• Wauw, doe ik het ook eens haha.
    Ik heb al heel lang facebook en meer dan 300 vrienden. Nu wil ik graag iedereen verwijderen en opnieuw beginnen. Dan laat ik níemand meer toe die bevriend is met mijn ex omdat ik zijn naam nérgens meer wil zien. -ik zie hem op de vreemdste plekken opduiken bij zowat iedereen in mijn vriendenlijst en ik krijg er wat van, nee ik stel me niet aan, het heeft een psychologische reden, daardoor wil ik dus nooit meer op facebook-
    Maar ik vraag me dus af of je ál je vrienden in één keer kan verwijderen?

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 13:18 ]


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja! Dat werkt echt heel goed. Ik heb Cas ook geblokkeerd ooit, en ondanks dat hij daarna nog op allemaal berichtjes van anderen in mijn vriendenlijst heeft gereageerd; ik heb nooit meer iets van hem vernomen. Echt super chill :)


    Wauw.*O*

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 13:38 ]


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    Wat ik doe, ik negeer gewoon alle berichten van die persoon, je klikt dan gewoon op dat pijltje rechtsboven in, daarna klik je op abonnement op 'naam' stopzetten. Sindsdien heb ik geen berichtjes meer gekregen van die persoon, het werkt echt heel erg goed :)



    Ik doe dat ook soms, vooral bij zo die pagina's waar ik ooit eens op vind ik leuk geklikt heb. Sommigen zetten dan van die onnozele zever erop dus ja druk ik maar op dat pijltje. Het is echt heel handig .


    Imagination set us free to be just what we want to be ~