• plaats hier de meest zinvolle onzin die je maar bedenken kan haha

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Slash is my father!!!

    En een paashaasje?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha.


    Me so good.

    Verrotte ogen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    laptopbatterij is plat :(

    al die crap toch op het web :P


    Slash is my father!!!




    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik zit heel strijdlustig naar mijn chocolade eend te kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wangster schreef:
    Ik zit heel strijdlustig naar mijn chocolade eend te kijken.


    Zal ik het anders voor je doen? Geef maar aan mij, heb je hem binnen een paar seconden terug in heel veel stukjes. :Y)


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Zal ik het anders voor je doen? Geef maar aan mij, heb je hem binnen een paar seconden terug in heel veel stukjes. :Y)


    Jij eet hem zeker helemaal op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wangster schreef:
    (...)

    Jij eet hem zeker helemaal op.


    Nee zo erg ben ik niet, maar ik help je sowieso zeker wel erbij! :Y)


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Zal ik het anders voor je doen? Geef maar aan mij, heb je hem binnen een paar seconden terug in heel veel stukjes. :Y)


    MEPPEN NANS!

    Dit zei mijn vriendje net nog:

    "Weet je wat ik denk... Als iedereen aan zichzelf denkt hè? Dan wordt er niemand vergeten!"

    En... "Ik hou van chocolade. Maar daar word je dik van. EN GODVERDOMME WIE HEEFT ER PINDAKAAS MET STUKJES NOOT IN HUIS GEHAALD?! EXECUTE THE BASTARD!"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Nee zo erg ben ik niet, maar ik help je sowieso zeker wel erbij! :Y)


    Als ik hem ga op eten mag jij het petje hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    onzin A.U.B :P


    Slash is my father!!!

    Leela schreef:
    (...)

    MEPPEN NANS!

    Dit zei mijn vriendje net nog:

    "Weet je wat ik denk... Als iedereen aan zichzelf denkt hè? Dan wordt er niemand vergeten!"

    En... "Ik hou van chocolade. Maar daar word je dik van. EN GODVERDOMME WIE HEEFT ER PINDAKAAS MET STUKJES NOOT IN HUIS GEHAALD?! EXECUTE THE BASTARD!"


    Dat klinkt best logisch, maar er moeten ook mensen zijn die om de dooies denkt. Anders worden die vergeten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    Slash is my father!!!