• © Copyright xMirrorMan.

3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.

De verhaallijn.

Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

Crews:

Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG]Just Dance.

Regels:

~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

Omgeving:

Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

© Copyright xMirrorMan.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Summer

"Zachary, maar je mag Zach zeggen. In welke crew zit je?"
    Ik kijk in de richting van de zee terwijl zijn vraag "De Shakers"
    "En jij bij de Shooters toch?"

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Zachary

"De Shakers. En jij bij de Shooters toch?"
    Ik knik.
    "Maar ik weet niet of ik wel blijf. Ik voel me hier alles behalve goed."
    Normaal zou ik er nu een hele uitleg in verband met God willen bijdoen, maar ik laat het zo. Ze kent me niet eens.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[Samenvatting? Sorry dat ik een tijdje niet aanwezig was, maar moest leren voor een groot pw.]

Summer

"Maar ik weet niet of ik wel blijf. Ik voel me hier alles behalve goed."
    Ik keek hem verbaasd aan "Wat is er dan aan de hand?"
    Soms was ik nieuwsgierig maar ik wil mensen gewoon helpen als dat mogelijk is

Zachary

"Wat is er dan aan de hand?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik wil er liever niet over praten."

[Ik heb geen idee. Ik ben ook nog maar net weer aan het meedoen. Sorry :3]

[ ik weet het niet ik ben ook net terug]

Summer

"Ik wil er liever niet over praten."
    "Oke is goed en als je er toch een keer over wil praten dan weet je me
    te vinden" glimlachte ik.

Zachary

"Oke is goed en als je er toch een keer over wil praten dan weet je me
    te vinden."
    Ik knik.
    "Ik denk dat ik eens ga kijken bij de rest van mijn crew," zucht ik.

Summer

"Ik denk dat ik eens ga kijken bij de rest van mijn crew," zucht hij
    "Oke is goed" zei ik terwijl ik weer naar de zee keek

Marylinn

''Ik wil drinken'' grinnikte ik, worstelde me uit de greep van Jason, en zei dat ik zo terug was. Op mijn gemakje liep ik richting de bar, en bewoog een beetje mee op de muziek.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Zachary

Ik zeg Summer gedag en loop naar het feest toe. Ik zie Marylinn aan de bar staan, en ga naast haar staan.
    "He, jullie hebben me vast niet gemist?"
    Ik verberg niet dat ik vrij geirriteerd ben.

Marylinn

''He, jullie hebben me vast niet gemist?'' hoorde ik, en ik draaide van de schrik om, waardoor ik wat van mijn drankje morstte. Geïrriteerd keek ik naar de grond, waar de helft van het drinken lag, en keerde me toen weer tot de persoon. ''Zach!'' riep ik enthousiast. ''Waar was je de hele dag?'' vroeg ik. ''Wil je ook wat drinken?'' voegde ik er nog aan toe.

Summer

Ik zei nog gedag tegen Zachary en ging toen in het zand zitten zonder mijn blik van de zee af te wenden. Ik dacht terug aan vroeger en toen ik daar aan dacht kreeg ik tranen in mijn ogen. Waarom kon iets leuks nooit leuk blijven

Zachary

''Zach! Waar was je de hele dag? Wil je ook wat drinken?''
    Ik schud mijn hoofd.
    "Je weet dat ik geen alcohol drink. En ik was op mijn kamer. Ik wist absoluut van niks. Geen repetities, dit feestje, helemaal niets. Maar ik heb gehoord dat er een paar mensen een lebbermaatje gevonden hebben?"

Sven.

Vanuit mijn ooghoeken zie ik Mary richting de bar lopen en tot mijn verbazing zie ik Zach erachteraan gaan. Is hij ook weer levend? Ik glimlach even en besluit dan om Zach even te gaan begroeten en meteen wat drinken te halen. Snel spring ik op en stuiter richting de bar, waarna ik bij Mary en Zach ga staan. "Ook goedenavond, Zach" Zeg ik lichtelijk hyper en bestel dan een Bacardi.

Marylinn

Ik keek hem in de eerste instantie schuldig aan, en plots waren mijn handen interessant. ''Eh- Ja, Nee.. Ik-'' ik nam gefrustreerd een paar slokken van mijn Jägermeister, en keerde me tot Zach. ''Sorry, ik dacht dat je het al wist,'' mompelde ik schuldig, en negeerde zijn vraag. ''Cola ofzo dan?'' vroeg ik aan Zach, en zag dat Sven bij ons kwam staan.
    ''Pilletjes vergeten?'' grinnikte ik.

[ bericht aangepast op 18 april 2012 - 15:58 ]