• Op een doodnormale dag kregen tien studenten - vijf jongens en vijf meisjes - een brief. Het was een brochure van een universiteit: FreeHope University. Een universiteit gelegen in Californië. De school had vele goede commentaren gekregen, zo zei de brochure. Maar als de studenten uiteindelijk toekomen op de campus, blijkt dat iedereen andere informatie heeft gekregen over de school. Voor de ene was het een sportschool, voor de andere een architecturale school.
    Nog voor de studenten verdere uitleg konden vragen aan de mentor, bleek die verdwenen. En de poort was gesloten, kon op geen enkele manier meer opengemaakt worden...

    Er sluipen vreemde mensen rond op de campus, die helemaal verlaten bleek. Mensen die uit verschillende tijden komen. Gevaarlijke mensen, bevroren in de tijd waar ze nu in leven, met vreemde gaven. Hoe die mensen hun gaven hebben gekregen, of hoe ze hier terecht zijn gekomen, blijft nog steeds een raadsel... De campusbewoners zelf weten ook niet meer hoe ze hier terecht gekomen zijn.

    Zullen de studenten samenwerken om weg te geraken uit FreeHope? Of zullen ze elkaar nog meer wantrouwen, dan ze in het begin al deden? Zullen de vreemde mensen ze tegen elkaar opzetten of zullen ze allemaal dikke vrienden worden?
    Ze hebben geen voedsel, geen water en kennen elkaar helemaal niet. Hoe zullen ze het overleven?

    De campus:

    De campus bestaat uit studentenhuizen, café's, restaurants en klaslokalen in blokken. Alle ramen en deuren zijn echter dichtgetimmerd. Er is ook een bos op de campus, met een prachtige rivier en waterval. Als je het bos helemaal doorkruist, kom je terecht op een strand.
    De campus veranderd met de tijd mee. Oorspronkelijk waren het allemaal gebouwen uit de 18e eeuw, maar de gebouwen lijken op de een of andere manier te leven, en passen zich aan aan de tijd.


    In te vullen (studenten):

    Rol: (Student)
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (Het is een universiteit, niet jonger dan 18, tenzij je personage hoogbegaafd is en een klas heeft overgeslagen.)
    Biografie:
    Persoonlijkheid:
    Uiterlijk:
    Extra:


    In te vullen (Campusinwoners):

    Rol: (Campusinwoners)
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Tijd: (Niet ouder dan de 18e eeuw - 1760)
    Biografie:
    Persoonlijkheid:
    Uiterlijk:
    Gave (Max. 2):
    Erxtra:


    Personages:
    -Studenten
    -Danielle "Danny" Evanthe Constantine - Tolkien
    -Thamera "Tem" Kenway - Citizen
    -Amelie Milla Bradley - OwlEyes
    -Lana Dainne Haley - RainbowShine
    -Josephine Ambrose Cooper - Password

    MEISJES ZITTEN VOL

    - (Gereserveerd door FingerNiall)
    -Sean "Sean, Rens" Lawrence Howard - Password
    -Liam Oliver Sanz - Chaim
    -Lucas Jhonson - TheRumIsGone
    -


    -Campusinwoners
    -May Violet Grey - FingerNiall
    -Ciara McCean - ThoseWords
    -Nicole Blackie Allman - GelaarsdeKat
    -Farelea Mea Blessim - Space
    -Crystal Kimberley Trevino - RainbowShine

    MEISJES ZITTEN VOL.

    -Avan Alistair Freehope Tolkien
    -Macky Oryan Elsey - Citizen
    -Mischa Alain Rhine - OwlEyes
    -Cole Highway - GelaarsdeKat
    -Jhon Samuwel McAlistar - TheRumIsGone

    JONGENS ZITTEN VOL.

    (Kunnen eventueel nog rollen bijkomen)

    Rules:
    -Maximum 2 personages (liefst jongen en meisje).
    -Enkel Citizen en ik maken topics aan, anders wordt het een warboel.
    -OOC graag tussen haakjes: () [] {}


    -By Tolkien & Citizen

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:45 ]


    help

    I can do this :))


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    hihi :)
    Dat plaatje is echt zo sweet van Macky XD

    Rol: Campusinwoner
    Volledige naam: Nicole Blackie Allman
    Geslacht: meisje
    Leeftijd: 9
    Tijd: ze leeft net als Macky sinds 1789
    Biografie: Ze wilt eigenlijk een tijger en een indiaan zijn, dus heeft ze altijd die strepen (zie foto) op haar gezicht. Haar ouders zijn niet hier maar dat vind ze niet heel erg, ze weet nauwelijks wie zij waren.
    Persoonlijkheid: Ze is avontuurlijk en nieuwsgierig, slim en kan zich helemaal in iets inleven.
    Uiterlijk:



    dit is een plaatje die ze zelf liever niet ziet maar die ze van haar hadden gemaakt toen ze netjes naar een feestje moest:


    Gave (Max. 2): Ze ziet mensen uit het verleden en kan ermee praten. Ook zijn haar pijlen die uit haar boog en door haar geschoten worden altijd precies waar ze wil.


    Shes pretty sweet :)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Barbossa: thank you, Jack.
    Jack Sparrow: You're welcome.
    Barbossa: Oh, not you. We named the monkey Jack.

    Bij dit stukje had ik echt zo'n medelijden met Jack Xd]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik moet nu naar de KSA, byeeee


    help

    echt he i love it :)
    ja hij is daar siewig...
    'I HATE THAT MONKEY'
    ik dacht zo: 'me too!'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ Ja idd.. Ik wouw echt naar hem toe lopen en hem troosten.. Hij is echt zo fantastisch.. XD


    I'm gonne poke your had off XD.]

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 13:03 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [we zijn niet aan het spammen hoor xD
    Ik houd er van als hij die ontsnapping doet en dan dat broodje dan nog pakt xD En ik ben verslaafd aan dit liedje, al een paar jaar:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel


    Don't be like the rest of them, darling

    [Boewap, ik ben er weer :')
    *gaat beginnen aan meisjesrol*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    In te vullen (Campusinwoners):

    Rol: Campusinwoonster
    Volledige naam: May Violet Grey
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 17
    Tijd: 1200
    Biografie: ( Komt nog)
    Persoonlijkheid:(komt nog)
    Uiterlijk: (komt nog)
    Gave (Max. 2): Ze heeft de gave van het lichaam dus ze kan alles wat een lichaam ook kan. Haar zintuigen verbeteren energie van mensen aftappen en iemand pijn geven of laten verdwijnen. Met veel moeite kan ze ook iemand lichaam besturen, maar dat doet ze bijna nooit. Ze kan ook van zichzelf veranderen in een gigantische witte wolf.
    Erxtra:

    [Dit is het begin ik ga later verder ;)]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Rol: Studente
    Volledige naam: Thamera "Tem" Kenway
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 18
    Biografie: Tem is opgegroeid in een plaats vlakbij FreeHope University. Haar ouders hebben haar dan ook al toen ze vier was ingeschreven, daar. Zelf heeft ze zich er hardnekkig tegen verzet op de middelbare, ze wilde liever naar de Equality University, maar haar ouders hielden vol en uiteindelijk heeft ze toch maar toegegeven. Ze komt hier fotografie studeren, ze wil heel graag fotografe worden.
    Persoonlijkheid: Tem is een eigenwijs meisje dat altijd haar zin zal doordraven en niet snel een ander gelijk zou geven. Ze heeft veel lef, en zoekt het avontuur en gevaar juist op, in plaats van ervan weg te blijven.
    Uiterlijk:


    Extra: Tem heeft een poes, genaamd Mint, die ze meeneemt naar FreeHope.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 19:10 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aáááángepast :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Je staat erbììììììììììììj!


    help

    Ik ben blij met mijn weerwolfje XD.. Jhon Weerwolfje XD.. Sorry dat moest even


    Don't be like the rest of them, darling

    Rol: Campusinwoner
    Volledige naam: Ciara McCean
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    Tijd: leeft sinds 1777
    Biografie: Ciara heeft geen idee meer wat er in haar verleden gebeurt is, het enige wat ze nog weet is dat ze hier op een dag ontwaakte en hier voor altijd verder is blijven leven.
    Persoonlijkheid: Nina is een meisje dat altijd in is voor avontuur en nergens nee op zegt, gewoon omdat ze wil bewijzen dat ze het kan.
    Uiterlijk:




    Gave (Max. 2):Ze heeft de gave van het element water. Zo kan ze ineens ergens water tevoorschijn toveren, water laten koken, water laten verdwijnen, enzovoort. Ook bezit ze de gave om mensen te genezen.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 19:22 ]


    Keep your head up, keep your heart strong