• Hello ! ik ben vanaf gisterenmiddag terug van mijn eindejaarsreis met school , je kon er vrijwillig aan deelnemen , en we waren maar met 2 van de klas , dus ik had wel wat bang om mee te gaan uiteindelijk , omdat al de andere van andere klassen kwamen. Maar goed , ik ben nu meegegaan en ik heb echt de tijd van m'n leven gehad , het was echt supper ! en ik heb al die mensen waar ik al zo lang mee op school zit , eindelijk is leren kennen , en ze zijn allemaal zo leuk. Ik heb spijt dat ik ze nu pas leer kennen , omdat we binnen een paar maand elk onze eigen weg uit gaan. maar goed, ik heb een fantastische week gehad en dat is het voornaamste ! ook heb ik de begeleidende leerkrachten op een totaal andere manier leren kennen dan op school , het waren 'als je vriendinnen' ze gingen s'avonds mee uit zelfs ;D ( de reis was trouwens naar Barcelona in spanje)
    Hebben jullie ook al zo is een onvergetelijke reis gemaakt?


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Wat leuk! c:
    Nou ja, wel gewoon reizen zeg maar, nooit echt iets met school.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Superleuk! (:

    Ik ben de afgelopen vier jaar elk jaar op reis geweest met de andere tweetalig klassen van mijn jaar en dat was altijd superleuk alleen ben ik daardoor niet per se closer met m'n klasgenoten geworden die daarvoor al niet echt mijn vrienden waren :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hmmm ja, mijn laatste schoolreisje van mijn middelbare school was naar Berlijn en dat was echt een geweldige week met al mijn klasgenoten. 's Avonds lekker wat drinken, met ijsklontjes uit de ijsmachine gooien, fitnessen om 3 uur 's ochtends. Ja het was echt geniaal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh wat gaaf, ik ben jaloers! Ik wil ook nog echt een keer zó graag naar Barcelona, het lijkt me zo'n mooie stad. Maar, wij hebben geen eindreizen. Wel een 'beginreis' haha, we zijn in de actiefweek met school een week naar Engeland, Londen gegaan. En echt waar, het was zo leuk. Ik ben er eerder geweest, ook met school, maar de klas waar ik nu inzit, gewoon.. ik wil het herleven (cat)

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 23:58 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Reepicheep schreef:
    Superleuk! (:

    Ik ben de afgelopen vier jaar elk jaar op reis geweest met de andere tweetalig klassen van mijn jaar en dat was altijd superleuk alleen ben ik daardoor niet per se closer met m'n klasgenoten geworden die daarvoor al niet echt mijn vrienden waren :p

    Ik heb precies hetzelfde. Alleen dan pas twee jaar en ik ben wel closer geworden, ook met de andere klassen.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Diabelli schreef:
    Oh wat gaaf, ik ben jaloers! Ik wil ook nog echt een keer zó graag naar Barcelona, het lijkt me zo'n mooie stad. Maar, wij hebben geen eindreizen. Wel een 'beginreis' haha, we zijn in de actiefweek met school een week naar Engeland, Londen gegaan. En echt waar, het was zo leuk. Ik ben er eerder geweest, ook met school, maar de klas waar ik nu inzit, gewoon.. ik wil het herleven (cat)


    ja, het is best een mooie stad , maar we zijn ook bij een wijnboer geweest en een berg beklommen ook dichtbij barcelona en dat vond ik nog veel mooier , ik hou van cultuur maar ook wel van natuur , dus deze reis was de perfecte combinatie !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik dacht even dat je bij mij op school zat,maar zij waren naar Rome gegaan.
    + Jammer genoeg nog niet.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.