• Bolling

    Het woord klinkt mij echt heel normaal in de oren en ik wilde het daarnet gebruiken, maar volgens Word bestaat het niet.
    Maar het is toch gewoon een woord? ô.o
    of ben ik nou stiekem zo fantastisch dat ik een geweldig nieuw woord heb verzonnen?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Volgens mij wel hoor. Een bolling ergens in. Ik zeg het wel altijd. Klinkt doodnormaal.


    Your make-up is terrible

    Jewel, de bolling van een voorwerp. Toch?
    Huh.
    Q, Y U fuck my avatar up? Kan me herinneren dattie er beter uit zag :/.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 23:12 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind dat het bestaat.


    Me so good.

    Het woord bestaat wel. Het betekend: 1) Bobbel 2) Buik 3) Buil 4) Bult 5) Dikte 6) Jazzmusicus 7) Opzetting 8) Pukkel 9) Ronding 10) Steenpuist 11) Zwelling.

    Bron.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 23:16 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Volgens de Van Dale bestaat het niet.


    I am an idiot, I move.

    Taal leeft !! dat het woordenboek van Word nou verslechterd is door de jaren heen hoeft nog niet te betekenen dat andere woorden direct fout zijn.

    Bolling is gewoon een woord ! En het klinkt nog eens leuk ook ! :)


    Credendo Vides

    Ik heb 't nog nooit van mijn leven gehoord tbh.

    Het woord bestaat wel. Zie mijn bron en.. -> bolling: de mate waarin een zeil wanneer het wind vangt van het platte vlak afwijkt.
    Bolling: 1) Bobbel 2) Buik 3) Buil 4) Bult 5) Dikte 6) Jazzmusicus 7) Opzetting 8) Pukkel 9) Ronding 10) Steenpuist 11) Zwelling.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het lijkt me dat he bestaat. (cat)
    Maar ik had ooit nog zo'n woord waarvan Word zei dat er geen -s- tussen moest, iets met spelling-...


    Deep inside, I've never felt alive

    Het bestaat wel vgm. Word faalt gewoon. Hij vindt chocolaadje en chocolatje ook goed, ipv chocolaatje. D:

    Fantasia schreef:
    Het bestaat wel vgm. Word faalt gewoon. Hij vindt chocolaadje en chocolatje ook goed, ipv chocolaatje. D:

    Ja, mijn Word beweerde zelf dat elleboog niet bestond.

    Ik vind dat het gebruikt kan worden.
    In een goede context is het woord verstaanbaar.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please