• Rollentopic!

    Op een doodnormale dag kregen tien studenten - vijf jongens en vijf meisjes - een brief. Het was een brochure van een universiteit: FreeHope University. Een universiteit gelegen in Californië. De school had vele goede commentaren gekregen, zo zei de brochure. Maar als de studenten uiteindelijk toekomen op de campus, blijkt dat iedereen andere informatie heeft gekregen over de school. Voor de ene was het een sportschool, voor de andere een architecturale school.
    Nog voor de studenten verdere uitleg konden vragen aan de mentor, bleek die verdwenen. En de poort was gesloten, kon op geen enkele manier meer opengemaakt worden...

    Er sluipen vreemde mensen rond op de campus, die helemaal verlaten bleek. Mensen die uit verschillende tijden komen. Gevaarlijke mensen, bevroren in de tijd waar ze nu in leven, met vreemde gaven. Hoe die mensen hun gaven hebben gekregen, of hoe ze hier terecht zijn gekomen, blijft nog steeds een raadsel... De campusbewoners zelf weten ook niet meer hoe ze hier terecht gekomen zijn.

    Zullen de studenten samenwerken om weg te geraken uit FreeHope? Of zullen ze elkaar nog meer wantrouwen, dan ze in het begin al deden? Zullen de vreemde mensen ze tegen elkaar opzetten of zullen ze allemaal dikke vrienden worden?
    Ze hebben geen voedsel, geen water en kennen elkaar helemaal niet. Hoe zullen ze het overleven?

    De campus:

    De campus bestaat uit studentenhuizen, café's, restaurants en klaslokalen in blokken. Alle ramen en deuren zijn echter dichtgetimmerd. Er is ook een bos op de campus, met een prachtige rivier en waterval. Als je het bos helemaal doorkruist, kom je terecht op een strand.
    De campus veranderd met de tijd mee. Oorspronkelijk waren het allemaal gebouwen uit de 18e eeuw, maar de gebouwen lijken op de een of andere manier te leven, en passen zich aan aan de tijd.


    Personages:
    -Studenten
    -Danielle "Danny" Evanthe Constantine - Tolkien
    -Thamera "Tem" Kenway - Citizen
    - Amelie Milla Bradley - OwlEyes
    -Lana Dainne Haley - RainbowShine
    -Josephine Ambrose Cooper - Password

    MEISJES ZITTEN VOL.

    - (Gereserveerd door FingerNiall)
    -Sean "Sean, Rens" Lawrence Howard - Password
    -Liam Oliver Sanz - Chaim
    -Lucas Jhonson - TheRumIsGone
    -


    -Campusinwoners
    -May Violet Grey - FingerNiall
    -Ciara McCean - ThoseWords
    -Nicole Blackie Allman - GelaarsdeKat
    -Farelea Mea Blessim - Space
    -Crystal Kimberley Trevino - RainbowShine

    MEISJES ZITTEN VOL.

    -Avan Alistair Freehope Tolkien
    -Macky Oryan Elsey - Citizen
    -Mischa Alain Rhine - OwlEyes
    -Cole Highway - GelaarsdeKat
    -Jhon Samuwel McAlistar - TheRumIsGone

    JONGENS ZITTEN VOL.

    (Kunnen eventueel nog rollen bijkomen)

    Rules:
    -Maximum 2 personages (liefst jongen en meisje).
    -Enkel Citizen en ik maken topics aan, anders wordt het een warboel.
    -OOC graag tussen haakjes: () [] {}


    -By Tolkien & Citizen

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:45 ]


    help

    Josephine Ambrose Cooper || Student.

    "Zelfde hier," Zegt ze. "En ik heb echt constant het gevoel dat er anderen zijn, die ons in de gaten houden ofzo..." Ik kijk haar aan.
    "Noem je dat niet gewoon mensen die te zielig zijn om een gesprek te beginnen?" Toch kijk ik om me heen. Er is niemand te zien. Plotseling belandt er een steen precies voor Danny's voeten. Geschrikt zet ik een stap achteruit. Ik kijk omhoog. De steen zou van het dak kunnen vallen, maar dan had ik het zien aankomen. Er zijn hier anderen. Ik draai me om. "Kom dan tevoren als je durft!" Roep ik naar de persoon die de steen heeft gegooid. Laat hij of zij maar eens komen.

    Farelea

    "Kom dan tevoren als je durft!" Roept het andere meisje. Ik laat een arogant lachje horen. Ik kom uit de bosjes vandaan. Mijn bruine haar schittert in het maanlicht en mijn ogen staan scherp. "Dít, is óns terrein," Zeg ik met een kille stem met de nadruk op dit en ons. "En ik zou maar maken dat je wegkomt." Zei ik erachteraan. Ik schud mijn haar naar achter en haal het mes uit mijn broekzak, ik was niet van plan het te gebruiken maar als dat ze zou bang maken dan was het mooi meegenomen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Okay, ik s*ck echt in plattegronden maken.. XDD Iemand anders die daar wel goed in is? ^^)


    help

    Josephine Ambrose Cooper || Student.

    Aan mijn rechterkant hoor ik een arrogant lachje. Dat móet een meisje zijn. Ze stapt uit de bosjes. Ik kijk naar haar. Ze heeft krullend bruin haar. "Dít is óns terrein," De nadrukken op de woorden laten me even rillen. Wat moet die meid hier? "En ik zou maar maken dat je wegkomt," Vervolgt ze met een kille stem. Ik zet één hand in mijn zij en kijk haar aan.
    "En je verwacht van mij dat ík naar je ga luisteren?" Zeg ik op een aggrogante toon. "Ik heb een brochure gekregen en betaald voor de universiteit hier, dus ga niet van me verwachten dat ik vertrekt omdat jij hem me beveelt!" Mijn stem word luider, maar ik heb het zelf niet in de gaten. Ik laat me niet wegsturen door haar, kom op zeg!

    Tolkien schreef:
    (Okay, ik s*ck echt in plattegronden maken.. XDD Iemand anders die daar wel goed in is? ^^)


    [In paint kan ik wel wat. ^^]

    Jhon || Campusbewoner

    'Hmm.. Zo kun je het zeggen ja' Andwoord ik als Sean vraagt of ik hier ook voor de universiteit ben, ik zat hier net ietsje langer als hem..

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:44 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Danny
    "Okay", zeg ik. "Wie in godsnaam ben jij en waar kom je vandaan? Doe dat mes weg, je ziet zo dat je de moed niet hebt het te gebruiken", zeg ik. Ik zie het in haar ogen. Yep, ik heb goeie mensenkennis.

    (Doe maar, als je tijd hebt (: )


    help

    TheRumIsGone schreef:
    Jhon || Campusbewoner

    'Hmm.. Zo kun je het zeggen ja' Andwoord ik als Sean vraagt of ik hier ook voor de universiteit ben, ik zat hier net ietsje langer als haar..


    (SEAN IS EEN JONGEN. XD)


    help

    Farelea

    Als het meisje tegen mij begint te schreeuwen word ik al helemaal kwaad. Ik klem het lemmet van het mes in mijn handen en begin er rondjes mee te draaien in mijn hand. "Nú, weg!" Sis ik. Mijn mondhoeken beginnen te trillen van boosheid en ik zou het meisje zo aan willen vallen, maar zo moordlustig ben ik niet. Niet nu, iniedergeval.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Tolkien schreef:
    (...)

    (SEAN IS EEN JONGEN. XD)


    GVd... Sorry ben er even niet met mn hooft bij.. OMG IK HEB THIS IS ME gevonden voor de piano ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Danny
    Onwillekeurig begin ik te grinniken. Ik kijk het meisje grijnzend aan. "Denk je nu echt zelf dat je dat ding zou gebruiken?", zeg ik spottend. "Je ziet er in ieder geval niet zo uit", vervolg ik wat stiller.


    help

    { Gash, mag ik Danny licht verwonden in haar arm :3 en kan je anders Avan erop af sturen zodat ie Farelea stopt voordat ze dat kan doen? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    { Mag ik Jhon erop af sturen? want die hoort het zoizo door zn supergehoor XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    (Is goed. XD Je mag naar haar uithalen, maar niet verwonden.)

    Avan
    Ik wandel door de bossen en hoor in de verte stemmen. Ik vloek lichtjes als ik hoor dat het Farelea is. Waarom moet ze altijd ruzie zoeken? Net als de rest. Wat is het nut van mensen wegjagen als ze toch niet weg kunnen? Niet dat ik er zelf nooit aan meegedaan heb, nee. Het is vreemd hoe snel mijn persoonlijkheid veranderd.


    help

    [Momentje! Ik moet ff alles lezen. Was bezig met het invullen van een rol. XD]