• Dat kleine mormel zit elke keer te miauwen. En niet gewoon als spelen (aandacht) of omdat ze naar buiten wilt. Nee, ze gaat midden in de kamer zitten en dan gaat ze miauwen. En als ik dan naar der toe gaat stopt ze, kijkt me aan alsof ze wilt zeggen: Wat is er nou weer? En dan loopt ze weg.

    Ik weet niet hoor maar dit doet ze echt super vaak, en het slaat echt nergens op! Natuurlijk heb ik wel eens gekkere dingen bij katten gezien maar dit wordt gewoon vervelend...

    Wie heeft ook zo'n vreemde kat?


    Believe in yourself.

    Ik heb geen kat, maar wel een hond met zo'n afwijking. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Heeft ze niet gewoon zin om ehm.. ja (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mercurial schreef:
    Ik heb geen kat, maar wel een hond met zo'n afwijking. (krul)

    Pfft..
    Nu zit ze gewoon echt te gillen alsof ze stikt, en dan is het weer over. Ik schrik me af en toe dood door haar, haha!


    Believe in yourself.

    FlowerOnFire schreef:
    Heeft ze niet gewoon zin om ehm.. ja (cat)

    Als ik denk wat jij denkt dan zou dat best kunnen maar ze is nog niet eens een jaar en ze durft niet eens naar buiten...


    Believe in yourself.

    Stackhouse schreef:
    (...)
    Als ik denk wat jij denkt dan zou dat best kunnen maar ze is nog niet eens een jaar en ze durft niet eens naar buiten...

    Ik denk inderdaad wat jij denkt dat ik denk :'D
    Maar ik heb niet zo'n verstand van katten. Mischien staat er iets op internet


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Stackhouse schreef:
    (...)
    Pfft..
    Nu zit ze gewoon echt te gillen alsof ze stikt, en dan is het weer over. Ik schrik me af en toe dood door haar, haha!

    Haha, ik herken het! Mijn hond begint soms uit het niets vreselijk hard te piepen en dan denk ik dat ze klem zit, maar dan is er niets aan de hand.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Stackhouse schreef:
    (...)
    Als ik denk wat jij denkt dan zou dat best kunnen maar ze is nog niet eens een jaar en ze durft niet eens naar buiten...


    Mijn kitten werd met 6 maanden krols, hoor. Ze is nu 8 maanden en van de week gesteriliseerd.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Misschien geeft de kat aan dat er iets aan de hand is met iemand


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Als mijn kat wakker wordt, gaat ze heel eng naar het plafond kijken en keihard miauwen :'D. Ze kan me ook heel lang aankijken. Als ik dan ergens anders ga zitten, blijft ze naar de plek staren waar ik eerst zat. Of ze gaat blazen naar haar mandje... Ach, ze is al bijna 22 en ik noem het maar gewoon dementie :Y).


    i put the fun in funeral

    Mijn kat doet ook altijd zo vreemd.
    Dan zit ik gewoon op de bank en dan gaat ze naast me zitten en heel eng miauwen en dan kijkt ze me echt super eng aan alsof ze me wil aanvallen. En dan doet ze ook eng met haar neus, als of er ieder moment rook uit kan komen ofzo. En uit eindelijk valt ze me dan ook echt aan en zitten er overal krassen op mijn arm.

    Valentino schreef:
    (...)

    Mijn kitten werd met 6 maanden krols, hoor. Ze is nu 8 maanden en van de week gesteriliseerd.

    Haha ja daar zijn we nu ook achter, eerst was alleen miauwen nu is ze gewoon echt... Nouja, je snapt wel xd Maar krols of niet, ze doet dat vreemde miauwen als nog.. haha xd


    Believe in yourself.

    Stackhouse schreef:
    (...)
    Haha ja daar zijn we nu ook achter, eerst was alleen miauwen nu is ze gewoon echt... Nouja, je snapt wel xd Maar krols of niet, ze doet dat vreemde miauwen als nog.. haha xd


    De mijne mauwt ook altijd vreemd, en ze maakt een 'prr' geluid, heel hoog.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mijn kat miauwt de hele dag door. Wil ze naar buiten, laten we haar naar buiten. Een minuut later wil ze weer naar binnen en weer een paar minuten later weer naar buiten. Oh en als je haar niet genoeg aandacht geeft, zorgt ze er zelf wel voor dat ze die krijgt (:


    Take risks and conquer your fears.

    Valentino schreef:
    (...)

    De mijne mauwt ook altijd vreemd, en ze maakt een 'prr' geluid, heel hoog.

    Omg dat doet ze mijne echt heel de dag door! Alleen dan een laag geluid... En daar straks was ze door de tuin aan het rennen en miauwde te zo hard dat het net een ezel leek, haha!


    Believe in yourself.

    * plat *
    XD

    Thankgod ben ik allergisch voor katten en sowieso geen kattenmens.
    Katten willen mij altijd krabben. * sigh *
    Één keer gelukt. Jammer genoeg voor de andere katten kan ik snel ontwijken. x"d