De laatste tijd heb ik het gevoel dat mijn vriendin me na-aapt.
Ik weet niet wat het is, maar ik zal even een paar punten opnoemen waarom ik dat denk.
- Ze kopiert soort van mijn tweets. Als ik zeg: Autsj, ik heb mijn teen gestoten (ja random) Dan tweet zij: Auuuuuu dit doet pijn, mijn hoofd bonkt. Dit klinkt nogal ongeloofwaardig, maar dit komt de laatste tijd erg vaak voor.
- Als ik een dag een rokje met een panty aan heb dan zegt ze: oh dit is een rare panty, je ziet je moedervlekken erdoorheen. Vervolgens draagt ze de volgende dag hetzelfde idee (je weet wel, simpel: tshirt rokje met zwart topje) met een panty waar je ook haar moedervlekken erdoorheen ziet.
- Als ik mijn mening geef dan zegt zij: nee dat vind ik niet. Maar als vervolgens de hele klas het er over heeft dan geeft ze mijn argumenten aan.
- Ze maakt mijn reacties. Dus als ik bijvoorbeeld mijn wenkbrauw optrek naar een jongen doet zij het vervolgens ook als ze leuk wilt overkomen op een jongen.
Het klinkt nogal slap, maar heeft iemand anders dit gevoel ook wel eens? Ik vind het nogal vervelend, want af en toe heb ik het gevoel dat zij mijn dingen nog leuker maakt. Wat kan ik er tegen doen?
Ik wil er nog even bij zeggen dat het een schat van een kind is en echt geen aanstellerig typje, of een huppel.
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 12 april 2012 - 19:55 ]
EGYPTIAN GOD