• Ik ben nu dus bijna 14. Ik heb best veel vrije tijd, al doe ik gymnasium, en ik zou graag een bijbaantje willen. Ik wil geen krantenwijk en aan oppassen had ik al gedacht. Iemand anders tips? Want ik kan dus geen andere baantjes verzinnen.


    Being happy is a choice ~

    Op je veertiende kun je meestal alleen een kranten/folderwijk nemen, je kunt meestal pas andere baantjes wanneer je zestien bent


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Anders kan je niets doen. Of ja, je kan in het zwart proberen, maar als 14-jarige zul je waarschijnlijk niet veel vinden, als je geen connecties hebt.
    Babysitten, ja.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als 14-jarige mag je simpel gezegd niks, behalve oppassen of een kranten/folderwijk. Je mag bij de McDonalds beginnen als je vijftien bent en de rest volgens mij pas vanaf je zestiende


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bij sommige supermarkten word je aangenomen als je 14 bent, maar dat is dan wel vaak een uitzondering.
    En verder mag je niks.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Euh, doe je aan sport?
    Ik geef bijvoorbeeld training bij mijn zwemclub en verdien 3 euro per uur =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    In de zomer kun je preipoten, verdien je veel mee op zo'n ochtend (:


    Take risks and conquer your fears.

    Reepicheep schreef:
    Bij sommige supermarkten word je aangenomen als je 14 bent, maar dat is dan wel vaak een uitzondering.
    En verder mag je niks.

    Behalve kranten, maar dat wil je dus niet (cat)
    Ik weet niet hoelang het duurt voordat je vijftien bent? Want dan kun je alvast gaan solliciteren bij een supermarkt of iets anders...


    Deep inside, I've never felt alive

    Van je 15de kan je volgens mij wel gaan werken in de supermarkt.. (A)
    Maar daar heb jij niks aan..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kinderprostitutie. (cat)
    Ok grapje really.
    Kranten.
    Of een hobby.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    In het zwart gaan werken, want tegenwoordig zijn er niet veel mensen die nog kinderen onder de 16 aannemen. Of kranten.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    skinwalker schreef:
    In het zwart gaan werken, want tegenwoordig zijn er niet veel mensen die nog kinderen onder de 16 aannemen. Of kranten.


    Vijftien juist wel, lol. Daardoor werd ik constant afgewezen. (cat)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Vijftien juist wel, lol. Daardoor werd ik constant afgewezen. (cat)


    Serieus? Ik was vorig jaar gaan solliciteren bij de sportdienst en die mochten me niet aannemen omdat ik toen nog geen 16 was.
    Maar mss ligt dat in België en Nederland anders.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Vakkenvullen kun je proberen. Geen idee of je dat iets vindt ^^?


    Fear is a friend who is misunderstood.

    skinwalker schreef:
    (...)

    Serieus? Ik was vorig jaar gaan solliciteren bij de sportdienst en die mochten me niet aannemen omdat ik toen nog geen 16 was.
    Maar mss ligt dat in België en Nederland anders.

    Hier is het zeker wel anders. (Belg)
    Als je dat zo hoort...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    In de zomer kun je in een kas gaan werken? Ik geloof dat dat vanaf 14 mag.


    Bad decisions make good stories.