• Zeik topic
    Ik had vandaag dus mijn excursie naar Antwerpen. Ik had er wel zin in eigenlijk maar we moesten in een dubbeldekker. Uiteidelijk kwamen we aan en gingen naar het MAS. Toen bezochten we alleen de afdeling kunst wat saai was met opdrachten en de rest niet terwijl mij dat juist intreseerde. Scheepvaart, film, architectuur en nog iets. Toen mochten we van 12 tot 3 de stad in. Lekker gedaan maar het werd snel saai in Antwerpen. Zijn we maar gaan hangen. Uiteindeiljk gingen we nog naar het dak met uitzicht. Ik heb hoogtevrees dus dat was ook niet leuk. Uiteindelijk kwam de docenten om 3 uur en gingen hun naar het dak toe. Toen besloten we kwart voor 4 te vertrekken zodat we om 4 uur in de bus zouden zitten. Komt de bus niet. Ze stonden voor een sluis en waren te zwaar met de bus. Dus 3 kwartier later konden we eindelijk terug. Om half 6 aangekomen waren de andere al anderhalf uur thuis! echt ik was echt chagie nu.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 18:05 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    'tsja. Da's kut.
    In drie uur vervelen in Antwerpen? Mhh. Hoe heb je dat gedaan? Niet zo voor de winkels?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als je niet van shoppen kan een stad best saai zijn. Maar wel raar, zoiets hoort de buschauffeur toch te weten? En het is nooit leuk als zoiets gebeurt.


    Physics is awesome

    Ergela schreef:
    'tsja. Da's kut.
    In drie uur vervelen in Antwerpen? Mhh. Hoe heb je dat gedaan? Niet zo voor de winkels?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Eyes schreef:
    Als je niet van shoppen kan een stad best saai zijn. Maar wel raar, zoiets hoort de buschauffeur toch te weten? En het is nooit leuk als zoiets gebeurt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."