• "The day that Meara's younger sister Moira died, their parents lost both their daughters. Meara locks herself up in her room, refuses to eat and won't speak to anyone, except to Moira in her diary.
    When her dad gets the chance to get a new job in London, he takes it and the three of them move from Glendalough to London. This upsets Meara even more and gets her more down then ever.
    She finds a new favourite place, the roof on top of the highest building close to her new home. It's the only place where she can get some peace and controle of her own life again.
    Meara doesn't know this used to be the favourite spot of Niall, a guy who lives in the building. When he comes back home from a world tour, they have to share the place and since they're both Irish, have a few things in common, the two become close friends.
    On the first day Meara and Niall met, she also met one of his friends. Meara won't admit it, but she can't help but have a little crush on him.
    Since Moira passed away, Meara won't allow herself to have any kind of feelings. But these two guys come closer and closer, breaking down every defense and every wall she ever build up in the past.
    When both of them have to leave for another world tour with their band, Meara is left alone and again she has no one to talk to. Then she realises how close both of the guys came. No way out, she fell in love with Louis. But Niall isn't there to talk to.
    Louis never made it a secret he cared more for Meara than he should. Though eventually it's all too much for him when she makes him hate what he loves the most; music."


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Questions & Answers


    LizStyles;
    Waar woon je?
    Precies op het middelpunt van Nederland, het kleine dorpje Lunteren, hoort bij de gemeente Ede.

    Wat wil je later worden?
    Het liefste schrijfster, natuurlijk. Maar op dit moment volg ik de opleiding pedagogisch werker (kinderopvang).


    TouyaRima;
    In welke klas zit je?
    Heb de middelbare school al afgerond, dus zit nu in het tweede jaar van mijn MBO-opleiding Pedagogisch Werker.

    Welk niveau doe je?
    Heb VMBO-TL afgerond. Nu doe ik niveau drie/vier van Pedagogisch Werker.

    Wat is jouw favoriete liedje?
    I'd Do Anything van Simple Plan | Listen To Your Heart van Roxette

    Wie is jouw favoriete artiest?
    Moeilijk! Noem er een paar op alfabetische volgorde, oké?
    Anastacia, Samantha Barks, Agnes Carlsson, Camilla Kerslake, Frank Sinatra en Carrie Underwood.

    Wat is jouw favoriete band?
    Zonder enige twijfel Simple Plan.
    Maar zoals ik al eerder noemde, Roxette vind ik ook onwijs goed en Ballas Hough Band is ook echt het mentionen waard. Jammer genoeg is Ballas Hough Band wel al na één amazing album uit elkaar gegaan.

    Heb je broers of zussen?
    Ja, twee jongere broertjes van zestien en zeventien.

    Hoe ben je aan de inspiratie voor dit verhaal gekomen?
    Wel, eigenlijk door mezelf. Zelf heb ik ook dit probleem met mensen en dat heb ik altijd al willen verwerken in een verhaal. Toch is dit verhaal merendeel fictie, maar het ligt wel heel dicht bij mijzelf dus.

    Hoe oud ben je?
    Twintig.
    Zo freaking oud, I know!


    BAMMCUWL;
    Elmo of Koekiemonster?
    Natuurlijk Elmo! :3

    Wat zijn je hobby's?
    Schrijven, natuurlijk!
    Zelf ben ik niet zo'n druk persoon, dus vind het gewoon ook heerlijk gezellig om buiten in het bos te wandelen met mijn hond en wat andere mensen, of gewoon gezellig te koken of film kijken met vriendinnen!

    Zit je op een sport?
    Nee, al heel lang niet meer, eigenlijk.


    Singaxx;
    Wat zou je doen als je een ijshoorntje was in de felle zon?
    Lekker bruin bakken!

    Wat zou je doen als je opeens naakt in het openbaar stond?
    Onzichtbaar worden! Zo snel mogelijk!

    Wat zou je doen als je een lopend bot was met een reuze hond achter je aan?
    Vriendjes worden! Hou van grote honden! ^^
    Zelf hebben we een superlieve hond. Siráh heet ze, en ze is halve Mechelse Herder en Oud-Duitse Herder.


    LJP;
    Heb je een favoriet uit One Direction?
    Niet echt, ben nog altijd geen fan. Stiekem heeft Niall alleen al voorkeur, alleen omdat hij Iers is en ik lieft alles aan Ierland, al sinds ik klein was. Sinds ik er geweest ben met school is het alleen maar erger geworden. Maar door mijn fanfictions heb ik wel een stiekeme crush gekregen op mijn Louis-karakter, haha. Dat gebeurd nu altijd met mijn mannelijke karakters!

    Armbandje of ketting?
    Moeilijk, liet ze allebei!
    Ga dan toch maar voor een ketting, want met armbandjes om schrijft nog al moeilijk en bovendien heb ik een geluksketting. Deze zelfde ketting heb ik ook aan Samantha Barks, mijn role model, kunnen geven, dus wanneer ik deze om heb, vind ik het fijn om te denken dat het geluk brengt!

    Wat is je lievelingskleur?
    Heb ik niet echt, dus mag ik spectrum zeggen?
    Mijn kamer heeft wel deze mooi roze/paarse kleur, beetje framboosachtig, vind ik wel heel mooi. De andere twee zijn zwart en wit, lieft het!


    xLynnx;
    Hoe ben je erop gekomen om dit verhaal te schrijven?
    Zoals ik op een eerdere vraag al antwoordde; ik heb dit idee al heel lang. Vorig jaar had ik mezelf gezegd geen fanfictions meer te schrijven, maar na Some Games Are Meant To Be Lost, kreeg ik een "extra" idee, om de jongen beroemd te laten zijn. Vandaar dat ik toen gevraagd heb of jullie liever een fanfiction of een gewoon verhaal wilden hebben. Toen kwam dit verhaal dus!
    Maar het idee komt dus eigenlijk vanuit mezelf, omdat ik net zo verstrooid ben als Meara, haha.


    MidnightSun;
    Wat is je lievelingskleur nagellak?
    Op dit moment "825 Sky High" van Rimmel London!
    Dat is een beetje oceaanachtig kleurtje, je kunt het wel Google'n! Verder lieft ik ook altijd koraalachtige kleurtjes. Zo heb ik ook "430 Coralicious" van Rimmel London, heel fijne nagellak ook! (:


    Janoskians;
    Lees je boeken? Zo ja, wat zijn jouw aanraders of favorieten?
    Eerlijk? Ik lees bijna niet, omdat ik zelf echt heel langzaam lees en zo weinig tijd heb.
    Ben nu bezig in de Engelse boekenserie Gossip Girl, omdat ik de televisieserie echt onwijs lieft. Verder ligt het Nederlandse boek Ik Zal Je Nooit Vergeten en het Engelse boek The Gift nog op me te wachten. Zijn allebei van de schrijfster Cecelia Ahern, van het boek PS: I Love You. Daarvan heb ik het boek overigens niet gelezen, alleen de film gezien. Wat kan ik zeggen, ze is Iers, dus het moet wel goed zijn!
    Zou ik toch bijna nog vergeten, de Engelse vertaling van Les Misérables wacht ook nog op me. Ben twee keer naar de musical in Londen geweest en nog nooit heb ik zo'n mooi verhaal gehoord of gezien. Dat is echt mijn lievelingsboek, dus na het in het Nederlands gelezen te hebben, lees ik nu de uitgebreide versie in het Engels, omdat het er in het Nederlands niet is en in het Frans, dat gaat het niet worden, haha.


    Chronicles;
    Heb je dingen die in dit verhaal geschreven staan ook zelf meegemaakt?
    Niet precies. Maar als mensen te dicht bij mij komen raak ik wel ook in paniek. Geen paniekaanvallen zoals Meara heeft, maar dan ga ik behoorlijk bot of lomp reageren. Zo vertrouw ik mensen ook niet snel en hou ik ze ook liever op een grote afstand. Dat hebben Meara en ik dus wel gemeen.
    Zo was ik dus ook "vrienden" met deze klasgenoot. Hij was behoorlijk populair, maar ik was zo'n beetje het enige meisje in de klas dat geen crush op hem had, dus konden we het goed met elkaar vinden. Toen heb ik hem ook gezegd dat ik problemen had als mensen te dicht bij kwamen. We zaten naast elkaar bij Verzorging en elke keer als ik weer een baaldag had, ging hij net zo lang door met grappige gezichten te trekken of stomme opmerkingen te maken tot ik weer begon te lachen, hij wist dat ik het niet meende als ik weer rotopmerkingen maakte.
    Maar toen werden we in het derde jaar in andere klassen geplaatst en zag ik hem eigenlijk niet meer. Jaar later ben ik van school gewisseld, dus heb ik hem nooit meer gesproken. Grappig genoeg lijkt Louis Tomlinson wel een beetje op hem, haha.
    Maar wel heb ik ook een vriend in Engeland, die heb ik leren kennen via Twitter. Hij is echt onwijs lief (en irritant), maar ook elke keer als hij lieve dingen zegt, zit ik daar echt met mijn mobieltje in mijn hand van; "wat moet ik hier mee"? Neem aan dat het door mijn trauma komt, maar ik kan dat echt niet hebben. De eerste keren begon ik ook echt gewoon te trillen, terwijl hij het helemaal niet serieus meende. Heel bizar, maar het komt denk ik ook wel door als iemand al heel gauw zegt van "I love you", dat ik zoiets heb van; dat meen je niet echt, je kent me niet, dus waarom zeg je dat? Zo zinloos, vind ik dat persoonlijk. Stiekem heel flauw, maar dan reageer ik daar ook gewoon niet op of ik zeg iets in het Nederlands terug, haha
    Toch, de hele maatschappij zit zo fucked up in elkaar tegenwoordig. Dat antwoord wat Meara gaf tijdens het spelletje Ten Questions, dat ben ik volledig met haar eens;
    ‘What’s the point in kissing someone who’s gonna leave you after a few weeks? These days no one is serious about their relationships anymore and I refuse to be one of them, just because everyone says that’s the way it should be…’

    Liever ben ik net zo'n freak als Meara, dan iemand die iets vind, omdat het zo moet zijn volgens anderen, de media of weet ik veel wat. Misschien als ik heel eerlijk ben, komt dat ook doordat ik iedereen op afstand hou, maar eigenlijk vind ik dat ook wel best. Wel lekker rustig in ieder geval, haha.

    Wat maakt jouw gelukkig?
    Het zijn bij mijn familie.
    Klinkt heel cliché, maar ik kan echt van zulke momenten genieten. Gewoon met z'n allen ontbijten of avondeten, films of series kijken op de bank of gewoon een maf spel spelen.
    Pas gingen we met bijna ons hele gezin naar een concert van Simple Plan en zulke momenten zijn gewoon perfect.

    Wat is jouw grootste droom?
    Pff, zoveel geld verdienen met mijn boeken dat ik mijn familie kan onderhouden.
    Ennn…
    Titanic nog een keer na laten bouwen met het overige geld! :3


    Bradfordd;
    Ah, thanks! ^^


    Crescendo;
    Waarom weet ik geen goede vraag om je te stellen?
    Omdat je een klein kneusje bent, haha.
    Nee, grapje, hoor! ^^

    Favoriete film, lievelings stad…
    Wel, voor degenen die het niet weten…
    Mijn favoriete films zijn Elizabethtown, The Pursuit Of Happyness en Titanic.
    Waarschijnlijk heb ik niet echt een lievelings stad, maar jij doelde waarschijnlijk op Londen, niet? Lieft West End daar, maar zoals je weet vind ik de stad ontzettend lelijk. Toch, de sfeer is er heerlijk!
    Verder ga ik graag terug naar Alexandrië, vanwege mijn familie in Egypte, Dublin en New York City. Maar deze laatste komt eigenlijk alleen door Gossip Girl en al mijn verhalen, haha!

    Wat is je lievelingskleur?
    Lekker origineel, hoor.
    Hahah, deze vraag beantwoordde ik hierboven ook al even, dus ga daar maar kijken! ^^


    Emzzz;
    Nog gelukt? ^^


    DaisyHorann;
    Wat is je top drie van mensen die je heel graag zou willen ontmoeten?
    Pfoe!
    Dat is wel een heel moeilijke vraag!
    Mijn idolen heb ik al ontmoet; de band Simple Plan al meerdere keren en mijn role model Samantha Barks ook.
    1. De scriptschrijvers van Gossip Girl en Law & Order SVU, om te leren om net zo geweldig te schrijven.
    2. Zou het niet erg vinden om Simple Plan en Samantha Barks nog eens te ontmoeten, uiteraard.
    3. Telt het ook als ik zeg dat ik graag Camilla Kerslake nog eens live zou willen horen zingen?


    LoveLouisx;
    Als je ooit eens een cover op mocht nemen, van wie zou dat dan zijn?
    Haha, wel ik kan totaal niet zingen. Maar stel ik kon dat wel…
    Na heel lang nadenken; Camilla Kerslake's versie van Take That's Rule The World, Il Mondo È Nostro of White Christmas.
    Velen zijn haar voor gegaan, maar haar versie is zo "spontaan" en zij kan zo ongelooflijk hoog zingen, zonder er enige moeite voor te hoeven doen. Toen zij nog op de middelbare school zat, moest ze nablijven. De leraar was er nog niet en toen speelde een klasgenoot van haar op de piano en Camilla ging dus meezingen. Vervolgens gingen ze steeds hoger en hoger. Kwam die leraar binnen en die stond met open mond te kijken en zei iets als; "Weet je wel dat je hoger zingt dan de notenbalk kan reiken?" Zij zingt dus zo hoog, dat haar stem in feite een instrument is en haar stem is toch zo mooi en zuiver.
    Dus het kiezen tussen die twee liedjes vind ik moeilijk, want Il Mondo È Nostro zou echt bekent moeten zijn, vind ik. Maar ik hou ook superveel van Kerst, dus White Christmas zou ook leuk zijn.


    Criminiall;
    Hoe kwam je op het idee voor dit verhaal?
    Zoals ik eerder al antwoordde, om mijn "probleem" in een verhaal te verwerken had ik al wat langer. Toen kwam ik op het idee om die jongen beroemd te laten zijn en konden mensen kiezen of het een fanfiction zou worden of een gewoon verhaal en taddaaa.

    Mag het ook over Some Games Are Meant To be Lost gaan?
    Uiteraard!

    Hoe kan het zijn dat zo'n kleine, eigenlijk nietszeggende droom is uitgelopen tot zo'n succesvol verhaal?
    Omdat het over One Direction ging.
    Haha, nee. Maar dat is wel waar. Bij nog geen enkel verhaal heb ik zoveel lezers gehad, iets van tweehonderdtachtig. Dus ik denk ook dat als het een normaal verhaal was geweest, ik nooit zoveel lezers gehad zou hebben.
    Maar dat heb ik wel vaker, dan droom ik iets en denk ik; ah, dat kan ik gebruiken! Vervolgens doet mijn fantasie de rest, ik hoef meestal niet zo lang na te denken over iets. De ideeën zijn er meestal gewoon.

    Op welk verhaal dat je schrijft ben je het meest trots, een top drie?
    1. Blackberry Winter.
    Zo bizar, dat verhaal had zonder de proloog al meer dan zestig lezers en met proloog meer dan honderddertig!
    2. Life Taught Me To Die.
    Ja, ik ben zeker trots op dit verhaal! Maar dat komt ook omdat jullie zeggen dat jullie nu al huilen en dat heb ik nog nooit bij een verhaal gehad, haha!
    3. Fameless Blair.
    Niet qua verhaallijn of wat dan ook, maar dat is een verhaal van meer dan zestigduizend woorden en dat verhaal heb ik geschreven in maar elf dagen tijd!

    Hoe vaak schrijf je?
    Als het even kan dagelijks en dan zo'n vijf uur per dag. Jammer genoeg is dat met school niet haalbaar, haha.
    Dus als ik geen vrij heb, zo'n vijf dagen per week en dan wanneer ik tijd heb. Meestal schrijf ik een hoofdstuk van duizend woorden in een uur tijd, en dan ben ik ondertussen met van alles bezig, zoals MSN (officieel nu WLM) en hier op Quizlet. Zolang ik maar inspiratie heb, dan schrijf ik wel! ^^


    Emzzz;
    Ah, daar ben je weer! ^^

    Waar heb je geleerd zo goed te kunnen schrijven?
    Nergens, haha.
    De afgelopen jaren is mijn schrijfstijl enorm veranderd. Vergeleken met toen ik dertien was schreef ik veel meer uitgebreid en duurde de hoofdstukken veel langer. Nu vind ik dialogen juist veel belangrijker en richt ik me daar meer op.
    Het is niet een questie van goed schrijven of niet, maar observeren van wat je zelf belangrijk of fijn vind. Zo schrijf ik in een bepaald ritme, als je goed oplet.
    Zelf heb ik een paar basisregels. Nooit lees ik een verhaal dat begint met "ik", bijvoorbeeld. Al vond de uitgeverij het nog zo goed en heeft het boek gepubliceerd, heel jammer dan, maar ik zal het niet lezen. En zo vind ik dat een proloog of eerste hoofdstuk juist wel pakkend moet zijn, anders leg ik het ook aan de kant. Maar dat zijn dus ook regels voor mezelf die ik toepas. Je kunt een beetje denken als "wat je zelf niet aangedaan wilt worden, doe je ook een ander niet aan", haha.
    Verder probeer ik elke zin in een alinea (dat zie je hier jammer genoeg op Quizlet niet) te beginnen met een verschillende letter. Zo daag ik mezelf uit een ander, beter woord te bedenken om een nieuwe zin mee te beginnen. Heel lastig, maar het wend vanzelf.

    Mag ik vragen wat voor school of opleiding je doet?
    Ja, natuurlijk! Het is zelfs al eerder gevraagd. Maar ik doe nu de MBO-opleiding Pedagogisch Werker.


    Mute;
    Awh, thanks so much!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Je staat in de top <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Criminiall schreef:
    Je staat in de top <3

    Yay!
    Nu nog steeds zelfs!
    Maar dat komt omdat ik de liefste lezertjes heb! :3


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo




    Hallo,

    ik ben maikel het broertje van Eline!

    Aangenaam dus.

    Waarom ik een hoofstuk post....? Jullie hebben het vast wel door hebben gehad dat Eline meer dan 400 lezers heeft

    Ik ben natuurlijk heel trots op haar!
    Zijn jullie dat ook ?
    Nou doe dan even lief en laat een leuke lieve reactie achter waar dat kan ( ik heb namelijk geen idee waar dat kan sorry :$)

    nou als jullie dat zouden willen doen zou dat heel leuk zijn!

    Wij gaan nu even vieren dat Eline meer dan 400 lezers heeft met een lekker stuk taart!

    Iedereen een hele fijne avond en laat even wat leuks voor der achter als je dat wilt.


    Alvast bedankt



    Kisses & Huggs

    xoxo,
    Maikel (16)

    Sorry voor eventuele typfouten
    Moest dit snel doen zonder dat ze door had
    xxxx



    I hate my sister she such a bitch,
    joking

    nee ze is de beste zus you can ever wish for.

    ik ben zo trots net als iedereen hier in huis,
    en hoop dat jullie allemaal genieten van haar verhalen

    oke dit lijkt net als wat me broertje net heeft geschreven maar maakt niet uit, hoe meer reacties hoe beter,

    en nu zitten we hier lekker van de taart genieten hier thuis

    welk liedje van one direction moet ik coveren voor me zus, en welk instrument drums of gitaar + zang?

    ik moet nu snel gaan laat een bericht achter naar de piep


    *Piep!*

    [ bericht aangepast op 28 feb 2019 - 4:46 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Teaser;

    Louis aarzelde nog heel even, maar liep toen toch naar zijn slaapkamer toe. Toen hij terugkwam pakte hij een flesje sportdrank van de keukentafel en kwam weer naast me zitten. Hij opende zijn hand, waar twee gekleurde pilletjes in lagen.
    ‘Ah, how cute? This one has a butterfly on it and this one a clover!’ sprak ik wonder boven wonder enthousiast. Lipbijtend keek ik op naar Louis, die me met een opgetrokken wenkbrauw aankeek. ‘I’m sorry…’
    Zachtjes lachend drukte Louis een kus op mijn wang. ‘Alright, pick one…’ zei hij me vervolgens zacht.
    Dus ik pakte een gekleurd pilletje uit Louis zijn hand en nam het in. Louis overhandigde me het flesje en met een slok sportdrank slikte ik het door.
    Louis keek me even onderzoekend aan, alsof het pilletje gelijk toe zou slaan, maar nam toen toch zelf het andere pilletje in.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 22:40 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Questions & Answers





    xInclusion;
    Wat wil je voor je dood nog graag een keer doen?
    Niet iets heel bijzonders, of zo.
    Maar ik zou graag eens een eigen film, musical of tv-serie schrijven, die dan best succesvol zou zijn.
    Wel, en ik zou dit verhaal graag uitgegeven zien, dat zou best wel awesome zijn, haha.

    Wat vind jij het mooiste lied alle tijden?
    Pfoe, eentje van "alle tijden" is best moeilijk.
    Dit klinkt heel erg, maar alle mensen uit "mijn generatie" zullen het kennen als ze het horen; Hymn To The Sea van James Horner.
    Het is uit de soundtrack van Titanic en dat liedje laat me iedere keer weer huilen, dus dat vind ik zelf de mooiste.
    Wel, de soundtrack van Spirit, de animatiefilm, is ook echt ontzettend mooi.
    Daar luister ik de afgelopen twee weken al constant naar.
    Maar dit antwoord geef ik op dit moment, dus ik kom vast nog wel iets beters tegen…

    Welke geur vind jij het lekkerst ruiken?
    Gaat dit om parfum?
    Mijn lievelingsparfum is namelijk Scarlett van Cacharel.
    Trouwens, die van Zwitsal ruikt ook superlekker, zo schattig!


    x.Dreamerr;
    Wat is je favoriete kleur?
    Wat had ik de vorige keer ook alweer geantwoord?
    Spectrum, geloof ik, haha.
    Kan echt niet kiezen, want ik hou echt van alle kleuren!

    Wat zou je doen als je één dag onzichtbaar was?
    Ah, zoveel te doen!
    Maar ik kan dus echt niets verzinnen, dit is erg!
    Ehm, dan zou ik maar aan boord gaan van zoveel mogelijk vliegtuigen, om zoveel mogelijk van de wereld te zien, want dat wil ik graag en ik heb er echt geen geld voor.
    Bovendien zoveel mogelijk bordjes voorbij lopen waar staat "Forbidden", zoals ergens backstage, of zo.
    Ja, ik kan best nieuwsgierig zijn dan, juist door zo'n stom bordje, haha.

    Wat zou je doen als je president voor één dag was?
    De politiek afschaffen.
    Grootste lachertje ooit!

    Wat heb je liever; een vriendin die soms liegt, maar toch altijd voor je klaar staat of een vriendin die de waarheid zegt en je als je haar nodig hebt best wel hard laat stikken?
    Wel, als ze echt mijn vriendin is, weet ik wanneer ze liegt, dus dat maakt dan niet uit, toch?
    Bovendien, een vriendin die je laat stikken als je haar hard nodig hebt, is je vriendin niet.
    Dus dan zou ik toch voor de eerste gaan, denk ik?
    Tenzij ik niet weet wanneer ze liegt, dan hoef ik ze geen van beiden, haha.


    Flyingmind;
    Wat is jouw lievelingsdier?;
    Hond, zonder enige twijfel.
    Lieft mijn eigen hond zoveel, it's insane!

    Woon je in België of in Nederland?
    Nederland.


    Emzzz;
    Veel ijsjes, stel ik voor?
    Ja, dat helpt nu wel voor mijn ontstoken keel!
    Waterijsjes, jum!


    1DLOVERsan;
    Wie is je favoriete artiest?
    Artiest is best een groot woord, dus artiest in welke zin van het woord?
    Weet je wat, ik noem gewoon het hele lijstje wel op;
    Acteur; Richard Gere, Channing Tatum.
    Actrice; Sandra Bullock, Hilary Duff, Rachel McAdams.
    Band; Simple Plan.
    Comedian; Najib Amhali.
    Musical; Samantha Barks, Killian Donnelly, Norm Lewis.
    Schilder; Thomas Kinkade, Claude Monet.
    Schrijver; Victor Hugo.
    Zanger; Bryan Adams, Frank Sinatra.
    Zangeres; Camilla Kerslake.


    AnimeFan07;
    Wat zou jij doen als je nog maar één dag te leven had?
    Niets bijzonders, denk ik.
    Klinkt waarschijnlijk gestoord, maar ik zou het doorbrengen met de mensen waar ik van hou en er gewoon een gezellige, leuke dag van maken.
    Persoonlijk geloof ik namelijk in God en weet ik dat het leven hier op aarde niet het einde is, dus het maakt me eigenlijk niet zo uit.


    Supahvisje;
    Wat vind je van Bert en Ernie?
    Ah, ik lieft Sesamstraat en ik lieft Bert en Ernie.
    Maar stiekem heeft Elmo mijn hart natuurlijk, haha!


    JayBirdxx;
    Wat vind je van The Wanted?
    Daar heb ik niet echt een mening over, haha.
    Heb wel hun liedje Glad You Came in iTunes gekocht, maar wie niet?
    Ken verder niet echt iets van hen, sorry!

    Wat was je favoriete TV-programma toen je klein was?
    Babar de Olifant!
    Dude, ik hou van die olifant, niet normaal!
    Nog steeds kijk ik het zo nu en dan…
    Dus serieus, als iemand weet waar je alle afleveringen op DVD kunt kopen, lemme know!


    YourLittleEl;
    Nee, nog lang niet!
    De trailer moet natuurlijk ook niet alles weggeven, wel? ^^


    Zaynekins;
    Welk geloof heb je?
    Zelf ben ik Koptisch Orthodox.
    Het is niet heel bekent, maar het komt vanuit Egypte.


    Rembrandt;
    Ben ik de enige die Chandler geweldig vind op die foto?
    Nee, want ik lieft die dude! :3
    Matthew Perry is amazinggg! :3

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 20:25 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Super leuk verhaal!


    -

    Questions & Answers


    AmberMalik;
    Wat zou je zeggen als je een miljoen gewonnen hebt?
    "Waar the fuck zijn de camera's? Wie haalt er zo'n stomme grap uit?"
    Maar als het dan echt zou zijn, zou ik niet kunnen praten, denk ik.

    Wie van One Direction wil je het graagst ontmoeten en wat zeg je?
    Hmm, ik weet het niet, want ik heb er dus niet zo veel mee.
    Maar dan denk ik Liam, om te vragen of hij ooit een keer in een musical zou willen spelen.
    Dat zou ik graag wel eens willen zien, ik denk dat hij daar perfect voor is!

    Wat is je lievelings woordje? Die van mij is "perzik"!
    Haha, perzik?
    Pff, ik weet het eigenlijk niet. Let eigenlijk niet zo op wat ik zeg…
    Maar als ik op internet praat, zeg ik eigenlijk overal "ah" voor.
    Like; Ah, that's so sweet! Ah, no kidding!
    Verder vind ik "jetlagged" gewoon een leuk woord, geen idee waarom, haha. Klinkt zo lekker.

    Hoe kan jij in hemelsnaam zo mooi schrijven?
    Wel, dat vind ik zelf niet zo, dat even terzijde.
    Maar I guess gewoon oefenen en spelen met de woorden, kijken wat ik zelf het fijnste vind schrijven.
    Blijkbaar bevalt dat wel om te lezen, it seems.


    Rembrandt;
    Wat ga je doen als je boek word uitgegeven?
    Wel, huilen en lachen tegelijkertijd, denk ik, haha.


    Amazayness;
    Wat is jouw favoriete vakantieland?
    Egypte, maar dan omdat de helft van mijn familie daar woont en ik hen al bijna tien jaar niet meer gezien heb.

    Heb je ook een favoriete zanger/zangeres/band (behalve One Direction)?
    Zeker, want One Direction komt nog niet eens dicht bij mijn favoriete band; Simple Plan.
    Nog altijd geen fan van One Direction, al vind ik hun muziek niet slecht.
    Verder lieft ik Roxette en Frank Sinatra.
    Mijn favoriete zangeressen zijn Samantha Barks, Camilla Kerslake en Anastacia.

    Hoe krijg je het voor elkaar om zoveel lezers te hebben?
    Geen idee, ik lieg niet als ik nog steeds elke keer verbaasd ben als ik het aantal zie.
    Mij is ook al vaker gevraagd wat ik gedaan heb, maar helemaal niets!
    Het enige wat ik gedaan heb is het verhaal online zetten en een "reclametopic" aangemaakt.

    Wat wil je worden later?
    Haha, natuurlijk wil ik graag schrijfster worden!
    Maar ik doe nu de opleiding om maatschappelijkwerkster te worden en dat vind ik ook heel mooi werk.
    Zou over twee jaar heel graag willen werken met (meervoudig) beperkte kinderen.

    Zou je mijn verhaal willen lezen?
    Ah, ook deze vraag krijg ik heel veel en juist daarom heb ik er geen tijd voor.
    Het spijt me heel erg, want ik weet zeker dat ook jullie geweldige ideeën hebben.
    Maar met al het schrijven dat ik zelf doe, dat ik ADD heb (concentratieproblemen) en echt heel langzaam lees, lees ik maar liever niet.
    Niet alleen hier niet op deze site, maar zelfs hier op mijn slaapkamer liggen nog wel tien nieuwe boeken, die ik na twee jaar nog steeds niet gelezen heb.

    Heb je misschien tips voor beginnende schrijvers of gewoon tips om het schrijfwerk te verbeteren?
    Wel, of het echt hulpvol is weet ik niet, maar ik kan wel zeggen wat ik doe?
    Zelfs dwing ik mezelf om elke regel met een andere letter te beginnen per alinea en om zoveel mogelijk verschillende woorden te gebruiken.
    Soms helpt het ook om een woord op te zoeken in het woordenboek, zodat je meerdere woorden met dezelfde betekenis krijgt of op Synoniemen.net. Dat is hoe ik begonnen ben en soms doe ik dat nog wel eens.
    Verder gewoon je verhaal nalezen om te kijken of het een beetje vloeiend verloopt en je niet over zinnen struikelt. Nu moet ik eerlijk zijn dat ik het meeste 's nachts nalees en aangezien ik dus zo slecht kan lezen, zitten er nog heel veel fouten in, maar goed. Het ergste is er dan wel uitgehaald.
    Zou ik het bijna vergeten; nooit iets deleten, altijd jezelf dwingen om door te schrijven. Ze zeggen niet voor niets dat eerste ingevingen het beste zijn!


    TouyaRima;
    Welk lettertype en welke lettergrootte gebruik je?
    Gewoon het standaard lettertype en dan grote tien.


    NandosCarrot;
    Moest je één dag het andere geslacht zijn, wat doe je en waarom?
    Haha, geweldige vraag!
    Wel, ik zou mezelf in mijn ballen laten trappen, gewoon om te weten of jongens zich nu aanstellen of niet!
    Serieus, ik wil echt weten of het nu mietjes zijn of dat het echt zo'n pijn doet!

    Wat zijn je andere talenten naast schrijven?
    Geloof niet dat er meer is?
    Telt dingen uitstellen als een talent, want in dat geval ben ik er heel goed in!

    Wat is je favoriete liedje van dit moment?
    Zijn een paar liedjes die ik de hele dag door luister of in mijn hoofd heb;
    Camilla Kerslake - Somewhere Over The Rainbow
    Gusttavo Lima - Balada ( Tchê Tcherere Tchê Tchê )
    Jim Bakkum - Feel Your Love
    Little Mix - Wings
    Wel, en ik lieft het hele album Heaven van Rebecca Ferguson. Deze heb ik vorige week gekocht en vandaag pas geluisterd. Maar hij staat nu voor de vierde keer aan, kan er echt geen genoeg van krijgen!

    Wat is je favoriete liedje ooit?
    Simple Plan met I'd Do Anything; naar mijn idee het meest romantische liedje ever.
    "I'd do anything, just to hold you in my arms and tryna make you laugh.
    I'd do anything, just to fall asleep with you, there's nothing I won't do".
    Als een jongen dat ooit tegen mij zegt/zingt, ik trouw hem onmiddellijk, haha.
    Verder blijft Listen To Your Heart van Roxette ook een groot favoriet.

    Heb je een favoriet binnen One Direction?
    Ehm, niet echt?
    Wel, persoonlijk vind ik Liam het mooiste zingen (hopelijk beledig ik nu niemand?).
    Maar Niall is Iers, dus tja… Werkt heel goed in zijn voordeel, haha.
    Dan hebben we natuurlijk Louis nog, die met de dag knapper lijkt te worden. Stiekem heb ik ook nog een crush op m'n Louis/Nathan-karakter, zucht.
    Het vriendinnetje van m'n broertje vermoord me als ik niet Zayn antwoord, haha.
    Goed, en dan is er nog Harry… Wat kan ik daar over zeggen?

    Wat is jouw "before I die"-wens?
    Wel, ik zou heel graag nog eens met mijn familie Kerst in New York City willen doorbrengen.
    Maar nog meer dan dat, Kerst met mijn familie uit Egypte vieren, want dat hebben we nog nooit gedaan.
    Heb hen maar één keer in mijn leven gezien, twee weken maar, dus dat is best hard.
    Het erge is, wij vieren hier thuis twee keer Kerst, dus dubbel zoveel kans, maar het is nog nooit gebeurd.
    Dat twee keer Kerst komt doordat wij hier thuis Koptisch Orthodox zijn, dus vieren wij Kerst op zeven januari.
    Gezien we in Nederland wonen, vieren we natuurlijk Kerst ook gewoon met onze familie hier in Nederland mee.


    Zeroontje;
    Van waar haal je al die inspiratie?
    Het meeste gewoon uit mijn eigen leven; dingen die ik zelf meegemaakt heb of in mijn naaste omgeving. Tenminste, dat geldt voor dit verhaal.
    Bij de meeste andere verhalen zie ik gewoon iets in een andere film of op televisie en dat ik denk; dat is een leuk onderwerp om over te schrijven.


    Chipitos;
    Hoeveel boeken wil je na deze nog uitbrengen?
    Wel, genoeg, haha.
    Heb echt nog wel zo'n twintig verhalen die op me wachten, die ik echt graag uit zou werken.


    LittleWolf;
    Wat ga je doen met de taal van het dit verhaal in je boek?
    Ja, ik wil het graag zo Nederlands houden, met Engelse dialogen wanneer dat gepast is.
    Meestal vind het raar als een verhaal half Nederlands, half Engels is, maar in dit geval vind ik het wel logisch.


    Rembrandt;
    I have another question; heb je ooit gewild dat je een jongen was?
    Daar ben je weer, haha!
    Maar nee, eigenlijk ben ik wel blij dat ik een meisje ben, haha.
    Hoewel het negen van de tien keer zoveel makkelijker is om een jongen te zijn, lijkt me. Niet al dat vrouwelijke gedoe en somehow lijken jongens met alles weg te kunnen komen.
    Bovendien zou ik Lionel geheten hebben, als ik een jongen was geweest en met die naam kan ik toch echt helemaal niets, haha. Stiekem vind ik het zelfs afschuwelijk!


    OllyMurs;
    Vanwaar kwam de eerste motivatie/inspiratie om dit verhaal te schrijven?
    Graag wilde ik mijn eigen problemen in een verhaal stoppen, gewoon voor mezelf, om het van me af te kunnen schrijven. Maar eigenlijk had ik na het afronden van andere verhalen niet echt meer een verhaal hier op de site. Toen heb ik mijn lezers dus laten kiezen of ik het in een "fanfiction" zou schrijven of in een "onbekende personen"-verhaal en dat werd dus een fanfiction.
    Dus toen heb ik wel besloten om het verhaal verder gewoon voor mezelf te schrijven, zoals ik het wel in mijn hoofd had; zoals ik mijn problemen in een verhaal wilde brengen.
    Natuurijk is het allemaal wel fictie, maar de meeste scènes met Meara en haar problemen zijn wel in mijn leven op de één of andere manier voorgekomen. Soms verhuld door andere feiten. Maar alle ellende die ik de afgelopen jaren meegemaakt heb, persoonlijk of in mijn naaste omgeving, is in dit verhaal verwerkt.
    Heel af en toe denk ik; is het niet te veel, maar dan eigenlijk is het de waarheid in een geromantiseerd verhaal, dus ik denk dat het wel klopt.


    OVERZAYNED;
    Hoe heb je One Direction "leren kennen"?
    Dat is best een maf, lang verhaal, haha. Weet wat je gevraagd hebt!
    Toen The X-Factor weer begon in Brittannië, stuurde één van mijn beste vriendinnen me steeds YouTube-links toe van allemaal mensen die auditie gedaan hadden. Waaronder Ablisa, een meisje vol met make-up. Vervolgens stuurde ze me de auditie van Cher Lloyd toe en ik dacht; weer zo'n één! Maar Cher kon natuurlijk geweldig zingen en ik was verkocht door haar geweldige auditie.
    Maar toen stuurde ze me de tweede auditie van Liam Payne toe en ik zat echt met open mond te kijken; de stem die uit die jongen kwam was gewoon bizar mooi. Toch vond ik het wel genoeg, want ik was toen ergens mee bezig, weet niet meer wat. Waarschijnlijk schrijven, haha. Ze leidde me een beetje af.
    Vervolgens heb ik nooit meer gekeken/gevolgd en was ik het weer vergeten, totdat ik me ineens herinnerde en afvroeg; die Cher Lloyd, wat is daarvan terecht gekomen? Dus toen ben ik haar gaan Google'en/YouTube'en en ik liefte op haar covers tijdens de live shows.
    Maar intussen had iedereen het maar over One Direction en ik had geen flauw idee wat of wie het was. Toen kwam What Makes You Beautiful dus uit in Nederland en zag ik ze een keer ergens op TV voorbijkomen en dacht ik bij mezelf; oh, dus dát is dus One Direction.
    Weken later komt mijn broertje zielig op mijn slaapkamer, iets van; 'Ik heb het hele album van One Direction gedownload op mijn mobiel, weet je. Van dat liedje What Makes You Beautiful, want die vond ik leuk. Maar dat was echt zonde van mijn MB. Echt, de rest van de CD is slecht. Nu heb ik al mijn internet MB daaraan verspild! Zonde!'
    Dus ik toch dat liedje What Makes You Beautiful opzoeken; leuk liedje tijdens een workout, trouwens.
    Toen ik dat dus aan meiden vertelde die wel fan waren van One Direction, maakten me dat ik de rest ook zou luisteren. Maar ik kon het niet echt leuk vinden.
    Weer weken later kreeg ik een ontzettend rare droom. Ik kwam thuis van stage en mijn broertjes hadden allemaal vrienden uitgenodigd. Onder die vrienden waren ook de jongens van One Direction. Het hele verhaal kun je hier lezen; klik. Kort samengevat, de wereld verging zogenaamd en Harry zoende me daarom; heel logisch, natuurlijk.
    Dus toen ben ik toch maar eens gaan kijken wie die jongens nu waren en toen kwam ik er dus ook achter dat de jongens niet als groep, maar solo begonnen waren aan The X-Factor; big shock.
    Toen keek ik de audities en mijn mond viel open toen ik Liam weer zag; DAT WAS DIE JONGEN VAN DIE AUDITIE!
    Wel, toen vond ik het toch wel even erg en dacht ik; wat heb je jezelf aangedaan, je was zo goed!


    Zoiets was het dus.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 12:55 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Meara

    xLynnx;
    Wat zijn je plannen voor later?
    Natuurlijk zou ik niets liever willen dan de rest van mijn leven blijven schilderen, maar ik moet reëel zijn.
    Daarom hou ik voorlopig mijn baan bij Costa, terwijl ik sollicitatiebrieven verstuur voor elke andere goedbetaalde baan.

    Wat voor werk wil je gaan doen?
    Het liefste een baan waarbij ik andere mensen kan helpen.
    Hoe erg ik de kliniek ook vond, ze hebben me zoveel geholpen, dus dat zou ik ook graag teruggeven aan anderen.

    Wat vind je van de andere jongens?
    Van niemand zal ik ooit meer houden dan van Louis, maar Niall heeft ook een speciale plek in mijn hart.
    Wel, Harry is en blijft een vreemde jongen. Nog altijd begrijp ik niet hoe hij Louis zijn beste vriend kan zijn. Hij is zo anders dan hij is, maar wanneer ik hem echt nodig heb, is het echt een schat en is hij daar voor me. Toch, dat Savannah iets in hem ziet blijft me een raadsel, but it's a good lad!
    Zayn is een heel aardige jongen en zo fijn om af en toe gewoon een rustig gesprek mee te voeren wanneer de rest aan het klieren is backstage.
    Liam daarentegen spreek of zie ik niet zo heel veel. Geen idee waarom dat is, eigenlijk. Maar ik ben er zeker van dat het een goede jongen is.


    Winterr;
    Waarom laat je je zo neerbuigend behandelen door Louis?
    Sorry, maar ik begrijp de vraag geloof ik niet helemaal. Want voor zover ik weet behandeld Louis me niet slecht, in elke vorm dan ook.
    Geloof me, ik vraag me daadwerkelijk af waar deze vraag vandaan komt. Ja, voor een lange tijd besloot Louis alles in onze relatie, maar daar had ik geen enkele problemen mee. Maar zodra ik ergens nee op zei, was het ook nee. Wanneer Louis iets zei waarvan ik vond dat hij het niet kon maken om te zeggen, heb ik hem dat ook duidelijk laten weten.
    Louis en ik hebben beiden vaak dingen tegen elkaar gezegd die we niet terug kunnen nemen, maar negen van de tien keer meenden we daar geen enkel woord van.


    Tweetyistoer;
    Hoe zie je de toekomst met Louis?
    Herinner je dat moment nog, toen ik Cheryl zei dat niemand zijn of haar eerste liefde zou trouwen?
    Wel, het is misschien naïef, maar ik denk dat ik net als Cheryl het tegendeel kan bewijzen.
    Louis bevind zich nu niet in de perfecte leefomstandigheden om een gezin te stichten, maar ik zit daar nu ook nog niet op te wachten.
    Maar als ik dat met iemand zou willen, dan is dat wel met Louis.

    Waarom vergeef je Louis steeds?
    Waarom zou ik dat niet doen? Louis accepteerde vanaf het begin mij en al mijn gebreken en hij daarentegen is ook zeker niet perfect. Maar ik hou zielsveel van hem, dus ik zou hem bijna alles vergeven.
    Ja, zo nu en dan weet Louis hoe hij me moet kwetsen. Maar ik weet zeker dat ik Louis op bepaalde momenten meer pijn heb gedaan dan ik ooit heb gewild. Dat betekent nog niet dat dat al het andere, het goede, doet vervagen.

    Wat vind je ervan dat Louis beroemd is en jij daardoor ook?
    Wel, om eerlijk te zijn zal ik het nooit leuk vinden. Maar beroemd zijn is een deel van Louis zijn droom en wat hem gelukkig maakt.
    Toch vind ik het heel moeilijk dat mensen zich met zijn privéleven en daarbij ook mijn leven bemoeien. Maar er zal vast wel een dag komen dat al deze aandacht en belangstelling minder zal worden, dus tot die tijd zal ik het er mee moeten doen.
    Vooral in het begin heb ik het er heel erg moeilijk mee gehad, kan me zelfs nog herinneren dat ik niets meer met Louis te maken wilde hebben. Het zou ook makkelijker zijn om niet met hem om te gaan. But I don't want easy, I want Louis. Wel, en als dit is wat daarvoor nodig is, dan zij het zo.


    BackToRed;
    Welk beroep zou je willen doen en blijf je tekenen en schilderen?
    Op dit moment ben ik nog nergens zeker van als het over mijn carrière gaat.
    Maar ik zal zelker blijven tekenen en schilderen, sinds dit het liefste is wat ik doe.


    Zeroontje;
    Welke toekomst zie je voor Louis en jou?
    Voor Louis en ik zie ik een toekomst waarin alles te overwinnen valt. Persoonlijk denk ik dat ieder ander ons allang opgegeven zou hebben, maar dat deden we niet, ondanks alles dat er voorgevallen is de laatste jaren. Wel, eigenlijk vanaf het begin dat we elkaar hebben leren kennen. Maar daarom denk ik dat niets ons uit elkaar zal kunnen halen.
    Wat er werkelijk in de toekomst gaat gebeuren kan niemand zeggen, maar ik weet wel dat ik me daar geen zorgen over maak.

    Hoeveel kinderen wil je?
    Haha, wel… Dat is een heel goede vraag.
    Louis wil zeker een jongen, nadat hij opgegroeid is tussen veel te veel vrouwen. Maar stiekem denk ik wel dat hij ook heel graag een eigen dochter zou willen hebben. Hij is zo leuk met zijn zusjes!
    Zelf maakt het eigenlijk niet zo heel veel uit, maar ik zou graag een vol gezin hebben. Later. Hoewel ik het natuurlijk niet voor het zeggen heb.


    ThisIsLove;
    Waarom heb je zoveel meningsverschillen en ruzies met Louis?
    Dat is een vraag die ik mezelf ook heel vaak gesteld heb, maar weet je… Het zijn meestal niet echt ruzies. Natuurlijk hebben we ook vaak ruzies gehad, maar die onderlinge woordenwisselingen kan ik niet echt ruzies noemen.
    Maar wat het is? Ik denk dat Louis en ik heel erg veel van elkaar verschillen en ondanks dat, zijn we beiden wel twee heel erg gesloten personen. Van wat ik uitgevonden heb, is dat Louis sinds hij in de band zat meer teruggetroken raakte als het om emoties en gevoelens ging. En ik ben altijd al zo geweest. Dus als er dan iets voorvalt en het is niet direct uitgesproken, zijn we er beiden heel erg goed in om dat elkaar duidelijk te maken, I guess.
    Bovendien duurde het zo lang voordat we onze plek in deze relatie gevonden hadden. Het was zo beangstigend hoe erg Louis me vanaf het begin af aan wilde en het nam zoveel tijd in beslag voordat ik hem daadwerkelijk "mij" kon laten zien, dat het zoveel geduld heeft gekost. Louis heeft echt tijd voor me gemaakt en op de één of andere bleef ik dat en meer van hem eisen en dat was wederzijds. We wilden allebei zoveel meer dan mogelijk was, dat er dingen waren die niet konden zijn.
    Hoewel we beiden heel goed weten dat we niet meer van elkaar kunnen verlangen en vragen… Wel, het was voor ons beiden frustrerend om ons daarbij neer te leggen.
    Louis en ik hebben nooit echt gedate, voordat we het een tweede keer probeerden. Hij wist veel dingen van mij niet en ik niet van hem. Maar door al deze woordenwisselingen, zoals ik het liever noem, hebben we elkaar wel veel beter leren kennen. Bovendien kregen we beiden te weten dat het niet gelijk over is als we het ergens niet mee eens zijn. Daar ben ik dankbaar voor, want ik realiseer me heel goed dat niet iedereen zou blijven, zoals Louis gedaan heeft.


    Incerto;
    Als je een wens mocht doen, wat zou je dan wensen?
    Dat is een moeilijke vraag. Volgens mij heb ik deze vraag ook eens gehad tijdens één van mijn therapiesessies…
    Natuurlijk wil ik niets liever dan mijn zusje terugwillen, maar God had andere plannen. Doordat het na Moira's dood slecht met mij ging, zijn mijn ouders en ik verhuisd naar Londen en zodoende heb ik Louis ontmoet. Soms zou ik wensen dat Louis niet beroemd zou zijn, maar als hij niet beroemd was geweest, was hij nooit in Londen gaan wonen. Het is nogal moeilijk om iets te wensen, want dat zou alles uit zijn evenwicht halen.
    Misschien stom, maar dan wens ik liever voor zoiets als dat ik eindelijk mijn rijbewijs zal halen, of iets dergelijks!

    Hoe zou jouw leven eruit zien zonder Louis?
    Wow, dat is een donkere vraag…
    Zonder Louis zou mijn leven zo donker en leeg zijn. Hij was degene die me weer echt hardop liet lachen en al mijn zorgen deed vergeten.
    Waarschijnlijk zou mijn verdriet me vroeg of laat hebben ingehaald, maar ik denk niet dat ik de kliniek zou hebben overleefd zonder Louis zijn steun.
    Natuurlijk heb ik een gedeelte zelf gedaan, doordat we dingen tussen ons beëindigd hadden. Maar toch was hij nog altijd daar voor me en simpelweg alleen de gedachte aan hem doet me glimlachen.
    Nee, ik kan me geen leven meer zonder Louis voorstellen.


    CuteBear;
    Hoe is jouw zusje overleden?
    Moira is overleden aan hersenvliesontsteking.
    Samen met haar klas was Moira voor een excursie in Dublin. Ze bezochten enkele museums die week voor verschillende schoolvakken. Maar de volgende dag kregen mijn ouders al een telefoontje dat het niet goed ging met Moira en dat ze in het ziekenhuis lag. We zijn er zo snel mogelijk heen gegaan, maar het duurde niet lang meer voordat ze overleed.

    Hoe denk je dat het zou zijn geweest voor de mensen om je heen als jouw zelfmoord poging wel gelukt was?
    Just for the record, op dat moment was ik zo in de war en dacht ik niet helder na. Het was niet dat ik probeerde mijn leven van me te ontnemen, maar ik wilde gewoon dat die eeuwige pijn eindelijk op zou houden, waardoor ik maar gewoon alle medicijnen in heb genomen waarvan ik dacht het me zou helpen. Maar waar dat "briljante" idee vandaan kwam, weet ik nog altijd niet.
    Maar dat zou afschuwelijk zijn geweest. Allereerst voor mijn ouders. Ik denk niet ze het aan zouden hebben gekunt om nog een dochter te verliezen, aangezien ik alle pijn en verdriet ben hen gezien heb, die de leegte van Moira achterliet. Zoiets zou ik hun helder nooit, maar dan ook nooit aan kunnen en willen doen.
    Dan Louis… Weet je, het klinkt misschien stom, maar de pijn die ik hem heb aangedaan door te doen wat ik deed, deed nog veel meer pijn dan ik daarvoor ervaarde. Louis houdt van me, simpel als dat. Hoewel ik geen idee heb wat hij gedaan zou hebben, ik weet dat hij van me houdt, dus zou ik hem vermoord hebben, denk ik. Niet in de zin van werkelijk doden, maar ik zou hem onbeschrijflijk veel pijn aangedaan hebben.
    Lieve Niall en Daisy… Simpelweg weet ik niet wat ik zonder hen zou moeten, maar ik denk dat het ook wel wederzijds is.

    Heb je nog steeds een hekel aan muziek?
    Wel, hoe erg ik het mezelf ook wijs probeerde te maken, ik heb geen hekel aan muziek.
    Ja, ik verkies stilte boven geluid. Maar dat was enkel omdat Moira zo ontzettend veel van muziek hield. Thuis in Glendalough was het huis altijd gevuld met de muziek van mijn zusje. Ze was altijd wel druk bezig met oefenen of het schrijven van liedjes. Hoeveel ze van die piano hield…
    Dus toen Louis aan kwam zetten met zijn bandverhalen en zijn popmuziek, na alles wat er gebeurd was… Moira speelde altijd klassiek. Het spreekt denk ik voor zich waarom ik het eerst verafschuwde.


    LAUSTYLES;
    Eline hier even tussendoor!
    Ooit heb ik in een tijdelijk hoofdstuk deze (klik) foto geplaatst.
    Toen ik deze foto tegen kwam dacht ik echt, dat zou zo een foto van Meara kunnen zijn toen ze wat jonger was. Ze ziet er zo uit in mijn gedachten, alleen dan wel wat ouder, natuurlijk.


    JeansFlower;
    Zou je met Louis trouwen als hij je zou vragen?
    Ja. Ja, dat zou ik zeker!
    Hoe mijn ideale bruiloft er dan uit zou zien?
    Klein, gewoon onze familie en vrienden. Dan bedoel ik dus niet al die collega's en "vrienden" van Louis, haha.
    Wel, waar het zou zijn maakt me niet zoveel uit. Dat doet er ook niet zoveel toe, als iedereen die we er bij willen hebben er maar bij kunnen zijn. Maar als het dan mijn "ideale" bruiloft is, zou ik wel heel graag een Vera Wang dragen. Ze mogen wel wat kosten, maar haar ontwerpen zijn zo mooi!

    Wat hoop je nog in je leven te bereiken?
    Mijn doel…
    Wel, wat ik hoop is dat ik mensen kan inspireren met mijn werken, wat ik dan ook zal doen in mijn leven.
    Stiekem wil ik ook wel heel graag een gezin, een familie hebben. Zoals ik gezien heb bij Louis thuis. Dat mis ik echt sinds Moira er niet meer is.

    Wat vind je het vervelendst aan de aandacht van de media?
    De media is gewoon zo lomp en onbeschoft!
    Natuurlijk hoorde ik altijd al wel verhalen dat de Britse pers het ergste is ter wereld, maar dat heb ik ook hoogstpersoonlijk mogen ondervinden.
    Het ergste vind ik dat ze me overal volgen waar ik ga, alsof het hen daadwerkelijk iets kan interesseren. Zelfs zonder dat Louis erbij is. Maar dat is niet alleen de media, maar ook de fans en dat maakt me echt bang. Dat mensen die mij niet eens kennen willen weten wat ik doe, omdat ik in een relatie ben met iemand die ze ook niet eens kennen.
    It seriously freaks me out!

    Wat maakt je nou echt gelukkig?
    Simpele dingen.
    Gewoon thuis zijn met mijn ouders, heel suf theedrinken of Scrabbelen. Samen met Daisy of Savannah bakken in de keuken of bankhangen en film kijken. Met Niall naar de skyline van Londen staren op het dak van zijn appartementencomplex.
    Maar vooral het zijn bij Louis. Zolang hij er is, is alles oké.

    Hoe ziet jouw ideale huis eruit?
    Stiekem natuurlijk wel een huis in Glendalough, haha.
    Het hoeft niet groot te zijn. Zolang het maar een fijne keuken heeft, een gezellige woonkamer en genoeg slaapkamers heeft om eventueel uit te breiden is het meer dan genoeg. Wel, een badkamer zou natuurlijk ook wel fijn zijn, haha!

    Zou je huisdieren willen?
    Yes, I'd love to!
    Thuis in Glendalough hadden we een hond, een Labrador Retriever genaamd Molly, maar deze is overleden toen ik een jaar of acht was. She was the sweetest!
    Dus ja, ik zou wel heel graag weer een hond willen hebben. Maar zolang ik nog in Londen woon, vind ik het persoonlijk nogal wat onhandig.

    Wat is jouw lievelingsliedje van Louis?
    Het liedje dat Louis voor me geschreven heeft, Endless Love.

    Wat doe je het liefste wanneer Louis net terugkomt van zijn tournee?
    Ah, zodra ik Louis weer zie lopen op het vliegveld of thuis of waar ik hem dan ook weer voor het eerst zie, ren ik het liefste naar hem toe om hem nooit meer los te laten. Ik zou het liefste zijn paspoort stelen om nooit meer terug te geven!
    Maar daarna is alles wat we doen oké. Louis is meestal gesloopt wanneer hij terugkomt, dus slaapt hij het liefst zoveel mogelijk en dat is geen enkel probleem. Dit maakt me misschien dat ik één of andere pscyopaat ben, maar ik kan uren naar hem staren als hij slaapt. Zo onschuldig…
    Wel, verder is het gewoon fijn om weer zoveel mogelijk in zijn aanwezigheid te zijn. Het is niet dat ik per se overal moet zijn waar hij dan is; hij ziet ook graag zijn familie en vrienden weer. Maar het is alleen al fijn om in dezelfde ruimte te zijn, dat hij bijvoorbeeld rustig aan het ontbijten is, terwijl ik mijn e-mails check op mijn laptop, of zo. Bovendien is het al goed genoeg dat hij weer veilig terug is en ik gewoon weet dat hij dichtbij is.

    Wat is jouw favoriete kledingwinkel?
    Oh, ik hou er juist van om samen met Daisy of Savannah te zoeken naar nieuwe boetiekjes of te neuzen in tweedehandswinkeltjes!
    Gelukkig hebben ze daar hier in Londen meer dan genoeg van!

    Wat voor kleding draag je het liefst?
    Ah, ik zou mijn style omschrijven als "classy" of "vintage".
    Moira noemde me altijd "granny", haha. Wanneer er een familiefeestje was bij onze oma in Dublin waren we altijd op haar slaapkamer te vinden en zochten we tussen haar kleren en sieraden. Dan vond ik haar grote felgekleurde clipoorbellen geweldig en probeerde toen al op pumps te lopen!
    Dat is soort van mij me gebleven. Nu draag ik het liefste stijlvolle kleding, zoals strakke rokken of schattige jurkjes uit de jaren veertig/vijftig. Maar als ik een baaldag heb of als het winter wordt, draag ik ook gewoon het liefst een warme slobbertrui met een spijkerbroek, hoor!
    Mode doet me eerlijk gezegd niet zoveel, zolang ik me maar fijn voel in mijn eigen kleren en style.

    Welke carrière zou je zelf op willen starten?
    Het liefste natuurlijk in de kunst, maar jammer genoeg is daar niet veel in te doen.
    Daarom wil ik nu eerst een goedbetaalde baan vinden, waarmee ik geld kan sparen om misschien dan toch ooit wel een eigen gallery te openen.

    Wat was jouw favoriete schoolvak?
    Art, of course!
    Hoewel, ik hield ook van Engels.

    Wie was jouw favoriete leraar en waarom?
    Mrs. Donald, die het vak Art gaf.
    Niet alleen omdat ze mijn favoriete schoolvak gaf, maar ook omdat ze me leek te begrijpen als ze naar mijn werk keek. Het was daarom fijn om iemand te hebben die me begreep.

    Wat vind je het belangrijkste dat je in de kliniek geleerd hebt?
    Leren los te laten.
    Serieus, loslaten is het moeilijkste dat er is. Nog altijd heb ik het moeilijk als ik voor een lange tijd afscheid moet nemen en ik denk ook niet dat dat ooit gemakkelijker zal gaan, maar ik kan loslaten nu. Hoe moeilijk ik het ook blijf vinden.

    Wat zou je doen als je voor een dag mag ruilen met het leven van Louis?
    Wow, daar heb ik nog nooit over nagedacht!
    Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik zou kunnen doen wat Louis doet. Ik zal nooit daadwerkelijk begrijpen hoe hij het uithoudt om het leven te leiden zoals hij dat nu doet. Al die belangstelling en al die druk die op hem ligt, daar kan ik alleen maar respect voor hebben.
    Maar als ik zou mogen kiezen, zou ik dan de dag van zijn verjaardag nemen. Het is winter, het is gezellig en zijn familie is zo lief. Zijn jongere zussen zijn zo gek op hem en ik denk dat ik die aandacht wel aan zou kunnen. Hoewel, dan zit ik wel ook met al zijn vrienden opgescheept, haha!


    Myrthe1998;
    Waarom vertrouwde je mensen zo moeilijk?
    Omdat mensen dood gaan. En ik begrijp dat dat een onderdeel van het leven is, maar…
    Toen Moira overleed was het alsof mijn leven ook compleet weg was. Nergens kon ik meer van genieten, omdat het zo ontzettend veel pijn deed haar te moeten missen. Keer op keer dat ik haar voor een seconde vergat, vervloekte ik mezelf. Dat was omdat ik mezelf verachtte dat ik haar even vergat, maar ook bang omdat ik haar voor altijd zou vergeten. Haar doen, haar lach, haar stem…
    De pijn die ik toen voelde, wilde ik nooit meer voelen. Het was niet alleen dat ik mensen niet vertrouwde, maar als je iemand toelaat in je leven, ga je om diegene geven of misschien zelfs houden. Nooit meer wilde ik iemand verliezen die me zoveel pijn zou kunnen doen. Want hoe vaak mensen ook beloven niet weg te gaan, dat doen ze wel; one way or another.


    JustToBeMe;
    Op het moment zelf, vond je het leuk toen je XTC gebruikte?
    Eerlijk?
    Op het moment dat de pil begon te werken dacht ik serieus dat ik het compleet zou verliezen. Ik ben zelf nogal een control freak en op dat moment deed ik er alles aan om de controle te te behouden, maar daar slaagde ik dus niet echt goed in.
    Vervolgens vond ik echt alles leuk. Alles was goed en mooi. Fantastisch gewoon! Ik dronk eigenlijk nooit, dus dat ik toen drugs gebruikte was een hele openbaring, haha!

    Wat is je favoriete ding van en aan Louis?
    Favoriete ding van Louis? Well, I like to steal his shirts. Shh, don't tell him I do that!
    Nah, Lou knows. Wel, behalve zijn shirts die heerlijk naar hem ruiken en ook nog eens heel fijn zitten, natuurlijk gewoon foto's, herinneringen.
    Mijn favoriete ding aan Louis is dat hij nooit opgeeft. Hij gaf ook niet op toen hij mij wilde hebben en daar ben ik hem best wel behoorlijk dankbaar voor, want ik kan me geen leven meer zonder hem voorstellen.
    Well, and Lou's smile. Gosh, I love that smirk when he's up to something…


    iWriteStuff;
    Wanneer realiseerde je dat je verliefd was op Louis?
    Vanaf het moment dat ik Louis voor het eerst zag, kreeg ik een apart gevoel dat ik niet kon beschrijven. Het voelde zo vreemd, maar ergens ook goed en dat beangstigde me nog wel het meeste van allemaal.
    Toen Louis bij mijn school langskwam om me te zien en ik bezig was aan een schoolopdracht waarvoor ik een portret moest maken, was het moment dat ik me realiseerde dat ik hem echt mocht en leuk vond. Zoals hij daar op die kruk zat en honderduit sprak… Dat was ook de reden waarom ik het gevoel wilde stoppen en ik het portret verpestte.
    Wel, toen verpestte Louis wat we opgebouwd hadden met dat interview. Maar in het gesprek daarna op het dak van Nialls appartementencomplex betrapte ik mezelf erop dat ik niet echt boos op hem kon blijven, hoe graag ik dat ook wilde. Hij maakte me dat ik ongecontroleerd glimlachte, zonder dat ik het zelf door had.
    Sinds ik me dat realiseerde wist ik het zeker; ik had mezelf aan hem verloren en ik kon het niet tegenhouden. Wel, dat heb ik obviously nog wel geprobeerd, maar zoals we allemaal weten was dat zinloos.


    Yasmine658;
    Waarom heb je nu nog steeds problemen met seks?
    Not that it's any of your business, maar ik heb geen problemen met seks?
    De reden waarom ik eerst "problemen" had met seks, was omdat ik niet wist hoe serieus Louis over ons was.
    Bovendien ben ik Christelijk opgevoed en probeer ik ondanks deze messed up society me aan de regels van de Bijbel te houden.


    Calligraphyx;
    Zou jij je leven nog anders kunnen voorstellen?
    Na alles wat er gebeurd is? Nee, dat kan ik niet meer.
    Hoewel ik dit met een heel dubbel gevoel zeg, ik ben gelukkig met mijn leven zoals het nu is.
    Er zal geen dag voorbij gaan dat ik niet aan Moira denk en ik mis haar nog altijd, maar ik heb met dat gemis leren leven. Er zijn zoveel nieuwe dingen en mensen in mijn leven gekomen die me helpen dat gemis te compenseren en ik denk dat me dit alles prima lukt op deze manier.



    ________________________________________________________________________________________________________



    Eline

    Hoe kan het dat je zo goed kunt schrijven?
    Wel, zelf vind ik dat natuurlijk helemaal niet.
    Misschien is dat ook maar beter ook; op deze manier ben ik niet snel tevreden en doe ik meer mijn best door te blijven oefenen!

    Als dit verhaal straks afgelopen is, ga je dan beginnen aan een nieuw verhaal?
    Nee, voorlopig even niet.
    Ja, ik ga me eerst concentreren op het herschrijven van dit verhaal.
    Verder heb ik Blackberry Winter nog en ik zou ook heel graag weer willen schrijven aan Winterwonderland.

    Hoe oud was je toen je begon met schrijven?
    Wow, goede vraag!
    Met Taal op school vond ik het altijd geweldig om kleine verhaaltjes te schrijven, dus ik denk dat het groep drie of vier geweest zal zijn. Dus toen was ik denk ik een jaar of zeven. Woorden heb ik altijd leuk gevonden; met die letterdozen in groep twee al. Geen idee, het fascineerde me op de één of andere manier.
    Dus toen ik ontdekte dat ik mijn eigen verhalen kon maken, alles kon bedenken wat ik maar wilde, wilde ik niets anders meer dan schrijven en dat heb ik dus altijd gedaan. Vroeger nam ik ook altijd lege schriftjes mee naar school om tussen de lessen door te schrijven.

    Hebben jij en Meara dingen gemeen?
    Ja, een hele hoop.
    Meara is het eerste karakter die ik zoveel van mijzelf gegeven heb; persoonlijke ideeën en opvattingen, problemen met de wereld…
    Zo nu en dan is ze ook sterker dan ik ben en probeer ik elke dag diezelfde persoon te zijn, omdat ik beter weet, maar zo makkelijk is dat niet.

    Ga je nog andere One Direction fanfictions schrijven?
    Nee, dit was echt - echt mijn allerlaatste fanfiction.
    Vooral omdat het nooit echt een fanfiction geweest is.

    Hoe ben je op het idee voor deze fanfiction gekomen?
    Tegenwoordig wil iedereen maar beroemd zijn en dat gedeelte fascineerde me eigenlijk wel aan talentenjachten. Niet dat ik dat in dit verhaal verwerkt heb, maar zo dacht ik wel na over of jonge mensen wel nadenken wat ze met hun leven doen als ze echt beroemd willen zijn.
    Zodoende wist ik zeker dat ik nooit beroemd zou willen worden of dat ik met iemand zou willen zijn die beroemd is, net als iemand die in het leger zit en altijd weg is en elke dag gevaar loopt. Het klinkt misschien heel stom, maar dat zijn voor mij echt grote "risico factoren".
    Maar zo kwam ik wel op het personage van Meara, iemand die dus heel dicht bij me ligt en juist wel voor iemand valt die beroemd is.

    Je ging dit verhaal toch herschrijven en opsturen naar een uitgeverij, hoe is het daarmee?
    Voor het herschrijven heb ik momenteel echt geen tijd, dus daarom maak ik dit verhaal eerst af.
    Dan ja, ga ik het helemaal herschrijven en opsturen.



    Louis

    Why Meara and no one else?
    Good question, because I don't really know the answer. Because from the moment I saw her, I just knew; just knew she was the one for me.
    Never ever have I wanted to try so hard for someone, especially not for a girl I'd never seen before.

    What makes Meara so special?
    She makes me a better person; she makes me want to be a better person, the best I can be.
    She's so beautiful, has a smile to die for and loves me the best she can; although I fucked up and made it very hard on her every now and then.

    What is the best thing and the most annoying thing about Meara?
    Oh, boy… Let's start with the most annoying thing, saving the best for last, shall we?
    Meara knows me so well, so she knows how to irritate me. She uses stuff like that, pushing my buttons and all, to get what she wants. Like when she thinks I've been drinking too much, she will start yelling to get back at me or when I forget something, she will refuse to kiss me. Just little things really, but so fucking annoying!
    The best thing about my girl is that she's mine, really. You know, I can't imagine how my life would be without her anymore. She may say I saved her life, but she saved mine too.

    Do you think your relationship with Meara is good the way it is now?
    Yeah, I do.
    What else can I say? Wouldn't wanna change a thing.

    When are you going to ask Meara to marry you?
    Haha, when it's the right time!

    Where's your pervish side?
    Haha, who says it's gone?
    You don't know what's going on when the lights go out, now do you?

    Have you ever concidered doing something else than singing, just for Meara?
    Yes, I have.
    When I told Meara I'd quit the band for her, I wasn't joking, I was bloody serious.

    Have you ever felt intensly guilty about something?
    Yeah, tons of times!
    What do you wanna hear? When I wasn't there for my family when it broke up, when I took XTC, when I took Meara's virginity, when I made promises I couldn't keep even though I really wanted to…
    Shall I continue?

    How does your perfect family picture look like?
    Dunno, but Meara and I have been talking about it, though…
    You know, a real family house just outside London with a big garden where our kids and dogs could play outside.
    Real cheesy, but after being all this time from home on the road, I really long for this ideal family kinda situation.

    How do you see your future with Meara and the band?
    Well, I think it's looking pretty good.
    Guess we finally found a good balance between things.



    Meara

    Heb je ooit overwogen Louis te laten vallen voor Niall?
    Wow…
    Nee, nooit. Zelfs niet toen Niall en ik iets probeerde toen we te veel gedronken hadden kon ik er niet eens aan denken.

    Hoe ga je er mee om dat Louis zoveel aandacht krijgt van meiden en dat als hij op tournee is je hem niet kunt controleren?
    Wel, al die aandacht is soms behoorlijk rude. Het gebeurd ook wanneer ik er gewoon bij ben en dan vind ik het wel behoorlijk verveeld.
    Maar nee, ik zou Louis ook niet willen controleren. Dat is ook de reden waarom ik weg ben gegaan van de tour toen ik hem opzocht.
    Het is niet vreemd dat Louis zoveel aandacht krijgt, dus ik gun hem daar elk beetje van. Maar ik vertrouw hem daar dan ook mee.

    Heb je ooit stiekem gevoelens gehad voor Niall?
    Nee, ik denk het niet.
    Wel, Niall maakte me in de war en liet me dingen voelen die ik nooit had mogen voelen, maar dat was het moment.

    Wat doe je het allerliefste in je vrije tijd?
    Zijn met de mensen waar ik van hou.

    Word je jaloers van de aandacht van meisjes voor Louis?
    Niet op de manier als in dat ik er iets verkeerds van denk.
    Maar soms als ik thuis ben in Londen en hij ergens anders ter wereld is, dan voelt het wel vervelend dat zij hem die dag wel gezien of zelfs gesproken hebben en ik niet. Weken duren dan zo lang…

    Ben je gelukkig?
    Ja. Ja, ik denk van wel.

    Hoe zie je jouw toekomst met Louis?
    Wel, daar durf ik nog niet al te veel aan te denken, want niets valt te voorspellen.
    Maar zoals het er nu uitziet, kom ik voorlopig nog niet van hem af en dat bevalt me prima!



    Niall

    Are you in love with Meara?
    Haha, every lad will fall in love with her the moment they see her.

    Would you ever risk your friendship with Louis to ask Meara out on a date if she and Louis were to break up one day?
    No!
    Look, I adore Meara, but she is my best friend. Yeah, I'm attracted to her, but hey, I'm a guy! Can you blame me? She's so lovely!
    But no, I wouldn't risk my friendship with Lou over Mea. Besides, Mea and I have found out it would never work between us.
    What Meara and I have is real friendship, real love, but in a little different, special way.

    How are things between you and Gwyneth?
    Guess they are quite alright?
    Looks like Gwyn is doing her thing and I'm doing mine, while we're "together".
    You know, after everything that happened between us, things were pretty bad, so we're together, but both doing whatever we want, no pressure and we'll just see how things go when we're both ready to be back in a serious relationship.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 15:35 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Precies een jaar geleden begon dit verhaal en het eindigde afgelopen november, waarna ik het inactiveerde.
    Maar doordat er zoveel vraag naar was om het (weer) te lezen, zet ik alle hoofdstukken weer online; klik.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 17:55 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo