• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 22:14 ]


    El Diablo.

    Luna Evan Wore
    'Vind je het niet leuk meer?' vraag ik en trek een pruillip. 'Maar koud wordt het wel.' Ik ga op de kant liggen en laat me een beetje op drogen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ze douched nog niet :3
    En ter informatie; ze zit in een badjas, dus niet denken dat ze naakt is :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Wat mot Tyler doe dan als hij achter Dante aangaat xd]


    El Diablo.

    Orlando Ever Jhonson

    'Tuurlijk is het wel leuk' Grijns ik 'Maar het word inderdaad koud' Zeg ik terwijl ik naar de kant zwem en me erop trek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Catelinn

    Ik schoot in de lach. ''You may join'' zei ik, met een overdreven wenkbrauwwiebel. De douche stond al een tijdje aan, waardoor er veel stoom vrijkwam.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Luna Evan Wore

    Ik bekijk hem stiekem en draai mijn hoofd dan weer naar boven. 'Als jij nu iets zou mogen kiezen om te doen of ergens te gaan wonen, echt uit alles mogen kiezen, wat zou je dan doen?' Het gras kietelt aan mijn voeten.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Orlando Ever Jhonson

    'Hmm.. Waarschijnlijk in een bos ofzo' Andwoord ik terwijl ik op het gras neerzak.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 17:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Evan Wore
    'Ja hé? Iets rustigs maar toch prachtig.' Ik staar in de verte, dan draai ik mijn hoofd half en kijk naar het water wat langzaam en rustig golft, het lijkt wel een zilveren doek vanaf hier.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Orlando Ever Jhonson

    'Geen buuren die zeuren als je je muziek te luid aan hebt staan ofzo' Grijns ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    [sorry me internet fuckte echt heel erg]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Noproblemooo]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Wat gemisst?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Weet niet, roepen vragen whatever? bedenk wat haha]

    Dante Emilio Reyes
    "Oh May I Join?" Vraag ik met een lichte grijns en liet mijn stem sexy zwaarder klinken. Ik grijns breed en sloot de deur achter me, maar nog niet op slot. Dat zou wel komen als ik écht mee ging douchen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    Ik snapte het nu gewoon echt niet meer. Ik besloot om zelf te luisteren, misschien werd er nog wat gezegd. Ik sloop de trap op, en ging stil naast de deur zitten.


    El Diablo.

    Catelinn

    ''Anders stel ik het niet voor, Reyes'' grijnsde ik, en liep op hem af. Mijn hand gleed onder zijn shirt, over zijn sixpack, door naar zijn rug.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''