• Ja, ik wil dus heel graag een tongpiercing, ik heb alleen wel een beugel. Slotjes. Sommige mensen die ik ken zeggen dat het niet kan en andere zeggen weer van wel dus ik weet het niet :'S
    Een vriendin van mij heeft hem wel gewoon met haar beugel en die zei dat er niks aan de hand was.
    Dus wat denken jullie?


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Hoezo zou dat niet kunnen? Slotjes zitten op de voorkant van je tanden en een tongpiercing in je tong.
    Ik heb in ieder geval een tongpiercing, en ik zie geen reden waarom het niet zou kunnen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    Hoezo zou dat niet kunnen? Slotjes zitten op de voorkant van je tanden en een tongpiercing in je tong.
    Ik heb in ieder geval een tongpiercing, en ik zie geen reden waarom het niet zou kunnen.


    Nou ik heb gehoord dat meestal ga je met de tongpiercing spelen en dat je dan je beugel kan slopen. Ik weet natuurlijk niet wat er van waar is dus ik dacht ik vraag het even :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Vraag het aan de ortho 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ken zoveel mensen met een beugel die ook een lip/tongpiercing hebben. Die hebben er geen problemen mee, dus ik zie niet in waarom niet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Reepicheep schreef:
    Vraag het aan de ortho 8)


    Lol, die gaat al zeuren als ik een tongpiercing zou nemen zonder dat mijn beugel erin zou zitten. x'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    LalaLoveGray schreef:
    (...)

    Nou ik heb gehoord dat meestal ga je met de tongpiercing spelen en dat je dan je beugel kan slopen. Ik weet natuurlijk niet wat er van waar is dus ik dacht ik vraag het even :')

    Dan moet je niet met je piercing spelen ;) En zo snel gaat je beugel ook weer niet stuk.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    (...)
    Dan moet je niet met je piercing spelen ;) En zo snel gaat je beugel ook weer niet stuk.


    Ik beet op een lolly en mijn beugel ging kapot. Het kan dus heel snel gaan. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Vraag het aan je orthodontist.

    Ik zou het niet doen. Ik vertrouw mezelf er niet mee en zou teveel spelen. + dan lijkt het alsof je een nog groter ijzerwerk in je mond hebt.
    Goh, ik ben blij dat ik geen beugel meer heb.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mag jij op je 15e een tongpiercing laten zetten van je ouders? O,o
    Anyways, ik zou het niet doen, maar voor zo ver ik weet is een tongpiercing sowieso niet geweldig voor je tanden, ik denk niet dat een beugel veel verschil maakt.


    Alis volat propriis.

    Volunteer schreef:
    Mag jij op je 15e een tongpiercing laten zetten van je ouders? O,o
    Anyways, ik zou het niet doen, maar voor zo ver ik weet is een tongpiercing sowieso niet geweldig voor je tanden, ik denk niet dat een beugel veel verschil maakt.


    Ik word donderdag 16 x'D Maar mijn ouders vinden dat soort dingen gewoon goed. -Omdat ze zelfs zo jong zijn-


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik zou er lekker mee wachten tot je beugel er uit is. Het is sowieso al heel slecht voor je tanden en met een beugel worden je tanden gecorrigeerd, waardoor ze op sommige punten veel gevoeliger worden en vatbaar zijn voor schade.


    Til hug og blod.

    Hmm.. Ik heb zoizo niks met piesings.. Ik heb gaatjes in mijn oren maar verder hoef ik ook niks.


    Don't be like the rest of them, darling

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik beet op een lolly en mijn beugel ging kapot. Het kan dus heel snel gaan. :'D

    Serieus? Ik heb bijna 2 jaar met een ijzerwinkel in mijn mond rondgelopen en nooit problemen gehad :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wacht anders..?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Joselyne schreef:
    (...)
    Serieus? Ik heb bijna 2 jaar met een ijzerwinkel in mijn mond rondgelopen en nooit problemen gehad :')


    Ik heb hem nu sinds november en hij is echt al supervaak los gegaan, ik denk dat als ik vandaag ga, dat het de eerste keer is dat er niets hoeft vastgemaakt te worden.


    We'll still love each other, forever and always. <3