• ..hoe een bepaald persoon eruit zou zien met bijvoorbeeld groen haar?
    Dump dan hier een foto (HQ) en een kleur en ik zal een voorbeeld voor je proberen te maken (krul)

    Ik verveelde me namelijk en ging toen van deze foto

    dit maken

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 0:27 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Myungsoo schreef:
    (...)
    Twee toetsweken. Dat aanbod sla ik deze keer af (: Sob, succes met je toetsen!

    Ja, twee weken lang D: En dankjewel, kan ik wel gebruiken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meh ik wil ook alleen ik zit op m'n mobiel, dus foto zoeken is moeilijk :l
    Doe je dit morgen ook nog? ;o


    Alis volat propriis.

    Volunteer schreef:
    Meh ik wil ook alleen ik zit op m'n mobiel, dus foto zoeken is moeilijk :l
    Doe je dit morgen ook nog? ;o

    No problem


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    klik (:
    Zou je het nog zien zitten?
    Ik ben wel eens benieuwd naar blond, zwart of roodbruin (: (Of alle drie? haha, nee, doe maar niet. Is veel te veel werk)
    But thx anyway!
    (Is dat trouwens geen te moeilijke foto met mijn haar die rechts zo overal in slierten ligt)

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 9:17 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    awrite schreef:

    of


    Zwart (:

    Wil je ook eens blond doen, als je je nog verveelt ;d


    Ik zou wel rood of zwart willen
    Jou keuze


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    \

    Ik zou wel bruin willen :3

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 15:55 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb een zitten zoeken (cat) En ik had net (recent) foto's gemaakt, met hopelijk goede kwaliteit :]


    Ik ben de linkse ;]
    Owja, ik wilde blond :Y)

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:03 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Negligible schreef:
    klik (:
    Zou je het nog zien zitten?
    Ik ben wel eens benieuwd naar blond, zwart of roodbruin (: (Of alle drie? haha, nee, doe maar niet. Is veel te veel werk)
    But thx anyway!
    (Is dat trouwens geen te moeilijke foto met mijn haar die rechts zo overal in slierten ligt)

    Een uitdaging :Y) Het blonde ging niet helemaal lekker en omdat er idd veel ruimte tussen zat, lijkt het net alsof het een beetje glimt :') maar ok
    blond 1, blond 2, rood/bruin

    Spotvogel schreef:


    Ik zou wel rood of zwart willen
    Jou keuze

    Ik heb rood gekozen, maar dan ook heeel rood ;p
    tadaam

    Edith schreef:


    Ik zou wel bruin willen :3

    klik (krul)

    Tule schreef:
    Ik heb een zitten zoeken (cat) En ik had net (recent) foto's gemaakt, met hopelijk goede kwaliteit :]


    Ik ben de linkse ;]
    Owja, ik wilde blond :Y)

    blond~. Sob, hij lukte niet helemaal though (ligt niet aan de foto, maar aan mij lol) ;o;

    awrite schreef:
    (...)
    Wil je ook eens blond doen, als je je nog verveelt ;d

    done!


    En nu stop ik voor voorlopig :') (tenzij je hierboven nog hebt gezet dat je nog een foto zou zoeken)

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 21:14 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    O. My. Freaking. Gosh. Ik ga never mijn haar blonderen. Dat staat gewoon ècht niet. O.o


    Deep inside, I've never felt alive

    Tule schreef:
    O. My. Freaking. Gosh. Ik ga never mijn haar blonderen. Dat staat gewoon ècht niet. O.o


    Als ik naar jouw foto kijk, zou het best leuk zijn. Maar dan moet je een andere foto en andere kleur blond gebruiken. :]


    Til hug og blod.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou dan mag je wel mijn twee toets weken overnemen. Verveel je je meteen niet meer en heb ik geen stress meer.

    Hiero ook eentje met twee toetsweken.
    Goddank techniek gehaald. So. Freaking. Much. Win. < Geen hoofdletters, dan maar een asociaal groot lettertype.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tule schreef:
    O. My. Freaking. Gosh. Ik ga never mijn haar blonderen. Dat staat gewoon ècht niet. O.o


    Hahaha, bij mij ook dus echt niet :'D
    En wetende dat ik vroeger tot mijn 7e echt wel blond was

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 10:09 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Haha, met Picnik kun je het ook doen. Dan gewoon op "highlights" drukken en net zo vaak doen totdat je de gewenste kleur hebt ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hoe zou ik staan met donkerrood-roodbruin achtig? foto 1 of foto 2 of foto 3. (:

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 10:24 ]


    Owl you need is love.