• Ik mag de 17 tiende een nieuwe telefoon uitkiezen, maar ik weet niet welke. Het liefste een nieuwe en touchscreen.
    Suggesties?


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Hoe duur mag ie zijn?


    Deep inside, I've never felt alive

    Een Iphone (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    iPhone, lol. Nee, die is best wel heel erg duur. Misschien een Samsung of zo? Neem vooral geen LG, die zijn echt vreselijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik mag ook een nieuwe, neem denk ik deze.http://www.vergelijk.nl/mobiele_telefoon/samsung/b_5510_galaxy_y_pro/ niet duur, android. lijkt me wel chill ding (:


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    Als je geld teveel hebt een iPhone. Anders zou ik een Samsung nemen, die zijn ook altijd wel fijn, met Samsung heb ik echt nog nooit problemen gehad (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als je nog een redelijk goede telefoon wil + niet veel wilt uitgeven zou ik de HTC Wildfire S nemen. HTC is altijd wel goed, en ik zou er dan voor de zekerheid een bescherm/stuiterhoesje omheen doen. Ik heb de mijne namelijk al een aantal keren laten vallen en nu heeft ie nogal veel kuren >.<


    Deep inside, I've never felt alive

    HTC ftw.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou als ik jou was voor een Samsung gaan, die zijn meestal wel goed, maar laat je goed informeren en zoek recensies voor je een mobiel koopt. Ik heb namelijk een prachtige Samsung, alleen het ding loopt soms ineens vast of wil niet meer aan, dus je moet wel goed kijken welke het beste werken.
    Nokia is ook goed, al weet ik niet of die ook touchscreens hebben en of die dan goed zijn, maar gewone mobieltjes daarvan zijn heel fijn, dus als ze met touchscreen hebben denk ik dat die net zo goed moeten werken.


    “Love is a contradiction.”

    Tiana schreef:
    Ik zou als ik jou was voor een Samsung gaan, die zijn meestal wel goed, maar laat je goed informeren en zoek recensies voor je een mobiel koopt. Ik heb namelijk een prachtige Samsung, alleen het ding loopt soms ineens vast of wil niet meer aan, dus je moet wel goed kijken welke het beste werken.
    Nokia is ook goed, al weet ik niet of die ook touchscreens hebben en of die dan goed zijn, maar gewone mobieltjes daarvan zijn heel fijn, dus als ze met touchscreen hebben denk ik dat die net zo goed moeten werken.

    Nokia's zijn echt kut als je een smartphone neemt, dus dat zou ik niet doen dan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Samsung Galaxy S, die is zo fijn. :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik zit zelf te denken aan een samsung galaxy (note), een HTC One (X) of een Iphone, maar ik kan niet kiezen


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    missMellark schreef:
    Ik zit zelf te denken aan een samsung galaxy (note), een HTC One (X) of een Iphone, maar ik kan niet kiezen


    Als je geld hebt voor een iPhone, dan moet je die nemen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Samsung Galaxy Y Die heb ik namelijk en ik vind hem heel fijn :3


    Shoganai i ne~

    Samsung Galaxy Y, houd lekker vast, niet te groot, helemaal niet duur, echt een prima toestel! :)


    Signature:

    Everdeen schreef:
    (...)

    Als je geld hebt voor een iPhone, dan moet je die nemen.


    Inderdaad. Geweldige toestellen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right