• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Rollentopic
    Laatste Topic


    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Gaisford
    Elistar Ashworth - Charybdis

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Seeder
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Charybdis
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Gaisford

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Gaisford
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Charybdis

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Gaisford, Charybdis


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 14:44 ]


    help

    { Heeel zwaar! }

    Glynn - district 4

    Ze slaakt een diepe zucht, waarna ze haar hoofd schud. "Nee. Er zijn nog zoveel overlevenden. Die overstromingen alleen waren niet spectaculair genoeg. Het zou me niets verbazen als iedereen straks gedwongen is elkaar te vermoorden." Verklaart ze. Ik knik zacht. "We moeten hier niet blijven zitten, Cymbeline." Zeg ik terwijl ik tussen de kieren van de grot heenkijk. "Als de beroeps ons al niet uit zich zelf vermoorden dan zorgen de spelmakers er wel voor." Een ding dat Finnick me op het hart heeft gedrukt, te zweren dat ik het nooit zou doen. Ergens te lang blijven zitten. Niet spannend genoeg, en dan was het snel klaar met je.

    Madilaine - district 2

    Elistar grijpt me bij mijn pols en trekt me omhoog. Ik slinger mezelf op de tak en sla zijn hand van mijn pols. "Ik kan het ook best zelf hoor." Zeg ik geërgerd.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 13:23 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Mjah. XD Het is nog maar de tweede dag... Weet er iemand trouwens of er wat over Finnick's arena wordt verteld? En hoeveel dagen training er zijn?)


    help

    xHeavenlyx schreef:
    [mijn personages mogen vermoord worden]


    { Dat gaat wel goed komen. * gniffel, gniffel * }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elistar - 2
    "Wat dus de reden is dat je bijna op de grond viel", zeg ik. Ik leun tegen een tak en staar naar de lucht, waar het embleem van het Capitool onder begeleiding van het volkslied verschijnt.

    (Moet eten. Yep, nu pas)


    help

    Madilaine - district 2

    "Stil eens." Zeg ik zacht tegen hem. Onder ons hoorde ik zachte voetstappen. Ik kon nog net het meisje van twaalf onderscheiden van al het andere. Ik greep een van mijn messen en wierp het naar haar schouder. Het mes treft zijn doel en ik grijp een paar andere messen. Ik vlieg over de takken naar beneden. Naar boven klimmen was een hele opgave, maar naar beneden was makkelijk voor mij. Het meisje reageert geschokt en wil wegrennen. Maar het is al te laat voor haar. Ze ligt al op de grond voordat ze ook maar iets kon doen. "Als we het snel doen kom jij vanavond ook nog op die lijst." Zeg ik gemeen en ik wijs naar boven. "Helaas voor jou wil ik het níet snel doen." Zeg ik er kil achteraan.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 13:34 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cymbeline - 5
    Ik kauw bedenkelijk op mijn onderlip wanneer ik enkele blaadjes munt in mijn mond stop. "Weet ik." Ik werp een blik op de plek waar de wond in mijn romp zit. "We kunnen niet naar beneden. Daar zit Avani en.. Als ik haar zie dan.." Ik adem diep in om kalm te worden. "We moeten naar het krachtveld, Glynn." Ik knik langzaam voor mezelf.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Wat heb ik gemist?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Wat heb ik gemist?]


    ( niet veel, we proberen dit rpg weer te laten leven. Dus ik zou zeggen, ga verder waar je gebleven was! )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Avani zit buiten voor de grot. Alice zit bij Jayden, dacht ik)


    help

    [Kan ik Jayden op iemand afsturen als hijcgaat jagen ofzoiets dat hij er net levend vanafkomt?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jayden Jason Bright
    Ik beschut even de grot zodat hij niet snel gevonden zou worden en doe mijn messen in mijn riem. Net als ik mijn pijl en boog op mijn rug doe. Nou eerder de zak waar de pijlen inzitten. Ik pak een pijl en span hem aan. Ik had opzich trek in vlees. Ik zag een haas door de bomen racen en ik richte ontzettend goed en schoot. Ik hoorde een klein piepje, maar daarna was het stil. Ik pakte het haasje op en deed hem in de zak. Mijn pijl trok ik eruit. Een haasje was genoeg voor mij. Ik hoefde er nog twee te schieten en we hadden een goed avondmaal...

    [Eerst eten dan ben ik weer terug ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Avani - 4
    Jayden komt de grot uitgekropen en camoufleert hem voor de andere tributen. Hij begint te jagen naar een avondmaal. Ik denk even over thuis. District 4. Zo heel bekend was ik er niet. Het ging meestal om Finnick. En dan was er nog Annie. Die twee ginge nooit verder dan vijftien meter uit elkaar. Ik laat me achterover vallen in het gras en staar naar de lucht, waar een paar vogels rondcirkelen. Ik neem mijn boog en schiet recht naar boven. De eerste pijl mist de vogel op een millimeter en boort hem naast mijn hoofd in de grond. Ik besteed er geen aandacht aan en schiet opnieuw een pijl af. Er valt een vogel naast de pijl naast mijn hoofd neer en de rest vliegt geschrokken weg, komt dan weer samen en ik schiet er nog twee dood.


    help

    [Ah, ik heb al heel lang niet meer gereageerd! Wat is er gebeurd? Ik ga misschien ook mijn personage dood laten gaan, want ik heb eigenlijk bijna geen tijd...]


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    (NEEEE! NIET DOEN! We zijn maar met een stuk of vier meer... Er is trouwens niets meer gebeurt... Avani, Jayden en Alice zitten één grot verwijderd van de grot van Cee en Glynn. Madilaine is een tribuut aan het vermoorden en Elistar zit in een boom. Waarom moet ik daar om lachen? XD)


    help

    [LEEF]
    Cheilanthe - 3 - Bos

    Takken zwiepen in mijn gezicht terwijl ik dwars door alles heen ren, op zoek naar... Naar wat? Rust? Vrede? Een einde? Misschien zelfs wel de dood, zodat ik van alles verlost zou zijn?
    Uitgeput val ik op een hoop natte bladeren. Mijn kleren zijn gescheurd en het verband rond al mijn wonden kleurt weer rood. Drie hoeraatjes voor Cheilanthe, professioneel EHBO'er uit district 3.
    Ik bijt even op mijn lip en staar dan met mijn waterige ogen naar de sterrenhemel boven me, me afvragend of hij nep of echt is.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.