• OMG! TADAA =)
    We gaan weer verder...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OMG, QUEEN MET BOHEMIAN RHOPSODY OP NUMMER 1 =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    BKopenwater schreef:
    (...)

    OMG kunnen jullie dit ff uitleggen? Ik ben hier nog niet zó lang

    OMG, dat was een soort van groep die er gemaakt was door iemand (weet niet meer wie) en zowat iedere actieve user werd toegevoegd. Maar het werder er steeds minder en minder die kwamen omdat het zo overbevolkt was. Maar het was er wel gezellig als je wel kon praten. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    OMG, dat was een soort van groep die er gemaakt was door iemand (weet niet meer wie) en zowat iedere actieve user werd toegevoegd. Maar het werder er steeds minder en minder die kwamen omdat het zo overbevolkt was. Maar het was er wel gezellig als je wel kon praten. =)


    OMG wanneer was dat gestopt?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    (...)

    OMG wanneer was dat gestopt?

    OMG, ik weet niet meer wanneer dat was. Zeker meer dan een jaar geleden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OMG gaat dit? voor een opdract voor NL. Hangt de tekst wat samen? en ja, je mocht het verzinnen.

    Een maand na de aankomst van de Nederlands Laura Deckers, zijn er tientallen jongeren die haar voorbeeld willen volgen. Die opkomt is te danken aan haar succesvolle wereldreis en het eerder gewonnen proces.Dit is gebleken uit een studie van de Amsterdamse universiteit. Ook groepsreizen op een zeilboot zijn erg in trek volgens touroperator Thomas Cook, hun opbrengt is gestegen met 20% tegenover vorig jaar. Laura Deckers zelf is trots, maar waarschuwt ook: " Met een zeilboot op reis gaan gebeurde vroeger nauwelijks, nu is het een echt hype. Er moet terug evenwicht komen." Wie niet genoeg krijgt van Laura, kan vanaf 20 mei naar de bioscoop, dan komt immers haar langverwachte film "De wereld rond" uit.


    OMG moeten er nog ergens komma's weg of bij?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    OMG Volgens mij is het Laura Dekkers(cat)

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 17:34 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Een maand na de aankomst van de Nederlandse Laura Dekkers zijn er tientallen jongeren die haar voorbeeld willen volgen. Die opkomst is te danken aan haar succesvolle wereldreis en het eerder gewonnen proces. Dit is gebleken uit een studie van de Amsterdamse universiteit. Ook groepsreizen op een zeilboot zijn erg in trek volgens touroperator Thomas Cook; hun opbrengst is gestegen met 20% ten opzichte van vorig jaar. Laura Dekkers zelf is trots, maar waarschuwt ook: "Met een zeilboot op reis gaan gebeurde vroeger nauwelijks, nu is het een echte hype. Er moet terug evenwicht komen." Wie niet genoeg krijgt van Laura, kan vanaf 20 mei naar de bioscoop, dan komt immers haar langverwachte film "De wereld rond" uit.

    OMG volgens mij moet-ie zo zijn, weet ik niet helemaal zeker, maar volgens mij is-ie zo goed :')

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 17:46 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Citizen schreef:
    OMG Volgens mij is het Laura Dekkers(cat)


    OMG oké gaat het voor de rest een beetje?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    OMG er staan een paar schrijffouten in maar voor de rest is het goed.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Citizen schreef:
    Een maand na de aankomst van de Nederlandse Laura Dekkers zijn er tientallen jongeren die haar voorbeeld willen volgen. Die opkomst is te danken aan haar succesvolle wereldreis en het eerder gewonnen proces. Dit is gebleken uit een studie van de Amsterdamse universiteit. Ook groepsreizen op een zeilboot zijn erg in trek volgens touroperator Thomas Cook; hun opbrengt is gestegen met 20% tegenover vorig jaar. Laura Dekkers zelf is trots, maar waarschuwt ook: "Met een zeilboot op reis gaan gebeurde vroeger nauwelijks, nu is het een echt hype. Er moet terug evenwicht komen." Wie niet genoeg krijgt van Laura, kan vanaf 20 mei naar de bioscoop, dan komt immers haar langverwachte film "De wereld rond" uit.

    OMG volgens mij moet-ie zo zijn, weet ik niet helemaal zeker, maar volgens mij is-ie zo goed :')


    OMG oké thanx!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    NewUsername schreef:
    OMG er staan een paar schrijffouten in maar voor de rest is het goed.


    OMG welke dan?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    OMG Er staat is over het is een echt hype. Het moet echte zijn.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 17:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    BKopenwater schreef:
    (...)

    OMG oké thanx!

    OMG you're welcome(bloos)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG maar ik ga weer verder met mijn kamer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG nou klopt-ie beter:
    Een maand na de aankomst van de Nederlandse Laura Dekkers zijn er tientallen jongeren die haar voorbeeld willen volgen. Die opkomst is te danken aan haar succesvolle wereldreis en het eerder gewonnen proces. Dit is gebleken uit een studie van de Amsterdamse universiteit. Ook groepsreizen op een zeilboot zijn erg in trek volgens touroperator Thomas Cook; hun opbrengst is gestegen met 20% ten opzichte van vorig jaar. Laura Dekkers zelf is trots, maar waarschuwt ook: "Met een zeilboot op reis gaan gebeurde vroeger nauwelijks, nu is het een echte hype. Er moet terug evenwicht komen." Wie niet genoeg krijgt van Laura, kan vanaf 20 mei naar de bioscoop, dan komt immers haar langverwachte film "De wereld rond" uit.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.