• Haaii kienders<3

    Jaah ik zal meteen met dedeur in huis vallen, ik had vandaag een échte strontdag. Nou hier mijn verhaal n sorry als dit echt gezeik is maar ik moet het gewoon ff kwijt.

    Als ik vanmorgen op school aankom kom ik al te laat, mag ik ff om een stempel gaan om in m'n agenda te aten zetten omdat ik te laat was. Als ik da de klas binnenkom en 'Hey' tegen een vriendin van me zeg bekijkt ze me niet eens en lijkt het of ze metotaal negeert. Ook de Leeraars negeren me compleet en ik zou niet weten waarom ze dt zouden doen. Overal waar ik kwam kreeg ik gen blik gegunt of zei niemand iets tegen me. Als ik iets zei in de midddag en tijdens de speeltijd werd ik wel altijd door iemand onderbroken en waarom zou ik net weten. Ik heb niets verkeerd gedaan, altans niets dat ik weet en tóch word i overal genegeerd alsof ik gewoon lucht ben of niet besta. Nou, aan het einde van de school denk ik: 'Yes, eindelijk weg van school en kan ik naar m'n échte vrienden op Q.' Als ik dan thuis kom en me huiswer gedaanheb en op Q komt lijkt het weer alsof ik hier niet meer besta. Zo voel ik me eigenlijk al een paar dagen en ik weet niet of dat ook zo is maar ik voel gewoon alsof ik hier op Q net niet meer besta voor de mensen hier en alsof ik voor iedereen lucht ben. Like als je een rotdag achter de rug hebt en dan ziet dat er niemand tegen je praat op MSN of hier dan is dat echt wel kùt.

    Sorry als dat grof klinkt, maar zo voel ik me gewoon op dit moment.
    Hope you understand.

    Ocharme, en jah natuurlijk versta ik het


    Life For Nothing Or Die For Something

    Tegen mij mag je wel praten^^
    Maar dat heb ik ook soms hoor, dat mensen mij negeren..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik wéét dat veel mensen nu in zichzelf denken van ; 'Wooaah dat kiend zaagt/slymt/... maar ik zit gewoon de laatste tijd niet goed meer in m'n vel.

    Ik begrijp je, op Q praat ook al niemand tegen me en op school gaan m'n (twee) vriendinnen ook meer met andere mensen om.
    Ik heb echt begrip voor je.(A)

    Nou Annelies,dat zou ik nooit doen !! Ik ben wel een ECHTE vriendin ookal ken ik je niet in real =[ WIJ VOOR ALTIJD <333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik snap jou wel hoor =] Heb ik ook wel eens x]

    <3

    @ xPOKEMONKID
    Pff... ik wéét gewoon niet meer wie nou echte vrienden waren want op school waren dat er ook e zij negeren me n opeens >,<

    ik begrijp je helemaal. heb ik ook altijd en it sucks.


    So Wrong, It's Right <3

    IK BEGRIJP JE HELEMAAL :)

    Ik ben er vooor jee he :P

    En ik zie niet als lucht ik zie als iets unieks :P

    xx

    nenee, jj zaagt of zeik helemaal niet!!
    Ik heb da soms oowk...egt K*T!!
    Tliefst zouk dan gwoon in mn bed gaan ligge, veel ijs en chocolaa meeneme en er de eerste dage nimeer uitkome...
    Xx


    Live for something or die for nothing

    @ xPOKEMONKID
    Pff... ik wéét gewoon niet meer wie nou echte vrienden waren want op school waren dat er ook e zij negeren me n opeens >,<

    Lief,dat maak ik nu ook mee met mijn enige BF die bij me op school zit >< Het is echt kut maar ik denk wel dat het goed komt. Je moet ook andere mensen gaan leren kennen en dan blijkt later maar weer uit dat je ook echt lol met hun kan maken,

    maar ik ben echt wel een echte vriendin hoa ! Of denk jij ookal dat ik een fake iemand ben =[


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ach sgat, dat soort dagen sucken!
    En ik ben daar toch voor! ;) Om jou te helpen! :P
    Maar soms ligt Q. gewoon een tijdje dood.. =.=


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    @ xLOVExYOUx
    Alsik dat nu eens kon, een paar dagen gewoon in m'n bed blijven liggen zou ik dat zeker doen maarjaah m'n moeder hea en school >,<

    Raquel<3
    Tuurlijk denk ik dat niet oO Waarom zou ik dat over jouw denken? Like; jij was er hiet altijd voor me en die dingen vergeet ik nooit hooaa!

    Aahh lieferdd <33

    Ik haat die dagen als die van jouw..
    maar ik heb se so vaak :'(
    ik weet dus egt wel hoe je je voelt schatz <33

    en je weet het ik ben er altijd voor je friends 4 ever annelies n_n


    We can only learn to love by loving.