• Zeiktopic.

    Ik kom vanochtend in de les, komen mensen uit mijn klas heel blij aan: 'Scheikunde valt uit!' Ik blij, want uitval is altijd welkom bij mij ;]
    In de pauze ga ik bij een aantal andere mensen staan dan mensen uit mijn klas, loop ik daarna naar de kluisjes, om even te kijken waar de mensen zijn, staan ze daar niet... Loop ik even naar het lokaal, want ik dacht ze misschien daar zouden staan... Zie ik opeens mijn scheikundeleraar bij het lokaal staan! Dus hij viel helemáál niet uit. Ik iedereen even sms'en en uiteindelijk komt maar de halve klas opdagen... Een aantal anderen waren namelijk het dorp ingegaan om iets lekkers te gaan eten...
    Mijn leraar wil dus al met de les beginnen (hij was al pissed op de roostermaker, omdat die gewoon op het rooster had gezegd dat hij uitviel); werkt eerst het digibord niet, en kan hij ook nog eens geen enkele stif vinden die hij op het whitebord kan gebruiken. Uiteindelijk mogen we dus gaan, omdat hij helemaal niks kan uitleggen...

    Maar serieus, waarom zet een roostermaker op de roosterwijzigingen dat een leraar uitvalt, die helemaal niet uitvalt? We hebben wel vaker van dat soort dingen, hebben we bijvoorbeeld een invaller, komt die niet opdagen...
    Of dan wordt gezegd dat een leraar uitvalt, die later dus gewoon nog geen les had en nog niet op school was (iets anders dan wat vandaag)... Waren wij dus al naar huis, terwijl die leraar gewoon op school was...

    Ik snap dat dan echt niet, hoor... Maar ik zal dan wel weer de zeurende leerling zijn, die blij moet zijn dat ik uitval heb... >.< (Ik weet dat wij hiervoor een leerlingenraad hebben, maar die werkt volgens mij ook voor geen meter)

    Heb jullie ook van die rare dingen gehad op school?


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh ja hoor, vandaag nog op school, er staat dat alle eerste lesuren uitvallen, maar het tweede lesuur is het eerste lesuur, maar hoe de fuck kan dat als het eerste lesuur uitvalt. En nog meer rare dingen..


    SLOAN.

    Thefuck. Rare school.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Thefuck. Rare school.


    comfort in c h a o s

    Zulk soort dingen gebeuren op mijn school ook vaak genoeg. Echt heel irritant.


    Destroy what destroys you.

    Bij ons staat er heel vaak op het bord dat een les uitvalt en dat later blijkt dat het gewoon doorgaat. Is vaste routine geworden op onze school. Als eerste uren uitvallen, zetten ze het nooit op het bord waardoor we voor niks komen en ze zetten bijna nooit uitval erop (:


    Take risks and conquer your fears.

    Bij ons is t juist andersom, staat er niks op het bord maar blijkt wel de halve dag uit te vallen. Maar dan sta je eerst met je klas 20 mins op de leraar te wachten, kapot irritant :/


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lux schreef:
    Bij ons is t juist andersom, staat er niks op het bord maar blijkt wel de halve dag uit te vallen. Maar dan sta je eerst met je klas 20 mins op de leraar te wachten, kapot irritant :/

    Ja, daar heb ik vorige jaren vaak last van gehad, dat is ook irri...
    Maar hebben jullie niet een regeling dat je na zoveel min. naar de receptie/aula/kantine mag?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb heel vaak dat als ik op school kom, gewoon de eerste drie uren zijn uitgevallen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rooskens schreef:
    Ik heb heel vaak dat als ik op school kom, gewoon de eerste drie uren zijn uitgevallen.

    en de sms'jes die we horen te krijgen, komen dan of te laat, of helemaal niet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik had vandaag nog zoiets. Mijn vriendin en ik gingen in de pauze alvast naar het geschiedenislokaal lopen, en toen ging de bel. Wij wachten tot er iemand kwam, kwam er niemand. Dus wij in paniek waar we moesten zijn want het stond niet op het bord, dus liepen we naar de mediatheek, want daar hadden we dit kwartaal meestal les, en toen zagen we onze klas naar de mediatheek lopen. Komt onze leraar aan van: 'Jullie liepen hier eerst nog niet hè? Dus jullie zijn eigenlijk te laat.'
    Nou lekker dan, dus ik het verhaal uitgelegd, en nou hoeven we hopelijk niet te melden.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Dat zelfde probleem had ik vandaag ook. Er was gezegd dat onze aardrijkskunde lerares uitviel, dus ik had mijn huiswerk niet gemaakt. Maar vandaag bleek ze toch niet uit te vallen, ze was er gewoon, en klopte de lokaalwijzingingen ook niet. Dus ik haat onze school ook (ook vanwege die rotfietsenstallingen).


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Assassin schreef:
    Thefuck. Rare school.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Dat hadden wij laatst ook, we zouden lasles hebben, maar er kwam niemand opdagen. Dus wij dachten dat het uitviel, maar ik ging het toch even controleren bij het leerlingenloket, bleek dat we in een totaal ander lokaal hadden. En daar zat dus wel de rest van de klas, ze hadden gewoon niks tegen ons gezegd.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Chandler schreef:
    Dat zelfde probleem had ik vandaag ook. Er was gezegd dat onze aardrijkskunde lerares uitviel, dus ik had mijn huiswerk niet gemaakt. Maar vandaag bleek ze toch niet uit te vallen, ze was er gewoon, en klopte de lokaalwijzingingen ook niet. Dus ik haat onze school ook (ook vanwege die rotfietsenstallingen).

    Ja, hè? Al die fietsen vallen altijd om :s
    Ik ben blij dat ik tot nu toe al de hele week met de bus ben ;]
    Onze hele school faalt gewoon, sinds de opening van de nieuwe school >.<


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat gebeurt zó vaak.
    Waar ik gewoon gek van wordt ik dat ze eerste uur uitval of eerste twee uur uitval er ook fucking laat op zetten, wordt ik zo kwaad om. Ben ik om acht uur op school staat er dat ik eerste uur vrij ben. Lekker op tijd ook. Dus niet.


    The odds are néver in our favor.