• Hi, ik heb CVS (chronisch vermoeidsheidsyndroom).
    & ik vroeg me af of sommige mensen van Q dat ook hebben?
    want ik ben wel benieuwd naar andere mensen die het ook hebben...
    Ik vind het namelijk wel vervelend, want ik kan nog maar net een dag wakker blijven, of soms helemaal niet en slaap ik 's Middags.

    Voor de mensen die niet weten wat het is, hier een paar symptomen:

    - zelfgerapporteerde verslechtering van geheugen of concentratievermogen
    - keelpijn
    - gevoelige hals- of okselklieren
    - spierpijn
    - gewrichtspijnen
    - hoofdpijn
    - niet-verfrissende slaap
    - na inspanning gevoel van uitputting (malaise) gedurende 24 uur of langer

    Natuurlijk heb ik niet altijd last van keelpijn of hoofdpijn, maar wel vaak.

    Ik vind het zelfs echt vreselijk, want sommige dingen kan ik gewoon niet meer herinneren, bijvoorbeeld wat ik eergister heb gedaan, of als me moeder iets vraagt en het na vijf seconden niet meer weet, natuurlijk heb ik het niet altijd dat ik dingen niet meer weet, maar welk vaak.
    & Mensen moeten vaak rekening met me houden als we ergens heen gaan...

    Zijn er dus nog meer mensen die CVS hebben? :3

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 19:24 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Nope, maar ik heb wel vaak last van verslechtering van geheugen/concentratievermogen, keelpijn, spierpijn & gewrichtspijnen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Dat klinkt inderdaad wel heel bekend. (cat) Alles eigenlijk, vooral die vervelende klieren enzo.
    Nou, wat vervelend voor je, sterkte.


    Your make-up is terrible

    skinwalker schreef:
    Nope, maar ik heb wel vaak last van verslechtering van geheugen/concentratievermogen, keelpijn, spierpijn & gewrichtspijnen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bij mij zijn ze er nog niet achter wat het is, maar ik slaap mijn hele leven slecht waardoor ik nu chronisch vermoeid bent.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee, heb ik niet en ik had er wel van gehoord, maar ik wist niet dat dat er nog allemaal bijkomt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    MyFairyKing schreef:
    Bij mij zijn ze er nog niet achter wat het is, maar ik slaap mijn hele leven slecht waardoor ik nu chronisch vermoeid bent.


    Ik wordt vaak wakker, en dan denk ik, heb ik wel geslapen? Alsof ik de hele nacht op ben geweest zeg maar...
    Hopelijk komen ze er bij jou gauw achter.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Quintino schreef:
    (...)

    Ik wordt vaak wakker, en dan denk ik, heb ik wel geslapen? Alsof ik de hele nacht op ben geweest zeg maar...
    Hopelijk komen ze er bij jou gauw achter.


    Dat heb ik ook heel lang gehad, dat is echt heel vervelend. Soms heb ik het nog steeds en slaap ik gewoon bijna de hele dag.


    Your make-up is terrible

    Ik leid al jaren aan slapeloosheid. Sinds ik naar Nieuw Zeeland ben geweest gaat dat nu eindelijk na bijna 10 jaar ietsjes beter. (krul)


    Til hug og blod.

    Quintino schreef:
    (...)

    Ik wordt vaak wakker, en dan denk ik, heb ik wel geslapen? Alsof ik de hele nacht op ben geweest zeg maar...
    Hopelijk komen ze er bij jou gauw achter.

    Oh dat is echt vervelend. Kunnen ze er niks tegen doen?
    Ze zijn er mee bezig. Ze weten als dat ik een slaapritmestoornis heb maar dat verklaart mijn vermoeidheid niet helemaal. Hopelijk komen ze daar snel achter, ja.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook heel lang gehad, dat is echt heel vervelend. Soms heb ik het nog steeds en slaap ik gewoon bijna de hele dag.


    Dat is vervelend indeed, ik heb het vooral als ik er vroeg uit moet, - iedereen denk ik - maar dan is het zeg maar 11 uur 's Ochtends en kan ik me ogen niet open houden.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    MyFairyKing schreef:
    (...)
    Oh dat is echt vervelend. Kunnen ze er niks tegen doen?
    Ze zijn er mee bezig. Ze weten als dat ik een slaapritmestoornis heb maar dat verklaart mijn vermoeidheid niet helemaal. Hopelijk komen ze daar snel achter, ja.


    Nee, daar kunnen ze niet tegen doen. Daarbij heb ik ook nog een te langzame schildklier, dus die moe heid is dubbel op, CVS is chronisch. :')


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Mijn nicht heeft dat en ze is àl-tijd moe. En dan gaat ze nog naar de universiteit. Je moet me niet vragen waar ze die energie dan nog vandaan haalt...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    MyFairyKing schreef:
    Bij mij zijn ze er nog niet achter wat het is, maar ik slaap mijn hele leven slecht waardoor ik nu chronisch vermoeid ben.

    Same, maar niet helemaal chronisch, meer dat als ik net wakker ben al snel weer moe ben.

    Sterkte!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Een vriendin van me, een meisje wat hier heel lang op Quizlet heeft gezeten heeft dat ook. Zij vecht er echt al jaren mee. Soms gaat het een tijdje beter maar dan gaat het ook ineens weer veel slechter.

    Het is zo rot dat je er eigenlijk weinig tegen kunt beginnen. Ik vind het heel rot voor je dat je dat hebt, wat ik weet nu inmiddels wat het met je kan doen. :/ (flower)


    Wie du mir, so ich dir.