• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 22:14 ]


    El Diablo.

    Catelinn

    Toen hij nog harder begon te stoten, bereikte ik mijn hoogtepunt. Ik legde mijn hoofd in mijn nek, en probeerde mijn gekreun niet al te hard te laten doorgalmen. Het was irritant dat de badkamer zo galmde, anders hoefde ik me niet zo in te houden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexander Julian Rodriguez

    Ik grijns, 'Dankje,' zei ik en dronk het shotje op. 'Ik weet denk ik al iets wat je mag doen,' zei ze uiteindelijk en ik keek even verbaasd op, 'Vertel maar,' zei ik en ging voor haar staan om haar beter te kunnen horen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dante Emilio Reyes
    Nadat Catelinn was gekomen liet ik mezelf ook gaan. Ik gromde hard terwijl mijn lichaam schokte en ik in haar kwam. Ik hijgde zacht. Ik kijk haar aan maar heb er geen woorden voor hoe fijn dit was.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Leah Taylor Blairs
    Ik grinnikte even en bleef nog even stil. Ik had geen idee of dit goed ging uitpakken of niet. 'Kiss me,' zei ik zacht maar wel hard genoeg zodat hij het nog kon horen. Ik wachtte gespannen zijn reactie af.

    Catelinn

    Toen hij me aankeek glimlachte ik even en drukte mijn lippen op de zijne. Hij was goed, dat heb ik in tijden niet meer gehad. Ik gleed langzaam van hem af, en liet de warme waterstralen over onze lichamen glijden.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 19:38 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Luna evan wore

    'Altijd op een scooter?' Vraag ik. 'Ii loop of fiets liever'. Ik ren naar zijn fiets. 'Nou? Mag het of niet?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Dante Emilio Reyes
    Ik zucht diep als ze weer staat nadat ze me gekust heeft."Ik zou graag wat willen zeggen nu Mami, maar zou bij god niet weten wat" zeg ik nog een tikkeltje verbaast van wat er nou werkelijk gebeurt was net.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alexander Rivera

    Ik grijnsde en liet me dat geen twee keer zeggen, 'Always,' zei ik nog en drukte mijn lippen zacht op die van haar terwijl ik met mijn handen op haar kruk leunde.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Catelinn

    Ik grinnikte. ''Hoeft ook niet'' zei ik tegen hem, en zag zijn verbaasde uitdrukking. ''Voor herhaling vatbaar, Reyes?'' lachte ik, en veegde even wat plukken haar uit mijn gezicht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ben even douchen]


    That is a perfect copy of reality.

    Dante Emilio Reyes
    "En voor Herhaling vatbaar Reyes" Ik grijns. "En of Corazon,En of" Ik pak de zeep en was mezelf. "Zeker weten" zeg ik nog een keer als bevestiging. "Alleen niet meer in de badkamer. Ik geloof dat we het hele huis overlast hebben bezorgt"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik lachte. ''Daar moeten ze maar aan wennen'' grinnikte ik, terwijl ik de shampoo pakte. Ik zeepte mijn lange haren in, om vervolgens uit te spoelen. Ik keek Dante even aan, en grinnikte toen ik de plek in zijn nek zag, van de zuigzoen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leah Taylor Blairs
    Ik voelde zijn lippen op die van mij en kon het niet helpen even te glimlachen. Ik legde mijn twee handen op zijn handen en likte met mijn tong over zijn lippen heen als teken dat hij zijn mond moest openen.

    Dante Emilio Reyes
    Catelinn grinnikte om mijn zuigzoen. "Oh ha-ha lach maar kreng" zeg ik als ik de douche uit stap en haar geïrriteerd aankijk. "Wacht maar ik pak je nog wel terug" Beloof ik grijnzend en sla een handdoek om mijn middel. "wacht maar" Ik raap mijn kleren van de vloer en loop de badkamer uit.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik schoot in de lach door zijn reactie, en toen hij de badkamer was uitgelopen zette ik de douche uit. Ik kneep even het water uit mijn haren, die ik vervolgens in een handdoek wikkelde. Ik droogde mezelf af, en trok mijn badjas weer aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''