. Ik sta in de schaduw van de boom. 'Hier.' ik stap in het licht. Mijn donkere haar hangt voor mijn ogen die de jongen aankijken. 'Wees niet bang.'

Danny
    Ik besluit om het gewoon allemaal van me af te schuiven en besluit het terrein te verkennen. Ook al hangt er een vreemde duisternis over de campus, het is een stralende dag en het is warm. Ik doe mijn lange blonde haar in een paardenstaart en pak een paar Hilfigers uit mijn koffer. Ik ga zuchtend naar buiten en probeer niet aan de vreemde stem van daarnet te denken.

Avan
    Na een tijdje aan de rand gezeten te hebben, loop ik de grot verder in en steek een olielamp aan die daar in het midden staat. Met het vuur steek ik de fakkels aan de muren aan. Ik heb langer dan twee eeuwen gehad om hier iets van te maken en meestal loop ik hier rond. Ik beschouw het zo'n beetje als mijn huis. Er staan tekeningen op de muren getekend en geschilderd en ergens in een hoekje ligt wat eten. Ergens diep in me zegt een stemmetje dat ik me niet steeds moet afzonderen, dus ik doof alle fakkels weer en ga richting de campus, op zoek naar de anderen.

(Mag Avan boos worden op Cole omdat hij contact zoekt met de studenten? Hij is nogal "Deze campus is van ons en niemand mag ons lastigvallen". Ook omdat hij ergens nog het hebberige van zijn ouders in zich heeft en zich daarom soms diep in zichzelf als leider beschouwd. XD Niet dat dat echt veel zal gebeuren, maar hij krijgt soms uitbarstingen)

help

{GelaardeKat zou je het erg vinden als Jhon bij je komt staan? XD

Don't be like the rest of them, darling

(DOEN! WORDT AVAN NOG BOZER. XD)

help

{neehoor, ik vind het niet erg. Weet niet of Password het erg vind, maar voor mij geen problemo

En of Avan boos mag worden, van mij wel. Pas maar op voor Cole, doem doem doem doem...}

[ bericht aangepast op 19 april 2012 - 16:54 ]

Sean Lawrence Howard || Student.

Opnieuw laat ik mijn blik door de dorre tuin glijden. Er staan bomen, maar ik ben bang dat hij onzichtbaar is. Je weet maar nooit, ik bedoel, hij kan in mijn hoofd komen..
    "Hier," Hoor ik achter me. Ik draai me om en zie een jongen tevoorschijn komen. Hij heeft donker haar, ouderwetse kleding en een blanke huidskleur.
    "Wees niet bang," Ik schud even met mijn hoofd, omdat ik het gevoel krijg dat ik mezelf voor de gek hou.
    "Jij ziet er normaal uit," Begin ik wantrouwig. "Maar je kan ín mijn hoofd komen?" Bij het woordje 'in' trek ik één wenkbrauw op en kijk hem doordringend aan.

Jhon

Aan de rand van het bos zie ik Cole staan, hij lijkt te kijken naar het studentenhuis, bijna geluidloos ga ik naast hem staan en zie dat er ook een student voor het raam staat.

{Dat word wat.. Mijn werewolf man is wel super sterk he? XD}

[ bericht aangepast op 19 april 2012 - 16:55 ]

Don't be like the rest of them, darling

GelaarsdeKat schreef:
    {neehoor, ik vind het niet erg. Weet niet of Password het erg vind, maar voor mij geen problemo

En of Avan boos mag worden, van mij wel. Pas maar op voor Cole, doem doem doem doem...}

[Ik vind het goed. Lijkt me wel gezellig. XD!]

[John is wel knap. ^^
    Ik wil graag een vrouwelijke studente aanmaken, kan dat?]

Cole Highway
    'Ja.' zeg ik rustig. Ik loop langzaam en mijn stem gaat daar in mee. 'Wees niet bang, ik weet ook niet hoe het komt.' zeg ik rustig. Nonchalant stop ik mijn hand in mijn broekzak. 'Waar kom je vandaan?' vraag ik dan aan Sean terwijl ik hem bekijk.