• Werd ik naar beneden geroepen door mijn neef die er even was. Wij samen lunchen (hij had broodjes meegenomen die hij van onze oma weer had :')), want daar kwam hij even voor. Komt mijn vader ook ondertussen naar beneden (die was op het dak geweest) en vervolgens ga ik weer terug naar boven. Ik ga zonder te kijken op mijn fauteuil zitten, waardoor ik vervolgens heel vreemd op de grond zat. Had mijn vader het rechter pootje zo los gedraaid, dat het weg zou klappen als ik op mijn plek zou gaan zitten. -.-
    Vervolgens hoor ik mijn vader heel hard lachen beneden en mijn neef vervolgens ook toen hij het uitgelegd zou hebben denk ik. Ze zullen het wel gehoord hebben. (cat)
    Bedankt pa! Je bent ook net een klein kind af en toe. (cat)
    (Al vind ik het stiekem ook wel weer grappig. Alleen schrok ik wel :'D)


    Til hug og blod.

    Ik zeg: wraak smaakt zoet. :Y)

    uncommon schreef:
    Ik zeg: wraak smaakt zoet. :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oh zeker ... Oh zeker. :Y)

    Ik denk dat ik vanavond sambal op mijn vaders lippen smeer, als hij ligt te slapen. Is leuk als hij wakker wordt en aan zijn lippen likt. (cat)


    Til hug og blod.

    Revenge!

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 14:57 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Slagroom op zn hand, veertje aan zijn neus.

    FighterBeat schreef:
    Oh zeker ... Oh zeker. :Y)

    Ik denk dat ik vanavond sambal op mijn vaders lippen smeer, als hij ligt te slapen. Is leuk als hij wakker wordt en aan zijn lippen likt. (cat)

    Dat is geniaal ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ik heb zo eens meegemaakt dat iemand daarvoor naar het ziekenhuis moest. Staartbeentje gebroken. Ö


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb zo eens meegemaakt dat iemand daarvoor naar het ziekenhuis moest. Staartbeentje gebroken. Ö


    Meh, ik heb een hele stevige fauteuil. Ik ben ook echt niet hard gevallen, want op het moment dat ik het door had dat ik begon te vallen ben ik nog overeind gekomen. Daardoor kwam ik ook heel dom op het kleed terecht. :'D
    Maar echt pijn kan ik me in deze stoel niet doen. Denk dat 'ie daar wel een beetje over na heeft gedacht, want echt pijn wil mijn vader me nooit doen. Hij haalt alleen graag tering geintjes uit met mensen. :Y)


    Til hug og blod.

    Ach, dat valt nog mee.

    Ik ken iemand die eens op een feestje was en toen ze naar het toilet ging had een grapjas een stuk taart op haar stoel gelegd. Daar loop je dan met een kont vol slagroom.

    (Nee, hoezo kom je erbij dat ik het over mezelf heb? (joehoe))


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Ach, dat valt nog mee.

    Ik ken iemand die eens op een feestje was en toen ze naar het toilet ging had een grapjas een stuk taart op haar stoel gelegd. Daar loop je dan met een kont vol slagroom.

    (Nee, hoezo kom je erbij dat ik het over mezelf heb? (joehoe))


    Hehehehe :'D
    Viel ook mee, je voelt je alleen altijd zo lullig als jij net degene bent die ze uitkiezen. Net als wat jij ook hebt gehad. :'D
    Maar ik kan er wel altijd om lachen.


    Til hug og blod.

    Hahahaa leuke actie xD Zoals er al gezegd wordt, gewoon iets terug doen :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik kan er ook wel om lachen nu, maar toen nam ik mezelf veel te serieus :'). Ik was pas veertien ofzo.
    En ik haal zelf ook best wel veel geintjes uit, alleen zijn het eerder van die mind-fuck dingen.
    Zo had ik mijn vader voor zijn 46e verjaardag 46 enveloppes gegeven waarvan er maar in 2 van die blanco bioscooptickets zaten. In de andere had ik stukjes dun karton gestokken met korte zinnetjes erop geschreven gestoken. En die man maar envelopjes open maken in de hoop een ticket te vinden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    nerveus schreef:
    Hahahaa leuke actie xD Zoals er al gezegd wordt, gewoon iets terug doen :P


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Cosette schreef:
    Ik kan er ook wel om lachen nu, maar toen nam ik mezelf veel te serieus :'). Ik was pas veertien ofzo.
    En ik haal zelf ook best wel veel geintjes uit, alleen zijn het eerder van die mind-fuck dingen.
    Zo had ik mijn vader voor zijn 46e verjaardag 46 enveloppes gegeven waarvan er maar in 2 van die blanco bioscooptickets zaten. In de andere had ik stukjes dun karton gestokken met korte zinnetjes erop geschreven gestoken. En die man maar envelopjes open maken in de hoop een ticket te vinden.


    Haha, zulke dingen zijn ook leuk. 8D


    Til hug og blod.