• Ik zit in 11 *O*
    In welke zitten jullie?
    Vind het hier uit en laat ook een DIP maken :3
    Sorry als hier al een topic over is D:
    ---
    Ps, let niet op de lelijke enge foto.
    :W

[ bericht aangepast op 9 april 2012 - 18:35 ]

Alis volat propriis.

Peyrac schreef:
    (...)

Nope en je kan ook je foto niet meer veranderen en da's ook best **** want die foto is al minstens een half jaar oud en saai bij mij.

Ja nasty hé :c Ik wil ook een andere foto en andere naam. Is het nou écht zo moeilijk voor die site om het zo te maken dat je er meer kan doen? D:

Alis volat propriis.

Volunteer schreef:
    (...)
    Ja nasty hé :c Ik wil ook een andere foto en andere naam. Is het nou écht zo moeilijk voor die site om het zo te maken dat je er meer kan doen? D:

Ghehe, stiekem wil ik gewoon ook in district 11 belanden :Y)

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Ik ben district 12, en volgens dat ding ben ik van beroep metaaldeskundige (nerd)

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

De website wil niet meewerken, ik kan er geen creëren. Wanneer ik op 'log inwith Facebook' klik, dan verschijnt er wel een op-up, maar wanner ik toestemming geef doet hij niets meer.

[ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:21 ]

Ex astris, sciencia

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

comfort in c h a o s

Ik heb als beroep materiaalbeheerder*O* lololololol

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Waarom doet ie het bij mij niet? D:

We'll still love each other, forever and always. <3

Bronte schreef:
    De website wil niet meewerken, ik kan er geen creëren. Wanneer ik op 'log inwith Facebook' klik, dan verschijnt er wel een op-up, maar wanner ik toestemming geef doet hij niets meer.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

District 9! (:

A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

Bronte schreef:

Dat heb ik dus ook.

We'll still love each other, forever and always. <3

12

[ bericht aangepast op 9 april 2012 - 22:39 ]

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

~District 10 ;D

Ik ben district 12 (:

i'm broken, do you hear me.

Ja bij een vriend van mij deed 'ie het inderdaad ook niet, en toen ik het op mijn computer probeerde op zijn account nogsteeds niet, en bij die van mij en van mijn vriend (die wou dat ik er een voor hem maakte xd) beiden wel, strange..

Alis volat propriis.