• ... Van wiskunde (no_chears)
    Zit midden in een proefwerkweek, heb het hele hoofdstuk niet veel meer gedaan dan hokjes inkleuren, galgje, hokje verhuren en boter kaas en eieren, sta al slecht voor dit vak en wat denk je dat madame doet? Ze laat haar wiskunde boek in haar kluisje liggen. Karma. Ben nu zwaar van iedereen dingen aan het kopiëren in de hoop nog een beetje te kunnen leren, maar ik voorspel een onvoldoende. Hoezee. Gelukkig hoef ik er pas om twaalf uur te zijn morgen, dus ik heb 's ochtends nog een paar uur.
    Wie heeft er nog meer onwaarschijnlijk lastige toetsen binnenkort en voelt mijn pijn?


    i put the fun in funeral

    Ik heb net alle toetsen gehad =3 Probeer zoveel te oefenen als je kunt, het helpt het beste. Veel succes!

    Vier op een rij is ook leuk om te doen in je schrift =3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik heb vrijdag een Engels schrijftoets en ik ben dramatisch slecht in Engelse grammatica (cat)
    Gelukkig dat ik volgende week maar één dag les heb en verder he-le-maal nada :]
    Dinsdag heb ik namelijk sportdag en dan heb ik anderhalve week vakantie :]


    Deep inside, I've never felt alive

    *Steekt ijverig hand omhoog*

    Wiskunde is en blijft mijn baalvak. De ene buis na de andere terwijl ik echt wel mijn best doe om te slagen! En na een tijd heb ik zoiets van: Fuck this shit, ik ga er echt geen moeite meer voor doen als ik toch iedere keer een buis heb.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Yeah, no school.


    Your make-up is terrible

    Ik heb geen toetsen meer. Never ever nooit weer _O_ Tenzij ik verder ga studeren.


    -

    Saruman schreef:
    Ik heb net alle toetsen gehad =3 Probeer zoveel te oefenen als je kunt, het helpt het beste. Veel succes!

    Vier op een rij is ook leuk om te doen in je schrift =3


    O, vier op een rij, moet ik onthouden. Het probleem is echter dat ik meestal na een kwartier apart word gezet en niet verder kan spelen, nakkers >:C.


    i put the fun in funeral

    Succes! Ik voel je pijn inderdaad vanachter mijn laptop, moet eigenlijk ook nog bezig met wiskunde en Nederlands maar heb totaal geen pit. D:


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik speel altijd Kamertje Huren ;p.
    But no, ik heb juist een rustige week *afkloppen*.
    Maar ik hoop wel dat je snel klaar bent, want ik wil graag je volgende hoofdstuk van jouw verhaal

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 17:48 ]


    The odds are néver in our favor.

    Ooh, ik snap wat je doormaakt. Ik voer het hele hoofdstuk ook geen reet uit. (cat)


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Dat heb ik dus ook.. ik zit de hele les op mijn luie kont en ga zitten tekenen ofzo.. hebben we vrijdag een Repetitie. Ik echt zo van.. Oeps.. Xd

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 17:58 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Cadentium schreef:
    Ik speel altijd Kamertje Huren ;p.
    But no, ik heb juist een rustige week *afkloppen*.
    Maar ik hoop wel dat je snel klaar bent, want ik wil graag je volgende hoofdstuk van jouw verhaal


    Geen zorgen, ik ga echt weer verder als de pw's over zijn 8D.


    i put the fun in funeral

    Heb de mijne net gehad :'D. Platformkennis toets lolol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik deel je pijn want ik heb morgen ook een wiskunde toets en haast niemand mag de nieuwe lerares.


    Physics is awesome

    Ik had laatst een 6.0 voor mijn wiskundetoets! Het hoogste wat ik ooit heb gehaald, onjee, dat was een 6.9
    Maar dan krijg ik Nederlands terug, 4.8, en bio, 5.3.
    Kut.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb ook een wiskunde toets volgende week, en sta er slecht voor, maar ik heb een keer bijna alle opdrachten gemaakt en lijk het te snappen. Nu nog Latijn goed maken en alles komt hopelijk goed.


    Food.