• OMG het vorige topic was vol en hier is een nieuwe geopend door mij, net als het vorige :P

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 23:03 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    OMG, ik samenvatten voor de examen in juni. =(
    OMG, mijn internet is een slak. Het duurt zolang voor sommige dingen laden. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OMG arme jij ;O Succes!


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG Lisette , raad mee
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130538&page=last&message=66#3431407


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    OMG, ik krijg nu pas mijn mail van Write Now en die wil me naar Eindhoven sturen terwijl ik uit België kom? x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    BKopenwater schreef:
    OMG Lisette , raad mee
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130538&page=last&message=66#3431407


    OMG ik ben niet goed in raden ;O


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Scandal schreef:
    OMG, ik krijg nu pas mijn mail van Write Now en die wil me naar Eindhoven sturen terwijl ik uit België kom? x)


    OMG


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Eloquentia schreef:
    (...)

    OMG ik ben niet goed in raden ;O


    sommige zijn echt wel gemakkelijk


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    OMG ik bn terug


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG, sebiet zit mijn inzending tussen die van Eindhoven ipv Antwerpen. Goh, ik heb het er niet voor over om helemaal naar Eindhoven te gaan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wiosna schreef:
    OMG ik bn terug


    OMG er is een nieuw topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130538&page=15


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scandal schreef:
    OMG, sebiet zit mijn inzending tussen die van Eindhoven ipv Antwerpen. Goh, ik heb het er niet voor over om helemaal naar Eindhoven te gaan.


    OMG dat zou erg zijn


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scandal schreef:
    OMG, sebiet zit mijn inzending tussen die van Eindhoven ipv Antwerpen. Goh, ik heb het er niet voor over om helemaal naar Eindhoven te gaan.

    OMG Eindhoven is maar een halfuur rijden voor mij


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG ik moet gaan eten


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Wiosna schreef:
    (...)
    OMG Eindhoven is maar een halfuur rijden voor mij

    OMG, voor mij ook. Ik woon aan de grens met NL. 45 min naar Breda, 30min naar tilburg en 30min naar Eindhoven.
    Maar dat is op dinsdag 24 april. En dat begint om 18.30 en de echte uitreiking is om 20.30. Maar ik studeer dichter naar Antwerpen toe. En ik heb net die dag 2 verplichte lessen van 13.20 tot 17.45. Ik haal die workshop niet om 18.30 en dat zou betekenen dat ik alleen maar voor 1uurtje helemaal van Geel ga hossen naar Eindhoven om te horen dat ik toch niet gekozen ben. (Het was mij te doen om de workshop in Antwerpen, ik win zoiets toch nooit. :')) En ik heb geen zin om mijn zuurverdiende centjes te verspillen aan benzine om even voor een uurtje naar Eindhoven te gaan om even te zitten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    OMG, voor mij ook. Ik woon aan de grens met NL. 45 min naar Breda, 30min naar tilburg en 30min naar Eindhoven.
    Maar dat is op dinsdag 24 april. En dat begint om 18.30 en de echte uitreiking is om 20.30. Maar ik studeer dichter naar Antwerpen toe. En ik heb net die dag 2 verplichte lessen van 13.20 tot 17.45. Ik haal die workshop niet om 18.30 en dat zou betekenen dat ik alleen maar voor 1uurtje helemaal van Geel ga hossen naar Eindhoven om te horen dat ik toch niet gekozen ben. (Het was mij te doen om de workshop in Antwerpen, ik win zoiets toch nooit. :')) En ik heb geen zin om mijn zuurverdiende centjes te verspillen aan benzine om even voor een uurtje naar Eindhoven te gaan om even te zitten.

    OMG kan ik begrijpen


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.