• Wauw, doe ik het ook eens haha.
    Ik heb al heel lang facebook en meer dan 300 vrienden. Nu wil ik graag iedereen verwijderen en opnieuw beginnen. Dan laat ik níemand meer toe die bevriend is met mijn ex omdat ik zijn naam nérgens meer wil zien. -ik zie hem op de vreemdste plekken opduiken bij zowat iedereen in mijn vriendenlijst en ik krijg er wat van, nee ik stel me niet aan, het heeft een psychologische reden, daardoor wil ik dus nooit meer op facebook-
    Maar ik vraag me dus af of je ál je vrienden in één keer kan verwijderen?

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 13:18 ]


    Your make-up is terrible

    Account verwijderen en nieuwe maken :3

    404NOTFOUND schreef:
    Account verwijderen en nieuwe maken :3


    Dat wil ik niet. x'D Al mijn foto's en stuff staan er namelijk ook op.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat wil ik niet. x'D Al mijn foto's en stuff staan er namelijk ook op.


    Ik heb ook gehad dat ik heel veel mensen ging/moest verwijderen, en ik heb het één voor één moeten doen..

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    Ik heb ook gehad dat ik heel veel mensen ging/moest verwijderen, en ik heb het één voor één moeten doen..


    Damn. Mijn teller staat op dit moment op 315. Dat gaat lang duren.


    Your make-up is terrible

    Dat kan je niet. Dat denk ik toch. Ik wilde dat ook eens doen, maar ja, nu moest ik ze één per één doen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Assassin schreef:
    (...)

    Damn. Mijn teller staat op dit moment op 315. Dat gaat lang duren.


    Ach lieverd, als ik van 463 naar 122 kan gaan, kan jij dat ook ^^
    Sterkte en veeeel succes ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dymphna schreef:
    (...)

    Ach lieverd, als ik van 463 naar 122 kan gaan, kan jij dat ook ^^
    Sterkte en veeeel succes ;3


    Hoelang deed je erover? o.o


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hoelang deed je erover? o.o


    Geen idee, maar ik spreidde het over enkele dagen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb nog gekeken.. Kon het alleen niet vinden D: Dat word alles één voor één o-o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik geloof niet dat daar een manier voor is. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Buh-baai (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hmm. Als je meer vrienden dan foto's hebt, is het misschien slimmer van je account te verwijderen, dan de foto's en dan je vrienden?


    Owl you need is love.

    Wat ik doe, ik negeer gewoon alle berichten van die persoon, je klikt dan gewoon op dat pijltje rechtsboven in, daarna klik je op abonnement op 'naam' stopzetten. Sindsdien heb ik geen berichtjes meer gekregen van die persoon, het werkt echt heel erg goed :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Wat ik doe, ik negeer gewoon alle berichten van die persoon, je klikt dan gewoon op dat pijltje rechtsboven in, daarna klik je op abonnement op 'naam' stopzetten. Sindsdien heb ik geen berichtjes meer gekregen van die persoon, het werkt echt heel erg goed :)


    Hm, ik kan allen blokkeren. Werkt dat even goed?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hm, ik kan allen blokkeren. Werkt dat even goed?
    Ja! Dat werkt echt heel goed. Ik heb Cas ook geblokkeerd ooit, en ondanks dat hij daarna nog op allemaal berichtjes van anderen in mijn vriendenlijst heeft gereageerd; ik heb nooit meer iets van hem vernomen. Echt super chill :)


    Life is hard and then we die