• x

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 10:01 ]


    “All those fairytales are full of shit.”

    Geen idee ... Ik was het zelf elke dag en sla maar weinig dagen over.
    Ik denk dat het een zure appel is waar je doorheen moet bijten, tot je haar er aan gewend is?

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 19:57 ]


    Til hug og blod.

    Ik was het maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag. Men zegt dat het slecht is, maar ik kan me niet voorstellen waarom. Dan raakt je haar eraan gewend, en wordt het misschien eerder vet. Maar dan was je het weer en is het vet weg?


    EGYPTIAN GOD

    Je kan trouwens ook met anti-roos-shampoo wassen.


    EGYPTIAN GOD

    Als je vakantie hebt en niet buiten komt, het niet wassen tot je niet anders kan. (:
    Daarna zou het veel beter moeten zijn.


    Let the Night embrace you

    Ik weet niet of het wel goed is om je haar maar twee keer te wassen, het beste lijkt me juist om de dag, want van lang niet wassen wordt 't ook weer vet. Misschien doe je er teveel shampoo in? Daar kan het ook aan liggen. Als je kort haar hebt hoef je niet zo'n hele kwak erin te doen en bij lang haar ook niet al te veel. Gebruik je crèmespoeling? Van sommige soorten wordt 't namelijk ook snel vet.
    Voor roos kan je anti-roos shampoo kopen, head and shoulders heeft dat volgens mij wel? Succes!


    “Love is a contradiction.”

    Was het gewoon hoevaak je het zelf wilt wassen, als dat minder is als je nu doet zal het eerst wel wat vettiger worden maar na een week of 2-3 is je haar er al aan gewend.


    effort never betrays you

    Donderdag weg halen :'D
    Of andere shampoo kopen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou het zo laten en een andere shampoo kopen. Want 2x per week is echt weinig.

    Als je het toch zou doen, kun je het 'opbouwen'. Eerst een halve dag langer wachten (doen voor een paar keren) en daarna een hele dag dan normaal langer wachten...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik was het om de dag, en soms sla ik een dag over. Maar ik zou dan gewoon alleen je haar wassen als je vindt dat het te vet is, niet op een speciale dag.


    Food.

    Ik zat met hetzelfde probleem; en heb een master oplossing gevonden: word lui. 'Eerst nog even tv kijken, (...) oh is het al zó laat? Dan maar morgen douchen.' Dan ga je automatisch dingen overslaan.

    Ik gebruik wel anti roos :)


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Pusheen schreef:
    Als je vakantie hebt en niet buiten komt, het niet wassen tot je niet anders kan. (:
    Daarna zou het veel beter moeten zijn.

    Dit.
    Maar je moet rekenen. Je zit ook in de pubertijd -jaja, maar het is zo- je haar wordt vlugger vettiger. Je kan er niet veel aan doen.
    Vroeger waste ik het ook 2x per week, maar toen ik jouw leeftijd was, schakelde ik over naar om de twee dagen. Nu doe ik oftewel elke dag oftewel om de twee dagen (is te zien of ik inspanningen doe of wegga)

    Ik blijf erbij dat je bij 3x moet blijven of het juist meer moet wassen. Verbeteren zal het niet.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 20:14 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Gewoon niet doen. Het is geen verslaving of zo, dat je per se je haar moet wassen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Het is helemaal niet slecht om je haar maar 2 keer per week te wassen? Hoe vaker je het wast, hoe meer ''schade'' je je haar vaak aandoet. Zeker als je het dan gaat drogen/stijlen oid.
    Was het met een speciale shampoo tegen roos of shampoo voor vet haar. Probeer zachtjes op je hoofdhuid te drukken als je het was. Op je hoofd zitten talgkliertjes, en hoe meer die gestimuleerd worden, hoe vetter je haar is. Met elke aanraking stimuleer je die kliertjes. Dus ga niet de hele dag met je handen in je haar zitten, borstel/kam het niet vaker dan nodig en slaap met je haar in een staart of vlecht.
    En probeer het niet op de vaste dagen te wassen, maar op het moment dat het echt vet is. Hoe langer je wacht met het wassen, hoe minder je haar gewend raakt aan gewassen worden. Dan wordt het vanzelf minder snel vies.
    Als je bijvoorbeeld normaal gezien op zaterdagavond je haar wast, probeer het dan eens op een zondagochtend (of zondagavond, als je toch de hele dag binnen blijft). (:

    Pusheen schreef:
    Als je vakantie hebt en niet buiten komt, het niet wassen tot je niet anders kan. (:
    Daarna zou het veel beter moeten zijn.

    Net wat ik wou zeggen (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik was het gewoon iedere dag en ik zie het probleem niet helemaal in. Ik ben gewoon graag schoon ;P


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!